Katuhiekka vaarallista?

ex-kiint.hoitaja

Onko kenelläkään tarkempaa tietoa kuinka vaarallista on asfaltilla oleva hiekka, sepeli jne? Olin yhden kevään hiekan poisto töissä aikoinaan ja käsipelillä poistettiin hiekkaa kaduilta, siis esim. taloyhtiöiden pihoilta. Ihan tavallisella katuharjalla siis. Kukaan ei käyttänyt hengityssuojaimia. Myöhemmin olen lukenut, että ei ole kovin terveellistä. Olisiko keuhkojen röntgenkuvaus paikallaan?

1

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinä_olet_terve_Ok

moni on ollut vuosia ja kymmeniä vuosia samallaisissa homissa ja pääsevät eläkkeelle useaksi vuodeksi.

ei yksi, eikä 10 tuollaista kertaa ole mitään erityisen vaarallista, joten ei huolta.

asiat ovat aina henkilökohtasia, toinen sairastuu mutta todella useammat ei.

kaikki me usein ja joka kesä ollaan pölyssä, keuhkoilla on suuri kyky puhdistua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 477
      7030
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2541
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      221
      2513
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      149
      1814
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1718
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1128
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1123
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1115
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1042
    10. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      1
      1037
    Aihe