Olen hakemassa asuntoa Jyväskylästä ja kiinnostaisi alueet jossa on suht halvat vuokrat ja rauhallinen alue? mielellään myös lähellä keskustaa kun ei ole autoa. Luonto ja vesistökin olisi hyvä olla lähellä kun minulla on koiria. Mitkä ovat jyväskylän kaupungin vuokra-asunnot?
Rauhallisia alueita Jyväskylässä?
13
1255
Vastaukset
- MuutaKiinaan
Eik sul oo muuta ajankulua kui kijotella tuollasii alyttömii kyselyitä? Sama saatanan provo joka sivustolla. Syö ne koiras.
- Snajaaksäää
Kato netistä mitkä ovat kaupungin vuokra-asunnot ja vuokrat. www.jva.fi
Tajusitko? - Suosittelentätä
Halssila on ainakin rauhallinen alue eikä mun mielestä mitenkään järin kallista esim. kaksio. Riippuu tietty vähän keneltä vuokrattu. Kaupunkiin pikkasen reilu 2 km, riippuu missä kohti asuu. Yhtä reittiä pitkin kaupunkiin mennessä on järvi, jossa on koirien uittopaikka ja niitä ennen on agilitykenttä. Suosittelen ainakin wh-asuntoja, saatiin todella nopeasti asunto ja ainakin suurimmassa osassa asunnoista heillä lemmikit sallittu, kuten tässä.
- Homeloukku
Halssilassa Tavintiellä sijaitseva valkoinen yksikerroksinen rivitalo on täysin homeessa, muurahaiset valtaajat kyseiset asunnot aina kesäisin. Olisiko osoite ollut Tavintie 5 G. En nyt muista varmasti. Talon omistajat ei suostu korjaamaan asuntoja kunnolla. Hajusta voi päätellä jo paljon, sisäilma on todella ummehtunutta.
- Kaikennähnyt
Homeloukku kirjoitti:
Halssilassa Tavintiellä sijaitseva valkoinen yksikerroksinen rivitalo on täysin homeessa, muurahaiset valtaajat kyseiset asunnot aina kesäisin. Olisiko osoite ollut Tavintie 5 G. En nyt muista varmasti. Talon omistajat ei suostu korjaamaan asuntoja kunnolla. Hajusta voi päätellä jo paljon, sisäilma on todella ummehtunutta.
Siinä lähistöllä niitä WeeHoo'ita on enemmänkin. Liityivät jotenkin aiemmin Schaumannin tehtaisiin ja sittemmin johonkin puunjalostustehtaiden omistuksiin. Romanitkin karttaa niitä. Asukkaista päätellen vuokrasopimuksetkin pitää tehdä piirtämällä kuvia.
- Hyviähännemaineeltaan
Noo, realiaikaista tietoa:
WH-Asunnot omistaa noin 1 900 asuntoa eri puolilla Suomea. Toimimme tällä hetkellä 12 paikkakunnalla, joista suurimmat ovat Lappeenranta, Jyväskylä, Joensuu, Lohja ja Rauma. Muut toimintapaikkakuntamme ovat Tampere, Valkeakoski, Lahti ja Heinola, Karkkila, Helsinki ja Savonlinna. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Helsingissä.
Yhtiön omistamilla taloilla on pitkä historia takanaan. Talot on aikoinaan rakennettu tehdaspaikkakunnille tukemaan paikallisten tehtaiden kilpailukykyä. Asunnot ovat aina olleet kysyttyjä ja hyviä maineeltaan ja niissä asuu edelleen monia asukkaita.
Huhtikuussa 2007 yhtiö vaihtoi omistajaa, kun pitkäaikainen omistaja UPM-Kymmene Oyj myi yhtiön koko osakekannan Waterhouse Real Estate Investment Oy:lle. Samassa yhteydessä yhtiön uudeksi nimeksi tuli WH-Asunnot. - Suosittelentätä
Tässä kerrostalossa jossa itse asun Halssilassa, niin tämä on ainakin hiljainen talo. No joskus viikonloppuöisin baarista tulevat mökävät hetken rapussa, mutta muuten on hiljaista ja rauhallista eikä esim. naapureista ole ollut mitään haittaa. Naapurista ei edes ikinä kuulu mitään ääntä. Sisäilma on hyvä ja kaikinpuolin mukava talo.
- Tarkkakartta
Ei se ole Halssilaa missä nuo WH:t on, se on Kivistöä ja Aholaitaa.
- Lutakoneliittiä
Meidän paremman väen Lutakossa ihminen viihtyy.
- ViitaniemenElätti
Höh, siellähän on vuokra-talojakin seassa ja monen kirjavaa asujaa..kohta kuin Kuokkala. Liian tiiviisti rakennettu, naapurit vastapäätä voivat tuijotella (ilman kiikareita) vastakkaisen naapurin asuntoon. Ja rumia pieneiä lasikopperoita ulkoseinillä, joita jotkut parvekkeiksi kutsuvat...mitään yksityisyyttä Lutakossa ole, enää. Slummi mikä slummi ja pahasti ylihinnoiteltu.
- zzxxxccc
Pupariin täällä on jopa kokonaisia kerrostaloja tyhjillään että kyllä valinnan varaa on
- muuta.tänne
Vehmersalamelle, ei ole pitkä matka keskustaan. Mutta meininki ihan kun Jyväskylän citialueella.
- sddddffg
Kyllä se on Jyväskylässä ihan sama missä siellä asuu Yhtälailla joka sortin sakkia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849