Mies teki oharit...

elliania

Mikä ihme mussa on vikana? Näin käy kun menee ihastumaan ja kerrankin tekee aloitteen. Mies antoi ymmärtää että oli myös ihastunut minuun, mutta silti ei soittele juuri koskaan... Oli puhetta että tänään oltaisiin nähty ja hän lupasi "soitella". Kyttäsin puhelinta ihan koko ajan mutta soittoa ei vaan kuulunut ja nyt on ihan typerä olo. Koko päivän odotin ihan innoissani että nähdään ja nyt vaan itkettää kun mies teki oharit.

Pitkästä aikaa oli sellainen olo että olen ihan mielenkiintoinen tyyppi ja tutustumisen arvoinen. Nyt se totuus taas iski päin kasvoja, että en ole minkään näköinen, en ole hauska ja juttuni ovat ihan idioottimaisia. Olin ehtinyt jo hyväksyä sen että en koskaan tule löytämään ketään mutta sitten ihastuin ensimmäistä kertaa moneen vuoteen ja sain vielä vastakaikuakin ja olin ihan seitsemännessä taivaassa vähän aikaa. Nyt tipuin korkealta ja kovaa.

11

1969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilttiN

      Sama tilanne. Olin 7 vuotta yksin ja nuolin haavojani kun en kelvannut kenellekään "kunnolliselle" miehelle. Aina vaan uusia ohareita, uusia pelimiehiä. 7 pitkää vuotta mietin mikä minussa on vikana, ja kaikki kaverit vakuuttivat ettei mikään.

      Uskalsin yrittää uudestaan ja sama tilanne taas. Koko kevään ja kesän olen itkenyt, kun kerta toisensa jälk miehet vain tekevät katoamistempun vaikka ovat ensitapaamisella olleet muka ihastuneita. Heti kun olen hieman avannut sydäntäni, mies katoaa. Kerta toisensa jälkeen. On se vaan saatana uskottava etten kelpaa.

    • eiriitäaikasekundalle

      Jos miehellä on paljon vientiä, niin kannattaa olla varuillaan.

    • Reilua_peliä

      Ikäväähän tuo on. Joku saattaa olla niin kiltti, että ei kehtaa suoraan sanoa, ettei kiinnosta. Pääsee sitten helpommalla, jos ei vaan soita ja odottaa, että toinen sitten ymmärtää yskän. Sydänsurut on sitten kurjia, mutta toivottavasti jaksat vielä uskoa itseesi ja löydät ihanan miehen.
      Liian innokas ei kai saa olla, jotkut miehet jo pelästyy pelkästään sitä. Haluavat metsästää ja piirittää itse. Ja onhan tuossa tietenkin sellainen mahdollisuus, että oikeasti oli aikonut soitella, mutta tuli joku este.

    • EiVikkaa

      Ei ole vain tullut oikeaa kohdallesi.

    • KysymälläSelviää

      Ei noin pienistä pidä hernettä nenäänsä vetää. Ota yhteyttä häneen ja kysy miksi hän teki oharit. Elämässä nyt ei kaikki aina mene niin nappiin.

      • elliania

        En nyt hernettä nenään vetänytkään, harmitti vain ihan hirveästi kun olin odottanut tapaamista. Soitti se mies sitten illalla ja selitteli ja pyysi anteeksi ettei ollut soittanut aikaisemmin. Lupasi taas soitella että nähtäisi, mutta ei ole taaskaan soittoa kuulunut. En vain jaksaisi tätä kun ehdin jo innostua kun mies ehdottaa tapaamista, mutta kuitenkaan ei löydä aikaa nähdä. Onkin oikeasti kiireinen, mutta luulisi että sitä aikaa löytyisi jos oikeasti on kiinnostunut. Tuntuu että minä olen meistä kahdesta se joka olen enemmän kiinnostunut toisesta enkä vielä edes ole varma haluanko hänen kanssaan mitään vakavampaa.


      • sannae

        Unohda,oon kokennut saman


    • Anonyymi

      Jos mies peruu tai ei kuulu eikä näy niin kaiken takana on nainen näin ivallisesti ystävä sanoi kun ruikutin miehen perään

    • Anonyymi

      Kyllä mies kavahtaa kun nainen alkaa heti kertoilla menneistä suhteistaan ja edellisistä seurustelukumppaneistaan. Ei kovin antoisaa uuden miehen kannalta.

    • Anonyymi

      En ole enää vuosiin luottanut kehenkään enkä luota. Saattaa olla,että tässä mennyt sen takia muutama oikeasti rehellinen tyyppi sivu suun,mutta minkäs teet 🌝

      • Anonyymi

        Kuulostaa tutulta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe