EHJÄ KANSALLISTUNTO
1 .Kotini on Linnani Suojavalli kaikia vaaroja vastaan
Peilikuvana perhe:
Usko, toivo ja rakkaus
Terve -Minä-Kuva
On tärkeää uskoa,
Mutta on myös tärkeää päästää
Uskomuksistaan irti.
Kotini on Linnani
Maa Jonka tunnistan Kodiksi Kansallistunto
En sano, etteivätkö kuntoutukset,
Lääkkeet ja terapiat ole tarpeellisia, toki ovat.
Jos ne eivät kuitenkaan tuo toivottua tulosta,
Ja niiden takia elämä on vaikeampaa,
Pitää uskaltaa kokeilla jotain muuta.
Uskoa, että ulkopuolisen avun sijasta voi löytää itse ratkaisun.
Jos ratkaisua ei löydy, voi myös hyväksyä sen mitä on.
Kaikkea ei tarvitse korjata.
Kummasti ne vain aina korjaantuvat, kun niistä päästää irti.
TOIVON ANKKURI ON JO KIINNITTYNYT PAREMMALLE RANALLE
SUURIN NIISTÄ ON RAKKAUS
Se mihin uskomme, on totta.
Mitä toivoa on ihmisellä,
Joka ei usko mihinkään,
Ei edes itseensä?
Ehjä Kansallistunto.
EHJÄ KANSALLISTUNTO
KANSLLISTUNTO
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11546Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva186891Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2777- 103757
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42731Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks28728- 7694
- 60673