1970-luvun alussa kirkonkylässä junaradan vieressä oli koulurakennus. Nimi muistaakseni Koston koulu. Minne se on hävinnyt tai miksi purettu? Entä onko rauhanyhdistyksen iso puutalo enää jäljellä?
Minne katosi kirkonkylän Koston koulu?
6
1420
Vastaukset
- Ei_se_Koston
koulu ollut... mutta kun olen ollut pois paikkakunnalta ainakin yhtä kauan kuin Sinä niin en saa nyt päähäni, mikä sen koulun nimi oli. Koston koulu sujaisee Koston kylällä. En nyt tiedä, olisiko se kirkonkylässä radan varrella ollut (oleva...) vanha koulu purettu.
Ainakin kymmenen vuotta sitten vanha rauhanyhdistyksen talo kirkonkylän keskustassa mäen päällä oli pystyssä. Siinä taisi toimia jokin asennusfirma. Uusi rauhanyhdistyksen talo on rakennettu Metsäkylän tien alkupäähän Suoperän maille.
Ai juu! Sehän oli KOSKEN KOULU!- entinenasukas
Kiitos hyvästä vastauksesta. niin, Kosken koulu se olikin.
- hyväniin
entinenasukas kirjoitti:
Kiitos hyvästä vastauksesta. niin, Kosken koulu se olikin.
Onneks purettu, muutenhan sinne majoitettaisiin ruottista tulevia partalapsosia spr:n(rahat maahanmuuttoon) ja maahanmuuttoviraston toimesta.
- Anonyymi
hyväniin kirjoitti:
Onneks purettu, muutenhan sinne majoitettaisiin ruottista tulevia partalapsosia spr:n(rahat maahanmuuttoon) ja maahanmuuttoviraston toimesta.
Joo, partalapsille "kotoutusta" ja nuoria tyttölapsia. Kiitos sipilä. Joko se luxus talossa asuu partalapsia?
- Anonyymi
Juu koskenkouluhan se oli sen jälkeen siinä on ollut leipomoki Ja sittenhän se purettiin ja siinä nyt lastenpäiväkoti upanala olen käyny siinä koulussa koulua -50luvun lopulla
- kuuskytluvulla
Kosken koulu joo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741