Moro,löytyiskö täältä juttuseuraa/vertaistukea peliriippuvaiselle?Jälleen kerran kaikki rahat hävitty ja ahdistus painaa päälle.Jälleen kerran olen myös luvannut lopettaa pelaamisen ja haluaisin todella onnistua siinä,että voisin vielä joku päivä saada elämäni takaisin.
Chattaillaan,sähköposti,muu?
Juttu seuraa peliriippuvaiset
4
85
Vastaukset
- Peliriippuvainen
Itsellä sama ongelma, työmarkkinatuki mikä tuli, niin meni lainojen maksuun.
Credit 24 1500€ limiitti, tänään tuli sit nostettua 46€ maksimi mitä sain, maksoin nettilaskun siintä ja loput meni pokeriin.
Heti tuli mieleen, että pitäiskö ottaa vivukselta taas laina, sinne meni 464€ alkukuusta justiinsa, että sain velan maksettua.
26€ ei ole sinällään paha summa, mutta taas tuli itselle se tunne heti et ottaa uuden vipin ja koittais pelata ja voittaa takas.
Tässä oikeastaan 2 vuotta jo tullut oltua jatkuvassa kierteessä, mukaan oli myös vuos töitä, jolloin myös melkeen kaikki tuli hävittyä.
Pakko vaan koittaa nyt taas jaksaa loppu kuu, etten ota uutta velkaa.
Tämä kun tulin lukemaan sun viestin, niin auttoi ja ehkä tää tästä.
Marraskuulla saisin viimeisen summan maksettua, jos 500€ pistäisin joka kuukausi lyhennykseen ja sitten ois vapaa. Sama tapahtui viime vuoden lopulla, ei ollut velkaa ja päätin etten enään ikinä ota. Tammikuun alussa sitten retkahdin ja 1,5k päivässä meni pokeriin. Siintä lähtien tämä ollut taas selviämistä, ilman et ois päässyt eteenpäin.
Joten koitetaan molemmat jaksaa ja yritetään, ettei oteta enään vippejä. - Gambler
Täällä sma tilanne. Rahat menny taas jälleen kerran ja olo on tietysti sen mukainen. Muutenkaan en tahdo saada elämästä mitään irti, pelaaminen ainoa asia mikä tuottaa mielihyvää. Asiat on kuitenkin suht hyvin ja olisi paljon asioita mistä nauttia ja olla iloinen muttei vain kykene. Olisi kiva jutella jonkun kanssa jolla samanlaisia tuntemuksia.
- Ex-gambler
Itse olen ollut myös tuossa pikavippi ja pelaamishelvetissä kunnes 2013 kesällä yksinkertaisesti iski seinä vastaan nimittäin mistään en saanut lainaa ja velkoja yhteensä noin 20000 euroa. Niitä nyt maksanut noin 14 000 euroa takaisin ja juuri tänään sain loppusummaa varten sosiaalisesta luototuksesta lainan. Kannattaa lopettaa heti se pelaaminen eikä odottaa että sieltä tulisi se voitto millä saisi kaikki velat kuitattua. Mielelläni voisin yrittää auttaa kohtalontovereitani, jotka tosissaan haluaisi lopettaa pelaamisen
- Vippikundi
Moi. Itse lopetin pari vuotta sitten ja nyt alkaa elämä pikkuhiljaa hymyilemään. Peleihin on mennyt arviolta 200000 euroa viimeisen 8 vuoden aikana. Lopettakaa ennenkuin on liian myöhäistä. Peluria ei auta edes ne isot potit. Ne menee vuorenvarmasti jos ei muuten toivu peliriippuvuudesta. Itseäni auttoi meno GA-ryhmään. Ainakin Espoossa ja Helsingissä kokoontuu viikottain ryhmä. Nuo on vielä pikkusummia jos ette pysty lopettamaan niin vaikeudet on ikävä kyllä vasta alussa:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446