Joko Luvialla on valmistunut se frisbeegolf rata? Ja missäpäin Luviaa sijaitsee jos on auennut :)
Frisbeegolf
6
1019
Vastaukset
- LuvianUfo
On ollut jo kauan aikaa auki, koko vitun Luvia on yhtä Frisbeegolf rataa, avaa silmäs tumputtaja ei lätynheitto rataa tarvi.
- odotellaan
Koska valmis vai nukkuuko kunnanmiehet.
- fillarifdiiru
Kyllä valmiina on, ei ole kunnanmiehet nukkumassa, kun pelejä ja leikkejä tarvitaan. Siitä ST:1 toiselta puolen se alkaa. Kyllä on komeita sutipartoja ja poslaripoikia golffaamassa ja aina reikä löytyy tai korihan se oli.
- 6k6k6k
Täältä näkee kaikki suomen radat ja niiden sijainnit.
http://frisbeegolfradat.fi/rata/luvia-frisbeegolfpuisto/ - Anonyymi
Nykyään parikin rataa. 12 väyläinen on valtatie 8 varrella ST1 huoltoaseman pihaan voi jättää auton jos autolla menee. Siitä tien toiselta puolelta sitten lähtee.
Toinen sitten veto. Kaiturintie 175. Tää rata on kyllä jossain kohtaa vaan ihan metsä aukeeta, mutta on ihan hyviäkin väyliä. Näin talvella ei sovi toki mennä, koska täällä hiihdetään talvisin.- Anonyymi
Jyrkin frisbeegolf rata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540