Kuinka todennäköistä on että joku tekee Molokin kitaan joutuneilla henkilötiedoilla jotain?
Oli niin valtava määrä paperia käytävänä läpi että lopulta en enää jaksanut vaan nakkasin paperinkeräysastiaan kaikki vaan siltään, eli sinne meni varmasti laskuja ihan kokonaisina ja saattoipa mennä henkilötunnuskin. Ajattelin että ei niitä sieltä kukaan ainakaan tuolta pihalta ongi, kun Molok oli sen verran tyhjä että aika syvälle tippuivat. Mutta sitten iski kauhea morkkis että mitähän niille tapahtuu sen jälkeen..Kyseiset paperit ei edes olleet mun, joten siksi morkkis on entistä suurempi jos tuo toinen ihminen joutuu ongelmiin sen takia että minä en jaksanut käydä niitä kaikki papereita läpi ja repiä kaikkia laskuja ja henkilötunnuksia irti.
Paperinkeräys ja henkilötiedot
5
236
Vastaukset
- Bau
Mahdoton sanoa. Identiteettivarkauksista ei ole tilastoa.
Jos tilanne on Suomessa sama kuin USA:ssa, niin identiteettivarkauksia pitäisi olla suuruusluokkaa 25.000 per vuosi.
Todennäköisyys joutu uhriksi vuoden aikana olisi näin noin 5 %.
Yhden jätepaperierän todennäköisyyksiä on äärettömän vaikea laskea.
Arvattavasti todennäköisyys saattaisi olla suurempi kun loton päävoiton todennäköisyys. - Her_
Eli yksi kymmenestä miljoonasta.
- olsik
Kun heität aikakaus lehtiä molokkiin , muistathan leikata nimilappusi pois lehden takasivulta , näin hankaloitat identiteetti varkaan työtä huomattavasti!
- suojaapeitätietosi
No, mites pääsi tuollain käymään. Totuus on, niin varkaita pyörii kaikkialla.
Tee näin niin kuin minäkin teen. Laitat kaikki laskut ja muut paperit silppuriin ja pätkit sitten vielä omilla saksillasi ne pitkät silppurista tulleet liuskat pikku paloiksi . Jos on lääkepakkauksia, reseptejä, kauppojen kuitteja, mitä tahansa, jossa on nimesi ja muta tietoja, viivakoodi yksi mm. matkalipuissa, josta näkee kuka ostanut lipun. Lehtien takana oleva nimesi osoitteineen ja viivakoodeineen myöskin leikkaa irti ja silppua saksilla pieniksi paloiksi. Jos on kotona takka tai hella, niin polta siellä tuhkaksi!!!!
Yksi vaihtoehto on polttaa mailla kesämökillä kaikki tuhkaksi.
TUHOA SIIS JÄTTEISIIN MENEVÄT KAIKKI LIPUT, LAPUT, LEHDET JA MUISTIINPANOSI NIIN ETTEI NIITÄ PYSTYTÄ KÄYTTÄMÄÄN. - aggag
Tuollaisen käsittelyn jälkeen identiteetti varas voi vain nyyhkyttää nurkassa , voimattomana ja yksin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279