eka kerta??

Harrastitko seksiä ennen kun sulla oli alkanut menkat vai onko se edes mahdollista

7

1820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttä-68

      Nyt jo uskaltaa kertoa. Olin 12v ja ei ollut menkat alkaneet eikä karvoitusta mutta rinnat oli vähän jo alulla. Yllätin silloin kaksi vuotta vanhemman veljeni masturboimasta ja se näytti sellaiselta että halusin nähdä sen loppuun. Olisin muuten kertonut mutsille, muistaakseni sillä uhkasin. No katsoin hetken ja veljeni sano että saat sä koettaa jos haluat. No toki halusin ja otin melko paksusta kullista kiinni ja aloin vetelemään esinahkaa edestakaisin. Kulli oli kuuma ja kova ja veljeni huokaili ja sanoi että onpas erilainen kun oieni käsi ja pehmeä. Tuntui että se vai paisui ja veli sanoi että katsp, kohta se tulee ja pian kulli alkoi sykkiä kädessäni ja muutaman kerran spermaa syöksähti kauemmas ja sitten valui kädelleni. Päästin kullista it´rti ja pyyhin käteni ja veli pyyhki kullinsa. Ja se ei juurikaan laskenut vaan seisoi melko pystyssä, minua alkoi tosissani kuumottaa jalkovälistä ja sanoin itse veljelle että haluaako hän koettaa minua alapäästäni... No toki hän halusi ja laskin housuni ja veli sormella koetti paljasta vakoani ja se oli aivan litimärkä. Sanoin että koetetaanko mahtuuko se sisääni, oli nuori mutta tiesin mihin kulli laitetaan ja nyt halusin sitä. Menin pesuhuoneen lattialle selälleen ja veli päälle ja ohjasi kullinsa vaolleni ja siitä se liukui melko kivuttomasti sisääni. Muistan vielä kun muutaman kerran veli oli tehnyt edestakaisin niin hän alkoi tosi nopeasti tehdä sitä ja kesti aika pitkään ennenkuin hän laukesi sisääni. Mä en muista sainko orgasmia mutta tunne oli mahtava. Se oli eka kertani. Se jäi siihen. Vähän luimisteltiin katseita jonkin aika mutta sitten se unohtui. Tuli nyt mieleen kun eron jälkeen täällä lueskelen juttuja.

      • hyvää.jatkoaM

        Kertomuksesi on kaunis, kovin kaunis. Toivottavasti vittusi saa runsaasti kyrpää. :)


    • urva

      mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

    • senkun.m

      Ei mitään estettä. Yhdyntään ruvetaan silloin, kun tekee mieli, ei vasta siiten, kun on jollain tavalla "valmis". Tyttöystäväni kertoi, että hän oli yhdynnässä jo 8-vuotiaana.

      Täti-ihmiset sanovat, etteihän ole mikään kiire, vaan on syytä odottaa, että on "valmis". He eivät tajua, että seksuaalinen tarve on jo ennen, kuin on "valmis". Jos sitä valmiutta odottaa, ei ole valmis vielä 50 vuotiaanakaan.

    • NainenNeitsyt53v

      Ois kiva saaha kullia

      • Siitävaan

        Niin, olisko se jo aika?

        Miten haluaisit menettää neitsyyden?


    • loiguft8öyip

      Lesbo seksiä oon harrastanu jo 8 vuotiaana siihen se jäi että sen jälkeen oon sormetellu ja toivottavasti kohta tulee Kullia ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe