Saanko kertoa totuuden kimeeristä, en kiusaa häntä

Kaunis-Suomi-nainen

Saanko kertoa totuuden kimeeristä, hän on yksi suomalainen tyyppiläinen, johon törmäsin kerran 2000 -luvun alkupuolella täällä koivuhaassa, todella mukava ja hieno ihminen. Meillä synkkasi oikein hyvin ja ihastuin häneen. Siis todella rakastuin häneen aidosti. Olisin alkanut seurustelemaan hänen kanssa, mutta tiedättehän, ettei sellainen ole mahdollista. Koska en ole musta maahanmuuttaja.

Kerroin asiasta hänelle, jonka jälkeen minun oli pakko sanoa heipat hänelle, tunteet häntä kohtaan oli liian voimakkaat, joten meidän ystävyys loppui siihen.

Sitten paljon myöhemmin kun tulin lukemaan tänne näitä kirjotuksia, tunnistin hänet minun tutuksi. Jos joku näkisi minun kulkevan kaupungilla kimeerin kanssa niin minuakin alettaisiin vihaamaan. Aivan kuten sitä kimeeriäkin. Hän kuulemma yksi Koivuhaan vihatuimpia ihmisiä.

Kirjoitin viestini pilke silmäkulmassa, mutta tajusin, ettei sarkasmini tullut ymmärretyksi. Ihan oikeasti, kuka itseään kunnioittava nainen sellaiseen inhotukseen oikein oksettaa ajatus. Niin oikeasti ihastuisi?

Jos joku näkisi minun kulkevan kaupungilla kimeerin kanssa niin minuakin alettaisiin vihaamaan.

15

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Black-Sudan-people

      Lopetakaa tämää kimeri Isa asiaa muten me vihanea sinnule kaiki kokolan juopot.

      Olokaa hilja täälä lopetaa hyvä aikaana vielä kun voiit se tehtä.

      Monta Black-Sudan-people- Kokola sinua vihaineen.

      • mää-oon-alkoholisti

        Menkää sutanin apinat vittuun täältä kokkolasta. Ja viekää kimeeri esa mukana sinne pimeään afrikkaan.


      • kimeerinexpress
        mää-oon-alkoholisti kirjoitti:

        Menkää sutanin apinat vittuun täältä kokkolasta. Ja viekää kimeeri esa mukana sinne pimeään afrikkaan.

        Viekö sudanin pojat teidän markkina raot laffassa ja english pubissa nyt kun hakalax paloi ja maijan pubi on täynnä varattuja?


    • RotuerotteluSTOP

      Hakalaxi oli varmaan ainut paikka missä sudanilaiset ei viihtynyt?

    • ääääärrrrräääärrrrr

      Ylös

      • ville-vinkkaa

        ylös täät juttulainen


    • KUKKOLA-KIEKEE

      HÄNTÄ VIHATAAN

    • ESAAAaa

      Esa Kimeeri, Kokkola kaipaa sinua.

    • otin-kuvan-heistä

      Hän on kokkolassa, näin hänet työttömien tuvalla hakemassa yhden neegerinaisen kanssa ruokaa sieltä.
      nainen oli kimeeri esaa paljon pitempi.

      • Kukkotappelu

        Et varmaan voita kukkolaa kukko oluen juonnissa vaikka kukkoiletkin siinä.


    • Anonyymi

      Onkohan se lottovoittaja?

      • Anonyymi

        Ei ole on muuten vain saanut omaisuutta kasaan? Mutta miten?
        Paras selitys kautta ehdotus voittaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole on muuten vain saanut omaisuutta kasaan? Mutta miten?
        Paras selitys kautta ehdotus voittaa....

        Työssähän tuo näkyy käyvän. On töissä satamassa. Joku työsuojeluvaltuutettu on. Palkka siinä 5000 käteen kuukaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työssähän tuo näkyy käyvän. On töissä satamassa. Joku työsuojeluvaltuutettu on. Palkka siinä 5000 käteen kuukaudessa.

        😂🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😆😆😆😆😆😆🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😆😆😆😆😆😆🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

        Näimme hänet vaimoni kanssa aamusta kaupan edessä Koivuhaassa. Oli siellä tuskin edes kertoa tarvitsee keiden seurassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe