Valmistusmaa

Mummolle_Tojo

Onko Ranska, vaikka laadunvalvonta loppupeleissä ratkaisee.

7

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uus-auto-se-oli

      Ranskassa sijaitsee tehdas, mutta työntekijät on Marokosta, Tunisiasta, Somaliasta, Libyasta ja Egyptistä. No senhän arvaa että patonkia ja tupakkaa menee, ei siinä ehditä työn laatua miettiä. Itsellä on Yaris 2013 ja tyhjiä pizalaatikoita oli tavaratilassa kun hain auton maahantuojan varastosta. Myös tuhkakupit oli tumppeja täynnä.

    • gilles73

      Se on kuule aito Patonki, tosin mamujen väsäämä.

      • mitätätä

        Joo vain Japanissa kootut on laatuautoja. Kannattaa etsiä vaikka hyvä käytetty.


      • mennyttäOnMaine

        Japanissa tehdyt mittavat säästöt romahduttivat laadun totaalisesti ja harvinaista kyllä, Mr.Toyoda joutui nöyrtymään ja pyytämään asiaa julkisesti anteeksi. No paranuksesta ei ole näyttöä ja tekniikka on vanhaa ja jälkeen jäänyttä.


      • 223
        mennyttäOnMaine kirjoitti:

        Japanissa tehdyt mittavat säästöt romahduttivat laadun totaalisesti ja harvinaista kyllä, Mr.Toyoda joutui nöyrtymään ja pyytämään asiaa julkisesti anteeksi. No paranuksesta ei ole näyttöä ja tekniikka on vanhaa ja jälkeen jäänyttä.

        Onko sähkölaiteet Ranskalaisia vai minkähän maanlaisia,onko kokemuksia ?


      • Riisipussifani
        mitätätä kirjoitti:

        Joo vain Japanissa kootut on laatuautoja. Kannattaa etsiä vaikka hyvä käytetty.

        Toyotalla on 15 autotehdasta ympäri maailman.


      • jm-asentaja

        Onko mielestäsi ylpeyden aihe tuottaa packaa 15 tehtaan voimin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe