Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Unelmajätkä(kö)

minä

Kylmä. Siltä musta tuntuu nyt. Oikeastaan mä tärisen. Kauttaaltaan. Se saattaa johtua siitä, että mä seison pelkkä t-paita päällä pihalla pakkasessa. On mulla farkutki, tietysti. Taivas on tumma ja täynnä kirkkaita tähtiä. Kyyneleet valuu mun poskilla, ei sen takia että mä olisin surullinen, päinvastoin ne on ilon kyyneliä. Koska mä olen maailman onnellisin tyttö.
Se auttais varmaan teitä ymmärtämään paremmin, et mitä on tapahtunut, jos mä kertoisin koko jutun alusta alkaen.
Tää kaikki alko noin vuosi sitten, aiemminki. Kun mä pääsin lukioon siellä mä kavereitten pari ensimmäistä kuukautta kuolattiin vain jätkien perään. Aina löytyi vaan uusia ja uusia ihanuuksia.
Lopulta mä iskin silmäni yhteen niistä. Harmikseni sain huomata, etten ollut ainoa. Siinä oli just se kaikki mitä mä halusin. Suklaanruskeet silmät, joihin olis voinu hukkua. Auringossa ruskettunut iho. Ja ihanimmat hiukset, joita olis pelkästään voinut katsoa ja kosketella. Sillä oli paras kroppa, mikä oli vastaan tullu. Se oli oikea unelma.
Kunnes mut pudotti pilvilinnasta yks päivä mun toinen parhaista kavereista.- Tiesiks sä et Miika on 18? Ronja täräytti mulle päin naamaa. Jotenki mä katosin toiseen ulottuvuuteen. Miika..Mmiika..mm.. Mitä 18? - Sillähän on sit auto, hienoki varmaan. Mä koitin vastata ja toivoin ettei Ronja osais lukea ajatuksia.- Niin ja yks juttu vielä. Sillä on muijakaveri tokalta luokalta.
Mun onnelliseen ilmeeseen jumittunu naama venähti sekunnissa niin, et silmät meinas tippua päästä.- M-m-MUIJA? KAVERI? - Nii, kuulin ku Silja puhu tuol luokassa. Ronja lisäsi. - Anna ku arvaan joku ylikurvikas blondi vai? Mä ärähdin. - Aika lähelle liippas, Ronja sanoi. -Blondi se on mutta hirveen laiha, melkein ku luuranko, joten ei sillä mitään kovin suurta varustusta voi olla.
Ihan ku mun päivään ei olis muutenki voinu olla jo ihan hirvee, hissan maikka piti jonkun hiton pistokokeen. Huuhkajan näkönen ja varmaan joku erakko. Mun haaveilessa ja ajatellessa koko luokka oli jo ehtiny palauttaa laput ja mä väänsin loppujen lopuks vaan jotain päästä paperille.
Kun koulu loppu mä odotin Ronjaa ja Iiristä aulassa. Kolmistaan me sit käveltiin kotiin. Kotona mä vaan haahuilin paikasta toiseen ja päädyin sängylle makaamaan ja kuuntelemaan jotain tunnelmaista ja surullista musiikkia.
Mahan pohjasta sattu ja sydäntä särki. Muijakaveri, blondi, muijakaveri.. Ne kaks asiaa soi mun päässä. Mä menin peilin eteen kattoon itteeni. Peilistä näky 170 cm pitkä tyttö. Hiukset oli ruskeet joissa oli vaaleita raitoja. No ne sais kyllä värjättyä, jos Miika blondia hakis. Isot uteliaat ja tummat silmät. Ehkä se johtuu silmäpusseista. Siks Miika ei oo huomannu mua. Tai ehkä just sen takia se ottiki sen blondin. Kaikki on kyl aina sanonu, ettei mulla oo silmäpusseja. Niin varmaan.
En mä kyllä mikään laihakaan oo. Jos se luurankoa etsii. Mut en mä kyl laihduttamaankaan ala. Vai johtuukohan se lihaksista. Uimareilla kyl pitäis olla ihan hyvät lihakset. Vai onkohan se pömpöttävä maha...
-Erika, me lähdetään ny, vauhtia, pitää ehtiä vielä viemää Jesseki lätkäharkkoihin samalla. äiti huusi. - JOO JOO! Mä huusin ja pakkasin uimapuvun ja muut tavarat reppuun ja lähdin alas.

Kannattaisko vielä jatkaa tätä lisää? Vai onko turhaa? Kiitos jo etukäteen niille, jotka jakso vaivautua vastaamaan. :)

3

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkat

      hölmöjäkö kyselet.Siis tottakai jatkat:)

    • minä

      Että uimisharkat voi olla rankkoja, mä olen ihan loppu. En voinu muuta ku vaan kaatua sänkyyn. Jossain tärisee vaimeesti. Kännykkä. Siihen oli tullu viesti. Iiris. "Voitaisko mennä parin tunnin päästä vaik johkii?"."No jos mä jaksan nousta täältä sängyn pohjalta" mä lähetin takasin. Me sovittiin, että nähtäis kahden tunnin päästä Siwan edessä.
      Me päädyttiin vaan istuskeleen ostoskeskuksen käytävällä oleville penkeille. Siinä me aina välillä vietettiin aikaa, ku ei ollu mitään muutakaan tekemistä, ja näkis ainaki jotain tuttuja.
      Ei olis kyllä pitäny ajatella noin. Sieltä niitä tuttuja sit tulikin, oikein urakalla. Miika nimittäin. Mä näin kun se meni seisoskeleen yhden kaupan eteen. Mun sydän alko hakkaamaan tuhatta ja sataa ja jalat meni ihan veltoiks. Jos mä olisin seisonu, olisin takuulla kaatunu. Sitten se tapahtu. Kaupasta astu esiin se blondi. Se oli tosi laiha niinku sanottiin. Ja kauniski. Olis tehny mieli itkeä.
      Ne käveli meidän ohitse eikä meinannu huomata meitä. Blondi kyllä katso syrjäsilmällä omahyvänen ilme naamallaan. Miika oli lumoutuneen näkönen. Ihan ku se ei näkis muuta kun sen ärsyttävän blondin. Mua ärsytti, niin paljon, että olisin voinu mennä kuristamaan sen ämmän.
      Muut katso mua, koska tiesi miten paljon mä Miikasta pidin. Siinä vaiheessa mulle tuli iso pala kurkkuun ja olis tehny mieli itkeä. Isot tytöt ei itke. Sen mä olin kotona oppinu. Olihan mulla kolme isoveljeä. Ainoastaan yks niistä asu enää kotona mun lisäkseni.
      Kun mä pääsin kotiin mä vain sulkeuduin huoneeseeni enkä tullu pois sieltä.- Erika, onko sulla jotain huolia vai ootko sä kipee, ku et oo tullu ulos huoneestas? äiti kävi kysymässä. Mulla tuli vielä isompi pala kurkkuun ja korisin epäselvästi. - Ei mulla mikään oo. Väsyttää. Sen jälkeen se sulki oven ja mulla virtas kyyneliä. Huoneessa oli pimeetä ja kylmä. Ainoat äänet mitä mä kyylin oli oven takaa tulevat television äänet. Mä rutistin tyynyä lujempaa ja lopulta nukahdin kyynelien väsyttämänä.

      Jatkuu taas, en nyt oikeen ehtiny paljon kirjottamaan.

      • vaan

        minä käyn lukemassa välillä ja muistan sinun juttus aina käydä tsekkaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2354
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2054
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1873
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1648
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1446
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1380
    Aihe