Moottorin vikavalo syttyi, suhinaa koneesta. S80,

Mittarilukema170km

Onko kenellekään tullut eteen tällaista vikaa?

Auto zippasi, kun olin lähdössä liikkeelle ja moottorinvikavalo syttyi. Sitten sain auton käyntiin ja vikateksti hävisi. Ajettiin pieni matka sillä, hieman outo tyhjäkäynti ja poikkeava käyntiääni, jotenkin suhinan tyyppistä extra-ääntä. Ei normaalia.

Huoltoon pitäisi pikemmiten saada, mutta harmi kun ollaan reissussakin autolla par aikaa, eikä tien päälle uskalla lähteä...

Auto on vm 1999, S80 ja 2,9 kone, automaatti.

5

2053

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • falkmononen

Hinurilla huoltoon, alipaineet suhisee varmaan tehostajan immein kalvosta?

• sfdegrthyjui

Jos löydät sen mikä suhisee niin todennäköisesti saat sen korjattua siihen kuntoon että voit ajella kotiin. Suhina viittaisi jonkin alipainelutkun murtumiseen. Alipaineletkun voi väliaikaisesti korjata vaikka ilmastointiteipillä tai millä tahansa teipillä.

• Volmomiespinteessä

Kiitos näistä vastauksista, ollaan ehkä joron jäljillä. Osaisitteko vielä neuvoa, mistä päin konehuonetta kannattaisi näitä mahdollisia letkuvuotoja/kalvovuotoja etsiskellä.....?

• kuivalahti

Soita semmoselle kaverille kun kari nordlund löytyy numero googlettamalla länsirannikolta on ja joku inssitoimisto..on kova volvo seppä saat luurissa ohjeet.

• Tuttu_Juttu

Moottorin vikavalon syttyminen on ominaisuus volvoissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe