Onko helppo ladata 10. Viekö paljon aikaa ja täytyykö muuttaa käyttäjiä tai mitään muuta sillä pitkään aikaan ei ole tarvinnut ladata eikä toimia koneen kanssa.
Koneessa nyt 8.1
7
<50
Vastaukset
- helppoakuinmikä
On: http://murobbs.muropaketti.com/threads/windows-10.1159588/#post-1714088944
- älä_panikoi
Todennäköisesti tulee ongelmia, joihin tarvitset apua.
Muista varmistukset ja varaa nyt ainakin vuorokausi.
- öhöhöh
Aikaa menee kokonaisuudessaan vain puolisen tuntia.
Itse latasin krakkerilla aktivoidun piraatti-Windows 7:n perään Windows 10:n, joka asentui ja aktivoitui sinällään, ja päivitykset toimivat aivan normaalisti.
Se on toinen juttu, onko Windows 10:n teineille suunnatut kotkotukset ja krääsä vaivan arvoisia? Lisäksi maksullisien palvelujen tyrkyttämiset sylettävät.
Järkiperäistä uutta en löydä siitä mitään.- taitaaollaroskaatäynnä
Ei tämä minun tyrkytä mitään..
Latasin ja asensin tuon 10 version tavallisen käyttäjän tilillä ja annoin adminin salasanan ja alkoi asentamaan, kävin läheisen lammen rannalla sorsia syöttämässä ja kun tulin takaisin niin oli 97% menossa ja pian teki enää jotain valmisteluja
Sitten oli Windows 8.1pro vaihtunut windows 10pro versioon, ja tämä on paras vindow mitä mulla on koskaan ollut
Tuon oli poistunut ja uudestaan ei huolinut http://www.filehippo.com/download_speccy vaatii varmaan kympille tehdyn version näytti olevan kaupassakin mutta en sieltä ladannut
Toisessa koneessa windows 7 pro
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833922
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?281806Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian211714- 311710
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell481544Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261518- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464