Pettuveden vanhatpojat ja tuontivaimot

Tilastollisesti

Eikös sielä pian joka torpassa ala olemaan ostovaimot(koirat)vanhoilla pojilla Kun ei muutakaan saaha

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JamesMariaPotkukelkka

      Mutta eikö tutkimuksen mukaan Suomessa juurikin yksinäisyys lisäänny jatkuvasti, kun paria etsivät eivät jostain syystä löydä toisiaan? Rima kumppanista on asetettu aika korkealle ja kyllä paistaa juuri baareissa ja yökerhoissa, mutta myös pinnallisuuskin.

      Tuntuu, että kukaan ei ole valmis enää sitoutumaan Suomessa kumppaninsa kanssa iästä riippumatta. Onhan avioeroprosenttikin korkea. :)

      • kumimorsian

        Kuka sitä elätettäväkseen jonkun thaimaalaisen taskukokoisen akan itselleen ottaa, halvemmalla pääsee kun tilaa postimyynnistä itselleen pumpattavan Barbaran, niitähän on hyvin aidon näköisiä blondeja ja brunetteja myytävänä, kerran oli vaan teeveessä juttu kun eräällä miehellä oli juuri sellainen vaimo ja mies osti sille vaatteitakin aina ja sellainen akka ei narise ja voi käytön jälkeen tyrkätä sängyn alle tai kaappiin jos ei miellytä naamaa katsella.
        Siinä olisikin bisnestä kun alkais ovelta ovelle peräkamaripojille myymään blondeja.


      • JamesMariaPotkukelkka

        Siinäpä sinulle ratkaisu ongelmaan! :)


    • Kaipammekos

      Maamies-seura voisi ostaa yhden " muijan " , ja vuoroviikoin kuten kortsua voisi lainata viettäen viihtyisän koti-illan . Olisi siinä makeaan elämään alku .

      • Kukintavallaan

        Nimenommaan! Vian ei tarvi olla suurikaan, mutta jos se on päässä... luulen että siinä selitys lisääntyvään asiantuliaisiin keski-ikäisten suomalaismiesten keskuudessa, tiedä sitten.
        Itse en kovin tosissaan pysty miestä katsomaan jolla ostovaimo vierellä kipittää:D


    • Hohhoijaa_

      Mahtaa olla kovaa korkkaamattoman vanhanpiian elämä.

      • nvgfhyuioå

        Mahtaa "vanhaapiikaa " hymyilyttää kun eräänkin kerran on katsonut teitä 900 metrin korkeudesta kun 300, 30 metrissä vielä tuntui että etäisyyttä ei ole tarpeeksi Siis tämänkin kirjoitti hän " jota ketään ei huoli, persjalkainen lihava läski, siiderivalas se sa-nan ruma lähiövalas " :) Älkää nyt viestejänne alkako perumaan fyysisesti aikuisen kokoiset mutta älyllisesti lapsosia.


    • Halveerattujakin

      Aasialainen ihminen on ihan samanlainen " tallaaja" verraten skandinavian immeisiin . Tokihan Aasiassakin nauretaan EU:kansalle eikä heitä jokapaikassa pidetä edes kelvollisina kanssaeläjinä .

      • nainen-äiti

        Eikö Pettuvetisillä ukoilla ole muuta tekemistä, kuin halventaa naista, epäkunnioittavalla käytöksellä oli hän sitten suomalainen, ulkomaalainen nainen. Ajatelkaa mitä Petäjävetiset naiset ajattelevat tästä. Että onko hän edes arvostettu, rakastettu, omien lastensa äiti, tyttöystävä, oma äiti. Kyllä nyt ukoilla viiraa pahasti päässä. HYI HÄVETKÄÄ


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe