Keltainen galibra

Honkkelii

On hieno teini pakoputkiviritys laitettu autoon. Kyllä nyt on tehoa kun on isot ja rumat äänet vakio autossa. Taitaa joku maalaistollo omistaa kyseisen "auton"

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhheijaa

      Kateus ei katoa äänekoskelta milloinkaan :D

    • KARSINA

      KUKA VOI OLLA KATEELLINEN 70 LUVUN TÄYSIN PAKKELOIDULLE AUTOLLE???????????????????????

      • hehheehh

        Näköjään monikin :D


      • opelilek

        90 luvun


    • angelica82

      Kateutta ilmassa

    • ruostepeikko

      calibra on hieno niinkauan kun pakkelit pysyy ruosteen päällä kiinni

    • Timderi

      90 luvun auto, mutta pehmeä se on,ainakin helmoista,

    • RISU345

      OMISTAJA TAITAA OLLA HIEMAN LUULOTAUTINEN KU VÄHINTÄÄN KERRAN VIIKOSSA PESEE RUMAN PAKKELIAUTONSA VAIKKA AUTO SEISOO RIKKINÄISENÄ PUKKIMÄELLÄ LÄHES JATKUVASTI.LUONTO TYKKÄÄ KUN JÄRVEN RANNOILLA PESTÄÄN

    • tuukkatee

      Mikä on galibra?? Viittaan kysymyksellä aloitusviestin otsikkoon.

      • Äikänope5

        Sama kävi mielessä, mutta eihän mopopojat vielä osaa oikeinkirjoitusta. Facessakin niillä lukee: elämäm kova koulu....


    • Oobel

      Mulla onkin Vegtra...

      • isilläalvvaromeo

        Jaa, minä taas olen haaveillut että voisin ostaa Gitroenin tai Verrarin, Porsge olis myös hyvä.


    • Sinistä_savuttavaqalikka

      Jaa se ooppel galipra, sitä ajaa maailman positiivisin ihminen, ainut asia mikä sitä ei vituta on alennuksessa myytävä coffin kurakalja

    • Tuomioja123

      Jos joku sanoo mitään ooppelia autoksi niin päässä on purut kyllä kastunut ja pahasti

    • joskus-oli-kalikka

      Mullakin oli joskus saksasta tuotu calikka. Oli tuunattukin valmiiks jossaain saksanpajassa, spoileria, levikettä, jäykempää alustaa jne, mutta oli tehtykki ammattityönä joten näytti kuin olis ollut ihan tehtaalta tullut.
      Hieno peli oli ajella ja sen 220kmh sai vikkelästi lasiin.

      • nykyraketitonjees

        OHO! 220 saa mittariin, no tuohan onnistuu nyky-autoilla jo 1.4 litrasella perheen kauppakassillakin.

        Jälkeen jääneitä nuo vanhat autot ja varsinkin jenkkiautot vaikka olisi kuinka iso kone niin onnettomia prutkuja, ääntä ja savua lähtee ja kumi palaa mutta siihen se jääkin, todella surkeet ajo ominaisudet kun mennään moottoritie nopeuksia ja hädin tuskin 120 km/h menevät ja raskaat korit niin kiihtyminenkin surkeaa niillä tehoilla.


    • GFDSHGGDH

      ROMUJA NE O KAIKKI,JATKUVASTI TÄTÄ KYSEISTÄ KELTAISTA PASKAA OLLAAN KORJUUTTAMASSA JOSSAIN PAJALLA.EI TAIDA OMISTAJALLA OLLA OIKEIN AJO HALLINNASSA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe