Mikä on mielestäsi paras rakasteluasento?
paras asento
13
1600
Vastaukset
nainen ratsastaa tai normi lähetyssaarnaaja;).Tilanteen mukaan yleensä.
- kaappoo
Takaapäin.
- takkoo
eistä ja takoo sekä kuppeelta kummaltakkii myös96
Itse pidän kylkiasennosta.
takaapäin miehen omalla tavalla ja silleen rajusti että nainen varmasti nauttii huutaen
- mohammed-
Väkisin Kaisaniemen puistossa
- h1237
Ei ole yhtä ja parasta yhdyntäasentoa.
- Seisovamulkku
Nainen vatsallaan, jalat sen verran raollaan, että mahtuu pilluun nussimaan. Siinäpä nainen on sopivasti pantavana ja pillu tuntuu niin mukavan tiukalta.
Paras on miellyttävin joka taasen riippunee fyysisestä kunnosta aika paljon..
Ei sellaistaole olemassa. Kumppanin kanssa asenot vaan muotoutuu, sinänsä sääli että aina vaan mennään niihin helpoimpiin. Voisihan sitä välillä kokeilla uusia juttuja ;)
- Anonyymi
Musta ihan kaikki. Mulla on kymmenen lasta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962346Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1821918- 1841497
- 248922
- 81908
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 62799
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349621