Olin INHAN mukana 71 vuonna kun tehtiin retki USAAN toukokuussa lähdettiin ja heinäkuussa palattiin kallena ja opiksena.Asynjassa oli täkkäreiden kallena syyskuusta helmikuuhun 71-72.Jäätiin ahteriin Boniksessa ja tultiin Suomeen Aconcacuan tai Aymaran kyydissä,ei tullut AL:n konttorista kehuja,intistä myöhästyin kaks viikkoo.
MS INHA ja MS ASYNJA
6
668
Vastaukset
- K-M.R
Muistan hyvin kun juotiin kaikki partavedet viinojen loputtua. Onneksi saatiin kunnon ulosviennit Pieksämäellä josta otettiin kolilasti Andorraan.
- heinlanheikkinen
Täällä myös, olin bosuna kongosta antwerpeniin, oli kai syksyllä -68 muistaakseni. Perämiehenä se sama yks vitipää en muista nimeä. Tiedätte kyllä. Tai ne tietää jotka muistaa. Blomström vai Blomqvist jotain sinnepäin, hullu-kvistiksi sanottiin. Keskinkertainen laiva mut hyvä palkka oli ja jatkopestin sai ohi myllyn jos pysyi väleissä. Vai muistaks mä nyt oikein? Asynja tai Alinja se kuitenkin oli. Muisti tahtoo välillä pätkiä. Sitä se on kun ei silloin mitään suojaimia käytetty. Mutterilaakson putket täynnä asbestieristeitä. Ei tiedetty siitä eikä välitetty ainakaan. Välil yskii verta. Pitäis mennä varmaan lekurille.
- mr.Durex
Siinä on malliesimerkki siitä, mitä syntyy kun ei käytä suojakumia.
- Steadyasshegoes
Inhassa 70-luvun puolivälissä. Siitä USA-matkasta oli puhetta ja siellä perillä USAssa kuulemma tiedustelivat, että oliko Inha eksynyt.
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣
🙂🙂🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1225629- 643980
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺433599Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭312929Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332892Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle322260En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä112227Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli122170- 1181717
Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101624