Kumpi on teille tärkeämpää, säästää muutama markka bensakuluissa vai säästää oma henki mahdollisessa onnettomuudessa? Älkää kysykö miksi ajan mielummin isolla autolla joka kuluttaa pari litraa enemmän polttoainetta kuin joku pikkuauto. Tai no ehkä muutaman litran enemmän...
Miksi iso auto?
14
2020
Vastaukset
- KAja
Mä ostaisin sport- coupen jos ei olis perhettä tai työtä missä tarvii kuljetella ihmisiä (ei taxi).
Jos mul olis isompi perhe kun nyt 3 henkee niin sit pitäsi ostaa isompi auto. Nyt on uus kolmesatanen bemu alla ja se on hyvä ja tarpeeks tilava ja turvallinen kun on airbagejakin kahdeksan.- Au!!!
Pienikulutuksinen auto, ja edullinen kaiken lisäksi. Mitä sitä omasta hengestä... ;-)
- s320=700k mk, m5=700k mk
loppuivatko rahat kesken kun et saanut suurempaa konetta "johto(hah) tähteesi"? eihän noin iso paatti liiku noin pienellä koneella.
Turpa tukkoon ja rahaa säästämään!- tosi isolla autolla ajava yli
Ei ole totta!!!Taas pojat, jotka ovat saaneet alleen "ison auton" kuvitte-
levat, että pikkubemarit(joista on älykkäästi poistettu takaa tyyppitunnukset)olisivat jotain elämää suurempia asioita....
Hankkikaa oikeasti iso auto ja puhukaa vasta sitten..ja sen verran kai pitäis olla itsetuntoa, että kehtaa jättää tyyppimerkinnän paikalleen...
"Tosi isolla autolla ajava yli 2-metrinen" - MarquisdeSaab
tosi isolla autolla ajava yli kirjoitti:
Ei ole totta!!!Taas pojat, jotka ovat saaneet alleen "ison auton" kuvitte-
levat, että pikkubemarit(joista on älykkäästi poistettu takaa tyyppitunnukset)olisivat jotain elämää suurempia asioita....
Hankkikaa oikeasti iso auto ja puhukaa vasta sitten..ja sen verran kai pitäis olla itsetuntoa, että kehtaa jättää tyyppimerkinnän paikalleen...
"Tosi isolla autolla ajava yli 2-metrinen"Ahtaitahan nuo bemarit ovat kuin p...reiät, ainoat isot asiat muissa kuin 700-sarjassa lienevät polttoaineen kulutus ja hinta... sen kummemmin kuitenkaan bemareita mollaamatta, on niitä meidänkin perheessä ollut ja ei paljon ole pahaa sanottavaa.
Tuo tyyppimerkintöjen poistaminen on aikas kumma juttu... tuntuu vaivaavan useimpien saksalaisten premiumautojen kuskeja... joku joskus sanoi että ei auto houkuttele varkaita kun ei tyyppimerkinnästä näe heti että se on kalliimman pään malli... oma päätelmäni kuitenkin on ollut että halvemman pään malleista ne merkinnät pois revitään, kukas sitä nyt naapurille haluaa mainostaa että ei se pankki lainannut kun 316:n verran, ehkä seuraavalla kerralla sitten jo 320. - ODE
MarquisdeSaab kirjoitti:
Ahtaitahan nuo bemarit ovat kuin p...reiät, ainoat isot asiat muissa kuin 700-sarjassa lienevät polttoaineen kulutus ja hinta... sen kummemmin kuitenkaan bemareita mollaamatta, on niitä meidänkin perheessä ollut ja ei paljon ole pahaa sanottavaa.
Tuo tyyppimerkintöjen poistaminen on aikas kumma juttu... tuntuu vaivaavan useimpien saksalaisten premiumautojen kuskeja... joku joskus sanoi että ei auto houkuttele varkaita kun ei tyyppimerkinnästä näe heti että se on kalliimman pään malli... oma päätelmäni kuitenkin on ollut että halvemman pään malleista ne merkinnät pois revitään, kukas sitä nyt naapurille haluaa mainostaa että ei se pankki lainannut kun 316:n verran, ehkä seuraavalla kerralla sitten jo 320.Itselläni on 540, eipä lue takapaksin kannessa mitään. Itselleni on aivan sama kuka kuvittelee ja mitä, minähän sillä autolla ajan.
- S-TYPE
MarquisdeSaab kirjoitti:
Ahtaitahan nuo bemarit ovat kuin p...reiät, ainoat isot asiat muissa kuin 700-sarjassa lienevät polttoaineen kulutus ja hinta... sen kummemmin kuitenkaan bemareita mollaamatta, on niitä meidänkin perheessä ollut ja ei paljon ole pahaa sanottavaa.
Tuo tyyppimerkintöjen poistaminen on aikas kumma juttu... tuntuu vaivaavan useimpien saksalaisten premiumautojen kuskeja... joku joskus sanoi että ei auto houkuttele varkaita kun ei tyyppimerkinnästä näe heti että se on kalliimman pään malli... oma päätelmäni kuitenkin on ollut että halvemman pään malleista ne merkinnät pois revitään, kukas sitä nyt naapurille haluaa mainostaa että ei se pankki lainannut kun 316:n verran, ehkä seuraavalla kerralla sitten jo 320.On muuten myös monia S600 mesejä joista on otettu tyyppimerkintä pois. taitavat olla niin tolloja.
- JM
S-TYPE kirjoitti:
On muuten myös monia S600 mesejä joista on otettu tyyppimerkintä pois. taitavat olla niin tolloja.
