Mikä on paras suklaa mielestänne?

schokolatte

Näitä on itselläni oikeastaan aika monia. Valkosuklaa on yksi lempisuklaistani vaikkei siinä suklaata oikein olekaan.. Tavallinen Fazerin sininen on välillä vähän tylsähkö. Riippuu, kuinka suklaanälkä on. Ihan hieman tumma suklaa on hyvää, hirveän tumma ei taas menw alas. Popcorn-suklaa on hwti kakkonena. Se on hyvää!

Haluan tietää myös teidän lempisuklaat, joten kertokaapahan. :P

15

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oon ihan ehdoton fazer-suklaiden fani. :D Fazerin sininen ja geisha ehkä parhaimpia...nam. Tumma suklaa (esim. fazerin taloussuklaa) on kans yks mun lemppari, mutta sitä syön huomattavasti vähemmän kerralla. Maraboun appelsiinikrokantti ja minttusuklaa on kans varsin hyviä. Jotain 70% tummaa suklaata en oikeastaan syö muuta kuin maraboun premium minttua. Ja sit on tää lidlin mielettömän hyvä suolasenmakea salmiakkimaitosuklaa ahnam. :D okei kyllä mulla menee melkeen mikä suklaa tahansa. Oon suklaan ystävä. Tosin pandan suklaat on melko pahoja. Milka-suklaat käy hyvin ja noh melkeen kaikki.

      • Lumikko6

        Samat. Appelsiinikrokantti on hyvää ja tumma suklaa ihan parasta! Valkosuklaa menee pienissä määrin ^^ Pähkinäsuklaa on hyvää myös.


    • Fazer on yleensä paras, ja muita hyvii suomalaisii sarjatuottajii ei oo. Mut iha lempisuklaa on kalevin mustikkavalkosuklaa (myydään levyinä)

    • Emptyoficiale

      Fazerin tumma on kyllä se paras.

      Muutenki tumma suklaa on paras.

    • Varmaan se perus Fazerin sininen on hyvää. Samoin kuin esim. se missä on pähkinää ja se punainen Fazerin maitosuklaa. Maraboukin on hyvää, mutta ei yhtä hyvää kuin Fazer. Se on jotenkin... sokerimaisempaa, vähemmän suklaisen tuntuista. Ainakin siis se perusmarabou, en ole niitäkään syönyt kuin niitä Daim-Marabouta ja sitä perussuklaata.

      Milkaa en ole maistanut. Virolainen Kalev -suklaa on hyvää, tosin en niistä marmeladisisältöisistä pidä.

      Paras suklaa jonka olen syönyt, on jokin sveitsiläinen suklaa jonka ostin Lidlistä mutta en muista enää mitä se oli.

    • Mminä

      Fazerin sininen ja Pandan valkosuklaa<3<3

    • kurpizzaeijaksakirjautua

      Noh, suklaa on aina suklaata...

      Tykkään tummasta suklaasta (erityisesti sellainen, jossa on appelsiinia) ja salmiakkisuklaasta. Siinä ne lempparit, mutta aikalailla kaikki menee. Pähkinää en voi syödä...

    • Nytmeenrunkkaa

      Se milkan suklaa jossa on niitä karkkirakeita :)

    • Pähkinäsuklaa. Erityisesti, koska yksi kaverini, joka muuten syö kaiken ruokani, ei syö pähkinöitä. Mutta myös, koska se on parasta. Riisisuklaakin on hyvää. Tummasta suklaasta en pidä. Vaalea on liian makeaa. Maitosuklaa menee siinä rajoilla, mutta sekin on vähän liian janottavaa. Pähkinät tasapainottavat.

    • Tumma suklaa on parasta. Ja Fazerin tryffelikonvehdit. Oikein tumma suklaa on hyvää. Kaikki suklaa on hyvää. Suklaa.

    • ertyQw

      TOBLERONE on ehdoton ykkönen!
      Sitten on kans Maraboun minttukrokantti, fatzerin joku lakritsisuklaa, salmiakkisuklaa ja valkosuklaa
      Ps. Para-aikaa syömässä Tobleronea :P

    • MöllerMuller

      Maitosuklaa. Tummasta suklaasta tulee huono olo ja samoin valkosuklaasta.

    • 646i73hg

      Cloetan Toffee center on todella hyvää, siis maitosuklaata jonka sisällä toffeta, kuulostaa tylsältä mutta maistuu hyvältä!

    • ugalabugaIa

      Kyllä Maraboun valkoinen suklaa on täyteläisen tasapainoista; Pandan on jotenkin ätelää.
      ROYAL on ruskeista paskasuklaista parasta mielestäni.

    • Anonyymi

      DaCapo on paras.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe