Finnairin "asiakaspalvelu" ja vastailu kysymyksiin jotka lähetetään netin kautta on todella hidasta palvelua koska näin Finnair yrittää vedättää rahaa ihmisiltä saamalla heidät soittamaan maksulliseen palvelunumeroonsa.
Ikävä vain että Finnair on "unohtanut" että lain muutoksen myötä elinkeinonharjoittajan on tarjottava normaalihintainen palvelunumero jo ostettuun palveluun.
Eli ei muuta kuin soittelemaan tuonne palvelunumeroon ja sitten kuluttaja-asiamieheen yhteyttä vaatien rahat puhelusta takaisin, niin johan saa liikettä Finnairiin vähitellen.
Finnairin "asiakaspalvelu"
4
183
Vastaukset
- ValiValivalivali
Uusavuttomille ihan oiken että joutuvat joskus vähän maksamaankin. Lisätyötähän uusavuttomat saa kiireisille työntekijöille vain aikaan.
- Uusavuttomille
Finskin kortin haltijana on helpompi soittaa Finnair plussaan samantien, jos asiaa. Viimeksi korotin itseni pisteillä businekseen Lontoon paluussa. Mikä on sellainen murhe, että pitää oikein netin kautta kysyä?
- MiksiSoitithehheh
Tuonkin olisit voinut tehdä erittäin helposti Finnairin nettisivuilla. Niin kokeneet ja netin käytön osaavat tekee.
- Kortitta.paras
Mikä on Finnair plus? Tilasin jonkin Finnairin kortin yli puoli vuotta sitten eikä vieläkään ole tullut. Käytän siis muita yhtiöitä jos suinkin mahdollista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291847
Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa
Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.781717Ikävöimäsi henkilön ikä
Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie561323- 691141
Tiedätkö autereen?
Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen8839- 2795
- 45777
Oli kyl kunnon reissu
Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻10759- 41735
- 45717