Varkauden Vitikaisen korjaamolla alaikäiset pennut harjoittelevat asiakkaiden autojen kustannuksella ja jälki on sen mukainen. Huollon jälkeen autossa enempi vikaa kuin sinne viedessä! Hävetkää! Ja myös erittäin huono asiakaspalvelu koko puljussa! Ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun annan autoni tuonne pentujen tuhottavaksi. Onneksi on tasokkaitakin korjaamoja, jotka osaavat hommansa ja tietävät mitä tekevät. Onneksi on kuluttajansuojalaki, joka puuttuu teidän sähläämiseen!
Terveisin, erittäin pettynyt ENTINEN asikas.
Vitikainen (Fixus) Varkaus
63
6301
Vastaukset
- minäkäänentyytyväinen
Joo, vastaavia kokomuksia minullakin. Nykyisin käyn toisella korjaamolla ja laitoin omalta osaltani sanan kiertämään, että ei sinne kannata paljoa autoaan viedä. Kurkistin minäkin korjaamon ovelta sisään ja ihan lapset olivat hommissa eikä kukaan vahtinut tai tarkistanut työn jälkeä... Halvalla saavat noita nuoria tumpeloita tuonne töihin.
- Vitiviti
Meni boikottiin ajat sitten, kun myivät toistuvasti väärää suodatinta Perus-corollaan. Ammattitaito ja asiakaspalvelu kateissa.
- Vititivitiii
Joo, toi Corollan suodatin juttu kiertää kaupungilla. Luotto mennyt monelta tuohon liikkeeseen. Onkos se vielä siellä Käsityökadulla? Vai onko jo konkurssiin mennyt?
- ääntäperästä
En tiedä tuosta korjaamosta, varaosa puoli toimittaa nopeasti. Volvon kohdalla hinnat tuppaavat olemaan aika suolaisia. Huomattavasti kalliimpia kuin avainvaunussa.
- EiMunSuosimaLiikeEnää
ääntäperästä kirjoitti:
En tiedä tuosta korjaamosta, varaosa puoli toimittaa nopeasti. Volvon kohdalla hinnat tuppaavat olemaan aika suolaisia. Huomattavasti kalliimpia kuin avainvaunussa.
Jostainhan niittenkin on muutama hilu saatava, kun ei noista niitten korjaustöistä tule kuin tappioita niille. Vetävät ihan hirveästi välistä, kun ostaa tuolta kautta varaosia, käyppä vaikka tilaamassa Motonetistä tai vastaavasta netin kautta niin huomaat huikeat erot hinnoissa. Ei joka pikku osasta tarvitsisi satasta vetää välistä! Saa..na!
- Älliä
Voi tsiisus millasi tollukoita. Jos ei palvelu kelpaa ostakaa vaikka ebaystä.
Setvitte sitten netissä jos jotain menee pieleen.
Kyllä minusta on parempi kekustella ihmisen kuin koneen kanssa.
Itsehän te ne ostospaikkanne valitsette. - Rellu_pippana
Menkää Ranen pajalle !
- jauhajat
joo joo, kaikenlaista sontaa sitä tälläkin palstalla kaadetaan yrityksen ja työntekiöden niskaan,,ei eltä enää 70- 80 luvulla,, autot ja niiden toiminta kuten elctroniikka,,ynm,, on muuttunut siinä määrin että. voin vain todeta että siellän hyvät asentajat ja tieto taito,,, mutta ajattele onko sinusta sateen tekiäksi joka osaa ja tietää kaiken- kaikesta,,, älkää viittikö.
- Kuka.on.kingi
Rellu_pippana kirjoitti:
Menkää Ranen pajalle !
Missä tää Rane vaikuttaa?
- kulkijakaukaa
Miksi minulle on sattunut hyvä palvelu. Oli auton merkki Mazda ta toyota. Kaikki on mennyt hyvin.
- enmeneitekkään
nuori teini tietää enemmän elektroniikasta kun vanha pieru joka ei löydä edes obd pistoketta.