No mitä väliä sillä on jos
S600 merkintä on poistettu?-)
Kyllähän se nyt jo tajuaa, että kyseessä on hiukan tyyriimpi auto, kun uusi S-sarjan mersu on liikenteessä. Onhan se tietysti totta, että hinnassa, tehossa ja varustelussa on eroja S320CDI S600
,mutta kyllä tuolla pienimmälläkin dieselillä kehtaisi ajaa. ;)
Minusta jo tuolla autolla ilman tyyppimerkintöjä antaa kuvan, että
rahaa on ihan mukavasti siunaantunut.
Siinä vaiheessa kun on varaa ostaa tuollainen auto niin pröystäilyyn ja pullisteluun ei ole enää niin suurta tarvetta. Sen verran rivakoita, ylellisiä ja kalliita nuo kaikki mallit ovat. - Keijo
S-TYPE kirjoitti:
On muuten myös monia S600 mesejä joista on otettu tyyppimerkintä pois. taitavat olla niin tolloja.
Tyyppimerkintä ei ole vakiovaruste. Köyhän kansan autoissa se on.
- jr
Keijo kirjoitti:
Tyyppimerkintä ei ole vakiovaruste. Köyhän kansan autoissa se on.
Olen huomannut että keskieurooppa belgia, saksa, tyyppimerkintöjä ei paljoa harrasteta,
Arabimaissa, emiraatit, saudit, taas tyyppimerkinnät ovat ja monesti aidosti kullattuja. Yleensä siellä auton hintaa ja uutuutta liioitellaan mm penkeissä muovit vielä vuoden jälkeen ja tehtaan muovien mentyä ostetaan uudet. Viivakoodi(tms tehtaan lähetyskoodi) tarra tuulilasissa etc...
Kumpi tapa kivempi siihen en ota kantaa - MarquisdeSaab
Keijo kirjoitti:
Tyyppimerkintä ei ole vakiovaruste. Köyhän kansan autoissa se on.
Niin... mitä sitten lienevätkin nuo köyhän kansan autot.
Oma havaintoni on ollut, ikäväkseni, että saksalaisilla on tyylitaju alkanut kadota lopullisesti... ennen esim mersut olivat varsin tyylikkäästi esim 200D tai 200E... ei muuta, nyt on tuon numeron perään alkanut ilmaantua kirjaimia niin tyyppimerkintä alkaa kalskahtaa kaukoidän tuotteelta... en ihmettele että kukaan ei halua autonsa perässä lukevan esim cdi, saman tyylisiä tekstejähän on joka toisessa japsissa ja ranskattaressa. Tosin Mersun ja BMW:n tapa ilmoittaa moottorin koko tyyppimerkinnässä on aina ollut hieman korni.
Itse pidin Saabin ja Volvon tyylejä ilmoittaa auton malli varsin tyylikkäinä... yksinkertaisesti kerrotaan malli, ei turhaa prassailua moottorin koolla ym... mallinhan toisaalta nyt tunnistaa sokeakin kepillään. Tosin ovat ruotsin pojatkin lipsuneet viimeaikoina ja volvojen persuuksissa on kaikenmaailman 2.4i ym tarroja. Saabin loppupään 9000-sarja tuli aina vakio tyyppimerkinnöillä... perässä luki joko 9000CS tai 9000CD... rahalla kait sai lisä hilpeitä. Esimerkiksi omassa Aerossani ei missään lue Aero, ainoastaan 9000CS... eikä siihen ikinä ole mitään Aero tarroja edes ollut saatavana... tyylikästä. - viper
MarquisdeSaab kirjoitti:
Niin... mitä sitten lienevätkin nuo köyhän kansan autot.
Oma havaintoni on ollut, ikäväkseni, että saksalaisilla on tyylitaju alkanut kadota lopullisesti... ennen esim mersut olivat varsin tyylikkäästi esim 200D tai 200E... ei muuta, nyt on tuon numeron perään alkanut ilmaantua kirjaimia niin tyyppimerkintä alkaa kalskahtaa kaukoidän tuotteelta... en ihmettele että kukaan ei halua autonsa perässä lukevan esim cdi, saman tyylisiä tekstejähän on joka toisessa japsissa ja ranskattaressa. Tosin Mersun ja BMW:n tapa ilmoittaa moottorin koko tyyppimerkinnässä on aina ollut hieman korni.
Itse pidin Saabin ja Volvon tyylejä ilmoittaa auton malli varsin tyylikkäinä... yksinkertaisesti kerrotaan malli, ei turhaa prassailua moottorin koolla ym... mallinhan toisaalta nyt tunnistaa sokeakin kepillään. Tosin ovat ruotsin pojatkin lipsuneet viimeaikoina ja volvojen persuuksissa on kaikenmaailman 2.4i ym tarroja. Saabin loppupään 9000-sarja tuli aina vakio tyyppimerkinnöillä... perässä luki joko 9000CS tai 9000CD... rahalla kait sai lisä hilpeitä. Esimerkiksi omassa Aerossani ei missään lue Aero, ainoastaan 9000CS... eikä siihen ikinä ole mitään Aero tarroja edes ollut saatavana... tyylikästä.Se on makuasia, mitä kukin pitää tyylikkäänä. Minun mielesta auto kuin auto on tyylikkäin silloin, kun perseessä ei ole mitään mallimerkintöjä. Hinnasta riippumatta.
- nostomies
puppista
- e46 325i
höpötät jostain markoista? Ne on vaihtunu euroihin jo ajat sitten! Mee hoitoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2633438
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?372983Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342218Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari452131Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa791999Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841776Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh501696Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1231558Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561454Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151390