Kun nyt eksyin tänne palstalle, niin pakko kertoa huonoin kokemukseni autokorjaamosta.
Sähköpostitarjouksen perusteella valitsin tämän puljun, vein autoni aamulla huoltoon ja lupasivat puhelimitse ilmoittaa kun valmis, odottelin liikkeen sulkemisaikaan asti soittoa ja kun ei kuulunut niin soitin itse, olivat unohtaneet ottaa autoni työn alle ja lupasivat hoitaa seuraavana päivänä, menin hakemaan autoani ja rustasivat likaisessa ja epäsiistissä hallissa kiireellä vaikka puhelimessa sanottiin että on jo valmis noudettavaksi,, eivät saaneet kuitenkaan kaikkia osia hankittua , joten käyntiaika viikon päähän ja silloinkin olivat tilanneet väärän puolen osan, vasemmalla ja oikealla on eroa kenties..
Selittelyistä ja koheltamisesta päätellen aloittelijamaista toimintaa, kuitenkin veloittivat roimasti, maahantuojaltakin olisi saanut halvemmalla. Kaiken päälle turhanpäiväistä selittelyä!
Aikaa tästä epämiellyttävästä kokemuksesta on pari vuotta mutta ei voi suositella.
Espoon autoexpertit huono palvelu ja kallis.
2
125
Vastaukset
- dkfjslkfjsdklj
Unohtaneet ottaa auton työn alle :D
"ae niin, ee myö muistettu että työpaekalla pitäs töetäkii tehä eekä jaahoo paskoo" - eiikinä
Autoni oli myös huollossa tuolla puljussa, menin hakemaan sovittuna aikana ja eihän se ollutkaan valmis, ohjauskulmien säätötyötä oltiin aloittamassa , kiukkuisen oloinen puolikalju työnjohtaja tms. karjui asentajalle, että "saat viisitoistaminuuttia aikaa".
Asentaja katsoi hölmistyneenä ja niin katsoin minäkin, esimiesasemassa olevan luulisi omaavan edes jonkinlaisia käytöstapoja taikka tietämystä autonkorjaustyöstä.
Auto puoltaa hivenen, hosuminen jätti jälkensä, tonne puljuun en mene toiste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2191332Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341019Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848