- Munmersurikottiinsiellä
Sen takiahan ne niitä pentuja sinne ottavat, kun ilmatteks saavat. Ei siellä kyllä kukaan muukaan ole kovin ammattitaitoinen. Mulla meni luotto tuohon paikkaan jo vuosia sitten, kun sähläsivät minun mersun kanssa hirvittävällä tavalla. Tosiaankin aloittajan kommentti, että auto on ennen huoltoa paremmassa kunnossa kuin huollon jälkeen pitää erittäin hyvin paikkaansa.
- kalliittuntiliksat
Ei ole korkeakouluissa koulutetuillakaan läheskään tollasia tuntipalkkoja (80 e/h) mitä tuo Varkauden Vitikaisen fixus ihmisiltä nyhtää. Pari vuotta on puolet sen työntekiöistä amiskaa käyneet ja loput noita kadulta haettuja pentuja ja muita urpoja. Mun toyota ei tuonne enää mene rikottavaksi.
- tuulitakkitojonen
Eikös tojon räppänöiden huolto ole siinä prisman vieressä? Yritähän ensin säästää rahaa että voisit korjauttaa romusi oikeassa paikassanja sen jälkeen voisit harkita ostavasi auton...
- Proproprovo
Jep, voisivat kaikki katsoa peiliin tässä ja huollattaa autonsa merkki liikkeissä.
- myötävittuuntunu
tuulitakkitojonen kirjoitti:
Eikös tojon räppänöiden huolto ole siinä prisman vieressä? Yritähän ensin säästää rahaa että voisit korjauttaa romusi oikeassa paikassanja sen jälkeen voisit harkita ostavasi auton...
eikös tojota ole auto vai onko tämä niiden kourallisten ihmisten poikkeavaa huumoria jossa autoksi ei luokitella muuta romua kun irsellä juuri sillä hetkellä on?
wikipediasta lainattu:
"Auto on pyörillä liikkuva henkilöiden ja tavaran kuljetukseen tarkoitettu moottorin voimin liikkuva ajoneuvo. Nimitys ”auto” on lyhentynyt sanasta automobiili, joka koostuu kreikkalaisesta etuliitteestä άυτο-, áuto-, itse- ja latinan sanasta mobilis, liikkuva"
tuon perustella sinä kuulut tuohon kouralliseen älykköjä! - kkklll
Ei mitään romua joka on saaressa tehty pitäs tuoda mantereelle haitoiksi.
- toiotakorolla
Mun Toyta Corollalla on ajettu jo 250000km, kertaakaan ei ole tarvinna huoltaa.
Vikoja ei ole ollut eikä ruostetta näkynä. Kerran vasempaan takarenkaasen ilmaa lisäsin.
Siis huoltotoinmet tulleetu halvaksi.
Mites sulla ? - siis.OOOO
toiotakorolla kirjoitti:
Mun Toyta Corollalla on ajettu jo 250000km, kertaakaan ei ole tarvinna huoltaa.
Vikoja ei ole ollut eikä ruostetta näkynä. Kerran vasempaan takarenkaasen ilmaa lisäsin.
Siis huoltotoinmet tulleetu halvaksi.
Mites sulla ?Eipä tarvitse kitua loppuunajetussa japsiräppänässä. Rahalla saa ja hevosella pääsee... rahalla saa myös sitä premiumia ja takuuajan jälkeen uutta alle. Ensi vuonna täysin uusi nelkku taas tilaukseen.
- ylidesi
Proproprovo kirjoitti:
Jep, voisivat kaikki katsoa peiliin tässä ja huollattaa autonsa merkki liikkeissä.
Joo, mutta kun merkkiliikkeisssä on niin saatanan kallista huollattaa., ei välttämättää osata niissäkään., terv,. skoda kuski,. nii ja en veis skodaa enää koneeseen.,
- hävettäsajaatoyolla
Toyota ei ole auto.. Se on tämä kulkuväline.
- Vitiki
Minun autoni rikottiin merkkiliikeessä
- kljooo
Kävin viikolla ekakertaa tuossa liikkeessä. Myynninpuolella ol ainakin siistiä ja hyvin tavaraa. Suosittelen.
- SäEtIhanViisasOle
Hyvin on tavaraa ja hinnat ihan perseestä. Vertaa urpo vähän hintoja ennenkuin tuolta ylikanttiin hinnoteltuja haet. Vai onko rahaa liikaa???!!!
- k.arlalalalalal
Vihreen liikkeen "____" eikö asiakkaita käy tarpeeks vai mistä kilpailijoiden mollaus..?
- Edukaspulju
SäEtIhanViisasOle kirjoitti:
Hyvin on tavaraa ja hinnat ihan perseestä. Vertaa urpo vähän hintoja ennenkuin tuolta ylikanttiin hinnoteltuja haet. Vai onko rahaa liikaa???!!!
Alueen edullisimmat hinnat,joka liikkeestä tullu kyseltyä ja vitikainen halvin.
Myyjien välillä hintaeroja ja siksi pyrin asioimaan samalla myyjällä.
Vitikainen 90% halvin aina vertailessa hintoja.siksi keskitän korjaamoni ostokset sinne. - HehehHahhaa
Katos Vitivitin myyjänkin heränny puolustamaan puljuaan. :D Hahahaa hahhaaa :D Ootte säälittäviä!!!
- Edukaspulju
HehehHahhaa kirjoitti:
Katos Vitivitin myyjänkin heränny puolustamaan puljuaan. :D Hahahaa hahhaaa :D Ootte säälittäviä!!!
niih,kato kun ostelen vitikaisesta osia.etkö vittu osoo lukee.
- Piätunkkis
Edukaspulju kirjoitti:
Alueen edullisimmat hinnat,joka liikkeestä tullu kyseltyä ja vitikainen halvin.
Myyjien välillä hintaeroja ja siksi pyrin asioimaan samalla myyjällä.
Vitikainen 90% halvin aina vertailessa hintoja.siksi keskitän korjaamoni ostokset sinne.Halvalla ei saa ku harmia. Huomattu on. Pitäköön vitukainen haluavat tunkkisa.
- HirveeKorjaamo
Ei perse! Mun auto rikottiin myös tuolla viime viikolla. Vi..tu, että Vitu..taa tuollanen meno!!! En oo varma oliko se pentu, joka mun auton kaa sähläs, mutta tämä ei kyllä jää tähän. Miten tollanen "korjaamo" voi olla vielä pystyssä???!!!
- Mulla_toimi
Itsellä on taasen pelkästään positiiviset kokemukset ja Vitikaisen huollosta. Työn jälki on ollut parempaa (huolellisempaa) kuin Laakkosella merkkihuollossa, jossa lähes jokaisen määräaikaishuollon jäljiltä oli aina jotain huomautettavaa.
Laakkosesta muodostui useiden huoltokäyntien jälkeen sellainen kuva, että huollon hinta on korkein mahdollinen mutta auton parissa ei vietetä yhtään sekuntia ylimääräistä aikaa jos tulee jokin yllätys - tai edes sitä aikaa, joka sille on varattu/maksettu. Todella törkeitä huolimattomuusvirheitä tai sitten rikottu osia konepellin alta liian kovakouraisen käsittelyn tuloksena. Laakkosen jäljiltä on autossa ollut jopa vikakoodeja moottorissa päällä määräaikaishuollon jäljiltä, tiedän koska pystyn itsekin lukemaan niitä. Kauhealla kiireellä tehty jossain kireässä aikataulussa kaikki ja hutkittu auto takaisin kasaan niin että jopa osia on jäänyt kinnittämättä.
Liekö sitten Vitikaisella ollut ne osaavammat kaverit kesälomilla, jos noin huonoa palvelua on joku saanut. Toivottavasti ei mikään pysyvä muutos - vähiin käy muuten huoltopaikat jos mistään ei saa laatua.. - masentaja
Itse olen ollu se Alaikäinen pentu kolmessa korjaamossa ikinä ei ole tullu negatiivista palautetta missä muuallakaan sitä oppii tekemään töitä kun töissä itse kävin työpainotteisen luokan jossa työpaikalla olo oli joka päivä ilman palkkaa joten pidä sinä kukkahattu pappa leipäläpesi kiinni ja jos ei palvelu kelpaa sano tiskillä asiasta eläkä vinise täällä kun mun autoon on tehty huonoa jälkeä taidat omistaa kyllä sellaisen rytöläjän pas*** että huhhu kun siitä ei tekemälläkään hyvää saa
- Älähyvävelikaikkeayhteen
Ei tainnu olla äidinkielen tunteja siellä työpainotteisessa koulussa?
- masentaja
Älähyvävelikaikkeayhteen kirjoitti:
Noup
- kysymysheitetty
äiti sanoi pilkunnussijoilla olevan pieni muna.onko?
- IrtaannuJO
kysymysheitetty kirjoitti:
Vai, että ihan äiti sanoi. Hehhehehehheee. Tykkäätkö äitistäsi vähän liikaa? Onko se sun äitiskin siellä pajalla sun kanssa hommissa?
- LeppäkertunSulho
kysymysheitetty kirjoitti:
Ei omasta mielestä eikä muijakaan ole valittanut.
- OpeKertoo
Työpainotteisella opiskelevat ne, joilta ei lukeminen ja kirjoittaminen suju. Eli peruskoulu on mennyt kurjasti. Osa on kyllä tekijäporukkaa, mutta mukana on myös täysiä poropeukaloita, jotka tappavat aikaa ja joilla on elämänhallinta hukassa.
- KukkahattuinenPieniMuna
Isolla munallako sä niitä hommia siellä pajallasi teet, kun ei oikein onnistu? Painuisit pentu sinne minne ei aurinko paista!!!
- kysymysheitetty
"IrtaannuJO" "LeppäkertunSulho" ilmeisesti kirjoittajilla luetun ymmärtämisessä hivenen petrattavaa.
- keijop
tsih.,^^ huollosta ei oo vitikalta kokemuksia mutta asiakaspalvelusta kyllä, tuntuu olevan varkaudessa enemmän sääntö kun poikkeus et ollaa naama norsun vitelillä. vianorilla oli kyl hyvä asiakaspalvelu ja kyllä ne perus huollot osaa tehä.
- Epäasiallista
Vianor, Miros car, Karla. Kaikki nämä korjaamot tuhat kertaa parempia kuin tuo VitunVitikainen! Näin se vain on. Ja tässä perustelut:
1)Vitikaisella asiakaspalvelu on todella syvältä ja ei missään muualla olla noin epäasiallisia. Osa tiskin äijistä ei saa edes sanaa suustaan. Saati tietää mikä varaosa mihinkin autoon käy. Sit yhdessä Tiku ja Taku miettivät, että mikä osa otetaan.
2)Tilaavat vääriä osia ja sitten odotellaan taas päiväkausia ilman autoa uusia osia odotellessa.
3) Asennustyöt tehdään hutiloiden ja niistä maksutetaan ylimääräisiä tunteja.
4) Korjaavat olevinaan kaikki merkit ja todellisuus on, ettei edes toyotaa osata korjata, mercedesistä puhumattakaan. Kaikkimerkit hahahahahahahahhaahahhaaaaahehehee
5) Vian etsintään käytetään puolipäivää ja sitten tehdään vielä sen lisäksi väärä diagnoosi auton viasta. Ja laskua on kertynyt jo 1000 e ja mitään ei kyseinen liike ole vielä saanut aikaan muuta kuin suuren vitutuksen asiakkaalle.
6) Varaosista laskutetaan niin, että välistä vedetään huimat summat.
7) Kesätöissä ollessani kyseisessä firmassa huomasin, että jos asentaja rikkoi jotain niin keksivät aina jonkin tekosyyn, että saivat sen asiakkaan syyksi ja väittivät, että oli jo tullessaan rikki. Tällaisia oli useampi tapaus kesän aikana.
8) Käyttävät ilmaista työvoimaa.
9)Tekevät "korjauksia" joita asiakas ei ole pyytänyt. Rahastus vain mielessä!
10) Kallein Varkauden autokorjaamo.
Luettelenko vielä lisää?- Raunonlukko
Vie Ranen korjaamolle, siellä palvelu pelaa jaautot tulee korjattua.
- hermona
Vitikaisessa viimeisen kerran asioineena voin sanoa, että edelleen tympeä asiakaspalvelu ja sikahinnat! Joku uuno koittaa leikkiä päällikköä ja sanelee kenelle hommat laitetaan. Luotto asentajakin lopettanut hommat siellä, enkä ihmettele miksi!
- helvata
Huomasin myös että ainoa todellista kokemusta ja taitoo omaava asentaja ei oo enää talossa..
- Keeto
Minne kannatta viedä auto huoltoon?
- sinnevuan
Kerto. Vitikaiselleppa hyvinkin.
- vanharapeasakurauta
Onko palvelu nyt parantunut ja hinnat kohillaan?
- Dippa.ins
Myyjistä osa vaihtunut. Hinnat noussut, ts. alennukset pienentynyt. Nykyään tilaan kaikki nippeleitä ja öljyjä myöten Saksasta. Hinta huokeampi vaikka postikuluja tulee hieman.
Asennus onnistuu itseltä ja kaveripiirissä autoasentaja jolla nosturi käytössä. Auto on vajaa kymmenen vuotta vanha, mutta maksaa enemmän kuin uusi corolla, eli rahasta ei ole kiinni, vaan periaattesta. - ValitseJokinMuuPaikka
Ei ole palvelu parantunut yhtään. Päin vastoin, koko ajan on mennyt huonompaan suuntaan niin kuin heillä muka olisi vara vielä huonontaa. Kamalaa palvelua. Ja porukka taitaa vaihtua aika nopeaan tahtiin varaosamyymälänkin puolella. Joku muu paikka kannattaa valita mieluummin niin pääset helpommalla ja huokeammalla. Pienen kolhunkin tekivät tuolla minun autoon...
- OOOO100
Onko tämä tai muut varaosakaupat huomenna auki?
Saattaa jotain pientä tarvita kun ruvetaan remontoimaan kotteroa huomenna. - vitipekka1
p on mulkku ja äiti rahastaa,ja nussii työnt silimään.
- Seulasten_takaa
Ite oot mieleltäsi sairas. Oot tyriny jossain ja siitä katkera. Vai olisko niin että niin metsä vastaa niinkuin sinne huutaa?
Aina olen saanut asiallista palvelua ja laatutavaraa.
Jos on jotain harvoja reklamaatioita ollut ne on hoituneet sutjakkaasti ja kitisemättä.
Henkilökunta osaa asiansa ja hoitaa hommansa.
Vuodesta 1987 olen ollut Villen asiakas ja jatkuu nuoren polven aikana.
Korjaamopalveluita en ole käyttänyt, mutta muualla olen saanut huonoa työtä.
Nykyinen toispaikkakuntalainen luottokorjaamo toimii hyvin.
Ja netistä tilaamisen olen jättänyt kaikkein köyhimmille, sillä hintatasoa ei tarvitse moittia ja tavara on saatavilla seuraavana päivänä. - Goohgooh
Mänehän sinne tiskin taakke ja hymy pyllyyn
- Villekuk
Poåååå
- mites_jukka
Onkos Koivistoisen Jukka vielä siellä töissä? En ole nähnyt miestä varmaan 20 vuoteen.
- vitipek
Ainakin yks asentaja kyseisessä paikassa käyny asentajakoulutusta jopa 5 vuotta 2 vuotinen koulu eikä silti osaa oikein mitään.
- jukkkisjukka
fixuksesta aina saanut sen mitä tarvitsee ja nopiasti ja ripiästi
- Koetettuttukkion
Halavsati ja ammattitaijottomasti ja loppuilopuuks käemättömäks ja täysin tarpeettomasks Nimim. Vitikaisiksmän Savolainen superkaeppa
- Hatjamirs
Koetettuttukkion kirjoitti:
Halavsati ja ammattitaijottomasti ja loppuilopuuks käemättömäks ja täysin tarpeettomasks Nimim. Vitikaisiksmän Savolainen superkaeppa
Anteeksi mönjää vähän serkas
- vartsa.l
näissäkin paikoissa kilpailu kovvoo
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä, tuntuu että mikään ei onnistu eikä ole asiakas palvelu alttiutta yhtää, kannattaa mietti kannattaako olla edes yritystä tuolla asenteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272840- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391311