Moi. Huomasin vasta tänään sellaisen asian, että epilepsia on este intialaiselle päähieronnalle. Olen itse pari kertaa käynyt eikä kummallakaan kerralla kyselty mitään sairauksista. Auttoi hieman jännitykseen ja stressiin enkä huomannut mitään negatiivisia vaikutuksia. Eikä neurologian kuntoutuspolilla, jossa käyn epilepsiani takia, ole kukaan maininnut tuollaisesta yhtään mitään. Nyt olisin mennyt itse sellaiselle kurssille työväenopistoon, mutta kurssin kuvailun lopussa luki "Ei sovi epileptikoille!". Nyt olen hieman ihmeissäni. Olen yrittänyt googlettaa, mutta vastausta en löydä, että MIKSI. Todetaan vain, että epilepsia on este ko toimenpiteelle, mutta syytä ei kerrota. Ei kyllä kaikissa paikoissa ole este, tai eivät vain ilmoita sitä. Moni kampaaja, kosmetologi tai hieroja kyllä tekee ihan jokaiselle, joka siitä vain maksaa eikä kysele tai edes kerro tällaisesta asiasta. Eli siis tietääkö kukaan miksi se ei sovi epileptikoille???
Intialainen päähieronta
vastauksistakiitollinen
1
464
Vastaukset
- epipepi
Olisko silleen että siinä hierotaan päässä jotain pisteitä aika kovasti ja jos rentoutuu ja hengitys muuttuu, niin on mahdollista saada kohtaus? Päänahan stimulointi, jos se jotenkin on yhteydessä kohtauksen syntyyn.. En tiedä mutta näin sen aaattelisin ja oon itsekin ollut päähieronnassa vaik on epi. Mutta ei oo kyllä mitään tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3244243Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352385Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822026- 1411521
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!401028Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein136986- 26967
- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877