Harrastitko seksiä ennen kun sulla oli alkanut menkat vai onko se edes mahdollista
eka kerta??
13
3298
Vastaukset
- tyttä-68
Nyt jo uskaltaa kertoa. Olin 12v ja ei ollut menkat alkaneet eikä karvoitusta mutta rinnat oli vähän jo alulla. Yllätin silloin kaksi vuotta vanhemman veljeni masturboimasta ja se näytti sellaiselta että halusin nähdä sen loppuun. Olisin muuten kertonut mutsille, muistaakseni sillä uhkasin. No katsoin hetken ja veljeni sano että saat sä koettaa jos haluat. No toki halusin ja otin melko paksusta kullista kiinni ja aloin vetelemään esinahkaa edestakaisin. Kulli oli kuuma ja kova ja veljeni huokaili ja sanoi että onpas erilainen kun oieni käsi ja pehmeä. Tuntui että se vai paisui ja veli sanoi että katsp, kohta se tulee ja pian kulli alkoi sykkiä kädessäni ja muutaman kerran spermaa syöksähti kauemmas ja sitten valui kädelleni. Päästin kullista it´rti ja pyyhin käteni ja veli pyyhki kullinsa. Ja se ei juurikaan laskenut vaan seisoi melko pystyssä, minua alkoi tosissani kuumottaa jalkovälistä ja sanoin itse veljelle että haluaako hän koettaa minua alapäästäni... No toki hän halusi ja laskin housuni ja veli sormella koetti paljasta vakoani ja se oli aivan litimärkä. Sanoin että koetetaanko mahtuuko se sisääni, oli nuori mutta tiesin mihin kulli laitetaan ja nyt halusin sitä. Menin pesuhuoneen lattialle selälleen ja veli päälle ja ohjasi kullinsa vaolleni ja siitä se liukui melko kivuttomasti sisääni. Muistan vielä kun muutaman kerran veli oli tehnyt edestakaisin niin hän alkoi tosi nopeasti tehdä sitä ja kesti aika pitkään ennenkuin hän laukesi sisääni. Mä en muista sainko orgasmia mutta tunne oli mahtava. Se oli eka kertani. Se jäi siihen. Vähän luimisteltiin katseita jonkin aika mutta sitten se unohtui. Tuli nyt mieleen kun eron jälkeen täällä lueskelen juttuja.
- hyvää.jatkoaM
Kertomuksesi on kaunis, kovin kaunis. Toivottavasti vittusi saa runsaasti kyrpää. :)
- urva
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
- senkun.m
Ei mitään estettä. Yhdyntään ruvetaan silloin, kun tekee mieli, ei vasta siiten, kun on jollain tavalla "valmis". Tyttöystäväni kertoi, että hän oli yhdynnässä jo 8-vuotiaana.
Täti-ihmiset sanovat, etteihän ole mikään kiire, vaan on syytä odottaa, että on "valmis". He eivät tajua, että seksuaalinen tarve on jo ennen, kuin on "valmis". Jos sitä valmiutta odottaa, ei ole valmis vielä 50 vuotiaanakaan. - NainenNeitsyt53v
Ois kiva saaha kullia
- Siitävaan
Niin, olisko se jo aika?
Miten haluaisit menettää neitsyyden?
- loiguft8öyip
Lesbo seksiä oon harrastanu jo 8 vuotiaana siihen se jäi että sen jälkeen oon sormetellu ja toivottavasti kohta tulee Kullia ;)
- Anonyymi
Joko on kullia tullu??
- Anonyymi
Ei muutakin tuut jutulle, niin voidaan vaikka jutella aiheesta kikissä tai telegram Seepra12
- Anonyymi
11 vuotiaana saman ikäinen poika halusi nuolla. poikaa ei haitannut vaikka minulla ei ollut karvoja tai rintoja.
- Anonyymi
Tuohon kahdeksan vuotiaana yhdynnässä olleen tytön juttuun. Eihän siinä muuta ole kuin se, että ymmärtääkö tyttö ja se poikakaan asian merkitystä.
En tiedä miten yleistä 12v tapahtunut seksi on. On niitä varmaan , mutta onko secedesvaikaa säännöllistä on eri. Olen kuullut tapauksesta.
Nuoret tytöt on poikia muutamia vuosia edellä. Mutta se on kaikkein tärkeintä ettei kaksi kertaa vanhempi sekaannu - Anonyymi
Kyllä kai se on mahdollista mu mahtaisi silloin kenties jo olla kyseessä jopa hyväksikäyttö joku aikuinen käyttäny jotain lasta hyväksi
- AnonyymiUUSI
mä olin neljä vuotiaana saanu poikaystävän molemmat halus
sitten oltiin vuos oltu yhes eli oltiin 5v. päästiin sillon koittaa ekan kerran seksiä vanhempien valvonnassa ja avustuksella tietty
se oli molemmille hyvä kokemus sitten siitä abaut vuoden päästä saatiin jo harrastaa seksiä kahestaan ja mulla siis oli edellisenä päivänä tullu sellasta epämäärästä punertavan ruskeeta mönjää mun pikkareihin (menkat alko) enkä siis tienny asiasta ja en ajatellu sitä mitenkään ihmeellisenä. sitten siis oltiin yhdynnässä tän mun poikaystävän kanssa ja siis meillä ei ollu kondomia koska mun menkat "ei ollut alkanut"
sitten sen jälkeen sitä mönjää mun pikkareihin ei enään tullut eikä mitään ihmeellistä tapahtunut
oli kulunut hiukan aikaa n 6kk ja mulla oli kouluterveyden tarkastus (oon syntynyt loppu vuodesta sen takia 6 vuotiaana kouluun)
siellä mulle sanottiin että mun kannattaa käydä näyttämässä mun vatsaa terveyskeskuksessa koska se ei ollu normaali
siitä muutaman viikon päästä käytiin sitä sitten näyttämässä mutta ne ei saanut mitään selville vaan jouduttiin lähtemään sairaallaan röntgen ja ultraääni kuviin
multa otettiin ensin ultrakuvat ja niissä sitten epäiltiin että mä olisin raskaana
nohh sitten mut ja mun äiti otettiin puhutteluun eri huoneisiin ja sitten ne patisti meidät sieltä apteekkiin ostamaan raskaus testereitä
kotona tein pari testiä ja niiden mukaan olin raskaana
mutta koska raskautta oli kulunut jo yli 7kk ei enään sitä ollut mahollista perua joten
siitä hetken päästä mulla oli synttärit ja täytin 7v ja oli uusi vuosi ja vauvan synnytin 2.1
nytten olen 13 ja olen edelleen mun poikaystävän (lapsen isän) kanssa yhdessä ja ollaan muutettu pieneen omaan asuntoon tai siis sellaseen rivariin mikä on meijän talon vieressä mutta siis nykyään elätään onnellisina ja sillonkun ollaan koulussa meidä vanhemmat hoitaa vauvaa ja hän on tyttö vauva
anteeksi kaikki kirjotusvirheet yms koska kirjottelen tätä tänne teille puol kahen aikaan yöllä mutta koko tarina on TOTTA ja kiva jos luit tänne asti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1424263
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e222405Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk971989Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3921622- 371485
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263301456Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1781447- 2501295
- 791194
- 2791167