Voiko turvakengissä mennä turvatarkastukseen vai joutuuko ne aina ottamaan pois? Pitää osata varautua mahdolliseen availuun ja solmimiseen.
Entä saako kuivaruokaa viedä käsimatkatavarassa? Esim. Itse kuivattuja hedelmiä ja kaupan "italianpataa".
Turvakengät ja kuivattu ruoka
5
634
Vastaukset 5
- merkillistä
Panta on hyvä muistutus ennen vankeutta.
- Ehkä-ja-kyllä
Jos turvakngissä on metallia joka piippaa metallinilmaisimessa niin sitten ne pitää ottaa pois läpivalaisun ajaksi. Mainitsemaasi kuivamuonaa saa ottaa käsimatkatavarana lennolle mukaan.
- kdbfjeuuwjqjhd
Riippuu kengistä, kannattaa varautua ottamaan pois. Kuivaruoka ok, vain nesteet tsekataan.
- Ex-turvari
Turvatarkastuksessa pitää aina varautua ottamaan kengät pois. Lähtökohtaisesti niitä ei keneltäkään riisuteta, mutta tarkastajalla on aina oikeus pyytää kengät pois tarkastusta varten.
- näinonnäin
Ne pitää ottaa pois ja läpivalaista jos ne piippaa. Ja piippaaminen johtuu metallista kengässä. Minulla on yhdet kävelykengät joissa on metallilla tuettu lesti ja aina piippaa, joten otan ne jo valmiiksi hihnalle nopeuttaen tarkastusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid138887En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44657Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21588Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110553- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 57509
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34478Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää125472Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni24445