onko hyvä kamera? kannattaako ostaa? en ole mikään harrastelija kuvaaja, tavalliseen käyttöön. reissaan jonkin verran vesillä ja maisemia yms tulee kuvattua. olen vaihtamassa uuteen sonyn kamerasta canoniin vaihteeksi. ja digikameraan
canon ixus 275 digikamera
6
139
Vastaukset
- Canonisti_minäkin
Itse en ostaisi tuollaista, koska siinä on pieni kenno ja iso zoomi yhdistettynä etsimen puutteeseen. Hyvä kännykkä ajaa saman asian.
Valitattavasti kaikki nykyiset ruggeroidut pokkarit ovat myös ilman etsintä.- Canonisti_minäkin
okaro kirjoitti:
Sano, missä kännykässä on 12x zoom?
Sano minulle, missä tarvitaan 12x zoomia?
Canonisti_minäkin kirjoitti:
Sano minulle, missä tarvitaan 12x zoomia?
Jos haluaa kuvata hieman kauempaa eikä halua kohdetta kuvaan hyttysen kokoisena.
- kokemustaCanonista
Ihan ok kamera, minulla on tämä. Tällä kameralla saa ihan hyviä kuvia ainakin valoisassa, pimeässä taas ei kovinkaan hyviä ja joskus läheltä otetut kuvat näyttää sumeilta etenkin silloin jos lataus on loppumassa. Tosin aikaisempi kamerani Canon Ixus 170 oli huomattavasti parempi, sillä sai ainakin mielestäni tarkempia kuvia otettua ja kuvat eivät menneet niin usein sumeiksi mitä tällä. Mutta jos et kuvaa ns. koko ajan niin kyllä tämä 275 sopii
Kylähän Ixuksessa 200-sarja on parempi kuin 100-sarja. Satasarjassa on mm. CCD-kennot, jotka kohisevat enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1862690Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 84954
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239819Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka285775Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies89774Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708