Kertokaapa, montako sisarusta Matti ja Hilkka Ahteella on? Muistan myös kuulleeni, että kun heidän poikansa Jussi Ahde oli yhtä aikaa kilpailemassa Kymppitonni-ohjelmassa laulaja ja televisiotuottaja Matti Heinivahon kanssa, ohjelmassa sanottiin, että Matti Heinivaho on joidenkin Jussi Ahteen serkkujen isoisä. Matti Heinivaholla on ensimmäisestä avioliitosta poika, nyt jo edesmennyt, ja toisesta avioliitosta kaksi tytärtä, eli joko Matti Ahteen sisarella on lapsia tämän Heinivahon edesmenneen pojan kanssa, tai sitten Hilkka Ahteen veljellä jommankumman Heinivahon tyttären kanssa.
Matti ja Hilkka Ahteen sisarukset
grupps
9
3044
Vastaukset
- väke
Kerropas "grupps" samalla Hilkka Ahteen firman konkurssista, samoin poikansa huumesekoiluista ja lehtibisneksistä. Samalla voisit valottaa myös Matti Ahteen syrjähypyistä. Sehän on kuin Salkkareista - vai mitä...??
- hyvä_muisti_meillä
Kyllä. Itsekin muistan tuon saman jutun.
- ketä_kiinnostaa
Salkkari-tasoa nämä sun juttus!
- pokke_
Matin Seppo-veli on ehdolla Oulussa kuntavaaleissa 2017.
- Anonyymi
Jonniin joutava aloitus.
- Anonyymi
Äläpä...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749