3g/4g reititin ilman wifiä

Minulla on todella hyvä wlan reititin D-Link DIR-868L/E, parasta melkeinpä. Nyt puhelinpiuhan katta 10 meganen määräaikainen maksaisi 20€\kk kun 4g saisi 13,9/kk tietty nopetta ja katvetta vaikea arvioida. Pitäisi kuitenkin ostaa modeemi tätä varten.

Onko olemassa hyvää modeemia jonka voisin jakaa minulla jo olevan reitittemen kanssa? Vai pitääkö ostaa uusi reitinmodeemi samassa. Aika huonoja arvioita niistä moni saanut, vuosia vanhoja malleja ja vähän vaihtoehtoja. Auttakaa neitoa hädässä
1304
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

älä nyt saatana säästä jotain 6,1€ kuukaudessa ja ota langatonta jos kerta kiinteä liittymäkin on saatavilla!! kiinteä on aina parempi ja varmempitoiminen.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Tarja17v kirjoitti:

Minulla on todella hyvä wlan reititin D-Link DIR-868L/E, parasta melkeinpä. Nyt puhelinpiuhan katta 10 meganen määräaikainen maksaisi 20€\kk kun 4g saisi 13,9/kk tietty nopetta ja katvetta vaikea arvioida. Pitäisi kuitenkin ostaa modeemi tätä varten.

Onko olemassa hyvää modeemia jonka voisin jakaa minulla jo olevan reitittemen kanssa? Vai pitääkö ostaa uusi reitinmodeemi samassa. Aika huonoja arvioita niistä moni saanut, vuosia vanhoja malleja ja vähän vaihtoehtoja. Auttakaa neitoa hädässä

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu