Skoda on kuin kumisaapas

automyyjä-ykkönen

Skodalla voi ajaa kaikissa keleissä mutta kesällä tulee hiki ja talvella kylmä ja jos sillä menee ihmisten ilmoille Perähikiältä niin saa sääliviä ja paheksuvia katseita.

13

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsekö.keksit

Eikös tämä juttu ollut alunperin toyotasta?

• hyvä-juttu-skodasta

Sopii skodalle hyvin! Nauretaan taas!!! Skodan kun näkee, niin nauraminen vaan jatkuu.

• olet_surkea_luuseri

Oli se Tojotasta kirjoitettu. Kokeileppa uuno keksiä joain omaperäistä.

• osSeNiinSairas

ossss on kovin yksinkertainen, ei se ihmeellisiä provo keksi, toistaa muiden juttuja tai laittaa vanhoja linkkejä jakoon.

• Revi_siitä_osssssi
        osSeNiinSairas kirjoitti:

ossss on kovin yksinkertainen, ei se ihmeellisiä provo keksi, toistaa muiden juttuja tai laittaa vanhoja linkkejä jakoon.

No enpä turhaa tarjonnut osssssille pukimeksi edesmenneen mummini vanhaa, pitkää ja mustaa kirkkohametta, sekä käyrävartista piippua. Eikös ne sopisi tuollaiselle ämmämäiselle tyypille. Ja en sitten ämmämäisellä tyypillä tarkoita missään tapauksessa tavallisia naisia. Ämmämäinen tyyppi on yleisnimitys paskanjauhajalle.

• voisentään.skodaa

Totta kai skodalla voi ajaa kelissä kuin kelissä mutta sadekelissä ajoa kannattaa välttää oman mukavuuden takia. Ja skodan suojelemisen kannalta.

• Vepsäläinen_Erkki

Eikä kannata ajaa ihmisten ilmoilla, naureskelevat vaan itäpulkalle pilkallisesti - eikä mikään ihme.

• oliskos_näin

Niin, kastuuhan kumisaapaskin sateella, jos ei sulje suuaukkoa.

• seonongelmapesä

Juu, rikkinäinen kumisaapas. Vuotaa kun seula sisäänpäin ( nähdyt videot netissä) ja ulospäin ei päästä vesiä vahingossakaan. Säästötaloutta veden suhteen. Poratut reijätkin tukkeutuvat, kun eristepahvit kerääntyvät reikiin.

• ressukkata

Voi voi .kun isäsi olisi käyttänyt sitä kumisaapasta siinä kullipäälläei sinua ressukkata olisi täällä surkuttelemassa

• Sinä voit mennä työntämään sen skeidasi käynnistyskammen ahteriisi ! Ja sitten vaan alat vääntää kammesta !!!!

• psyki_atri
        isosika_pössine kirjoitti:

Sinä voit mennä työntämään sen skeidasi käynnistyskammen ahteriisi ! Ja sitten vaan alat vääntää kammesta !!!!

Tuohon tapaanko isäsi hyväkikäytti sinua lapsena?

• huono-saapas

Juu hyvä vertauskuva. Lisäksi kumisaapas on muotoilultaan suunnaton, sillä se yrittää matkia muilta ideoita. Epämuodostunut bulkki kumisaapas, huololla kumilla ja reikäisillä pohjilla. Edes kumisaappaita en ostaisi, jos merkki olisi skoda. Jotkut urvelot ostavat auton, jonka merkki on skoda :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6004
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      316
      5067
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1511
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1461
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      118
      1386
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1383
    Aihe