Rauhallisia alueita Jyväskylässä?

2409

Olen hakemassa asuntoa Jyväskylästä ja kiinnostaisi alueet jossa on suht halvat vuokrat ja rauhallinen alue? mielellään myös lähellä keskustaa kun ei ole autoa. Luonto ja vesistökin olisi hyvä olla lähellä kun minulla on koiria. Mitkä ovat jyväskylän kaupungin vuokra-asunnot?

13

1255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MuutaKiinaan

Eik sul oo muuta ajankulua kui kijotella tuollasii alyttömii kyselyitä? Sama saatanan provo joka sivustolla. Syö ne koiras.

• Snajaaksäää

Kato netistä mitkä ovat kaupungin vuokra-asunnot ja vuokrat. www.jva.fi
      Tajusitko?

• Suosittelentätä

Halssila on ainakin rauhallinen alue eikä mun mielestä mitenkään järin kallista esim. kaksio. Riippuu tietty vähän keneltä vuokrattu. Kaupunkiin pikkasen reilu 2 km, riippuu missä kohti asuu. Yhtä reittiä pitkin kaupunkiin mennessä on järvi, jossa on koirien uittopaikka ja niitä ennen on agilitykenttä. Suosittelen ainakin wh-asuntoja, saatiin todella nopeasti asunto ja ainakin suurimmassa osassa asunnoista heillä lemmikit sallittu, kuten tässä.

• Homeloukku

Halssilassa Tavintiellä sijaitseva valkoinen yksikerroksinen rivitalo on täysin homeessa, muurahaiset valtaajat kyseiset asunnot aina kesäisin. Olisiko osoite ollut Tavintie 5 G. En nyt muista varmasti. Talon omistajat ei suostu korjaamaan asuntoja kunnolla. Hajusta voi päätellä jo paljon, sisäilma on todella ummehtunutta.

• Kaikennähnyt
        Homeloukku kirjoitti:

Halssilassa Tavintiellä sijaitseva valkoinen yksikerroksinen rivitalo on täysin homeessa, muurahaiset valtaajat kyseiset asunnot aina kesäisin. Olisiko osoite ollut Tavintie 5 G. En nyt muista varmasti. Talon omistajat ei suostu korjaamaan asuntoja kunnolla. Hajusta voi päätellä jo paljon, sisäilma on todella ummehtunutta.

Siinä lähistöllä niitä WeeHoo'ita on enemmänkin. Liityivät jotenkin aiemmin Schaumannin tehtaisiin ja sittemmin johonkin puunjalostustehtaiden omistuksiin. Romanitkin karttaa niitä. Asukkaista päätellen vuokrasopimuksetkin pitää tehdä piirtämällä kuvia.

• Hyviähännemaineeltaan

Noo, realiaikaista tietoa:
      WH-Asunnot omistaa noin 1 900 asuntoa eri puolilla Suomea. Toimimme tällä hetkellä 12 paikkakunnalla, joista suurimmat ovat Lappeenranta, Jyväskylä, Joensuu, Lohja ja Rauma. Muut toimintapaikkakuntamme ovat Tampere, Valkeakoski, Lahti ja Heinola, Karkkila, Helsinki ja Savonlinna. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Helsingissä.

Yhtiön omistamilla taloilla on pitkä historia takanaan. Talot on aikoinaan rakennettu tehdaspaikkakunnille tukemaan paikallisten tehtaiden kilpailukykyä. Asunnot ovat aina olleet kysyttyjä ja hyviä maineeltaan ja niissä asuu edelleen monia asukkaita.
      Huhtikuussa 2007 yhtiö vaihtoi omistajaa, kun pitkäaikainen omistaja UPM-Kymmene Oyj myi yhtiön koko osakekannan Waterhouse Real Estate Investment Oy:lle. Samassa yhteydessä yhtiön uudeksi nimeksi tuli WH-Asunnot.

• Suosittelentätä

Tässä kerrostalossa jossa itse asun Halssilassa, niin tämä on ainakin hiljainen talo. No joskus viikonloppuöisin baarista tulevat mökävät hetken rapussa, mutta muuten on hiljaista ja rauhallista eikä esim. naapureista ole ollut mitään haittaa. Naapurista ei edes ikinä kuulu mitään ääntä. Sisäilma on hyvä ja kaikinpuolin mukava talo.

• Tarkkakartta

Ei se ole Halssilaa missä nuo WH:t on, se on Kivistöä ja Aholaitaa.

• Lutakoneliittiä

Meidän paremman väen Lutakossa ihminen viihtyy.

• ViitaniemenElätti

Höh, siellähän on vuokra-talojakin seassa ja monen kirjavaa asujaa..kohta kuin Kuokkala. Liian tiiviisti rakennettu, naapurit vastapäätä voivat tuijotella (ilman kiikareita) vastakkaisen naapurin asuntoon. Ja rumia pieneiä lasikopperoita ulkoseinillä, joita jotkut parvekkeiksi kutsuvat...mitään yksityisyyttä Lutakossa ole, enää. Slummi mikä slummi ja pahasti ylihinnoiteltu.

• zzxxxccc

Pupariin täällä on jopa kokonaisia kerrostaloja tyhjillään että kyllä valinnan varaa on

• muuta.tänne

Vehmersalamelle, ei ole pitkä matka keskustaan. Mutta meininki ihan kun Jyväskylän citialueella.

• sddddffg

Kyllä se on Jyväskylässä ihan sama missä siellä asuu Yhtälailla joka sortin sakkia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      2545
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1101
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66