Moi. Huomasin vasta tänään sellaisen asian, että epilepsia on este intialaiselle päähieronnalle. Olen itse pari kertaa käynyt eikä kummallakaan kerralla kyselty mitään sairauksista. Auttoi hieman jännitykseen ja stressiin enkä huomannut mitään negatiivisia vaikutuksia. Eikä neurologian kuntoutuspolilla, jossa käyn epilepsiani takia, ole kukaan maininnut tuollaisesta yhtään mitään. Nyt olisin mennyt itse sellaiselle kurssille työväenopistoon, mutta kurssin kuvailun lopussa luki "Ei sovi epileptikoille!". Nyt olen hieman ihmeissäni. Olen yrittänyt googlettaa, mutta vastausta en löydä, että MIKSI. Todetaan vain, että epilepsia on este ko toimenpiteelle, mutta syytä ei kerrota. Ei kyllä kaikissa paikoissa ole este, tai eivät vain ilmoita sitä. Moni kampaaja, kosmetologi tai hieroja kyllä tekee ihan jokaiselle, joka siitä vain maksaa eikä kysele tai edes kerro tällaisesta asiasta. Eli siis tietääkö kukaan miksi se ei sovi epileptikoille???
Intialainen päähieronta
vastauksistakiitollinen
1
377
Vastaukset
- epipepi
Olisko silleen että siinä hierotaan päässä jotain pisteitä aika kovasti ja jos rentoutuu ja hengitys muuttuu, niin on mahdollista saada kohtaus? Päänahan stimulointi, jos se jotenkin on yhteydessä kohtauksen syntyyn.. En tiedä mutta näin sen aaattelisin ja oon itsekin ollut päähieronnassa vaik on epi. Mutta ei oo kyllä mitään tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.676113- 1325455
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4633375Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091747Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3761266- 321159
- 671071
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46956Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889