Kaksoisliekilleni

huomentakaikille

Mä mietin koko viime yön miten mä tätä kirjottaisin mut tässä tää tulee. Viime yönä tuli kaikki asiat mieleen ja kaikki viittas siihen et me ollaan kaksoisliekkejä toisillemme. Mieti nyt et miks me halutaan jutella toisillemme? Miks me molemmat ollaan täällä? Miks sä saat musta sellasia piirteitä esille mitä mä en oo ikinä itsestäni löytäny? Miks me ollaan niin erilaisia mut silti samanlaisia? Miks sä saat mut onnelliseks pelkällä olemuksella? Miks sä heijastat mua ja mun piirteitä? Miks me ymmärretään toisiamme paremmin kuin kukaan muu? Miks meillä on telepatiaa? Miks me kaivataan toistemme seuraa vaikka välit meni jo? Miks kohtalo tuo meidät aina silti yhteen? Miks me tunnetaan toistemme ajatuksia? Miks sä täydennät mua ja oot mun puolikas? Miks mä oon sulta oppinu mun elämästä enemmän kun mistään? Miks mä oon oppinu sulta mun puutteista? Miks meillä on tämmönen yhteys? Miks mä alan huomaamaan mussa sun piirteitä ihan kun mä oisin sä? Miks mä tunnen mitä sä teet ja ajattelet? Miks me voidaan vaan kommunikoida pelkällä katseella toistemme kanssa? Mitä me tehään tän kanssa? Musta tuntuu etten mä ikinä voi päästä susta kokonaan eroon. Aina tuut mieleen ja musta tuntuu et sä ja vain sä voit täydentää mun tylsyyden ja sen mitä mun elämästä puuttuu. Sä tuut mieleen vaikka kuinka yritän sut poistaa. Ihan kun kaikki ois tarkotettu tälleen. Mun elämä on ollu hirveen tyhjää ilman sua. Ois vaan kiva jos voitais jutella kun ei tästä karkuunkaan pääse. Ei voi mitään.

62

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivänkauneus

Hieno kirjoitus jollekin. Oli kyllä sen verran olettamuksia ja vaatimuksiakin, että heikompaa voisi hirvittää.

• apvastaa

Kiitos.

• toivonepäilen

Voisitko sä kirjottaa mulle noin? Olis aika yllättävää...

• tätiturusta

se riippunee siitä millainen olet ollut häntä kohtaan, vastaavatko jutut toisiaan.

• eiainaskaajos

oot toi mulkvisti .

• apvastaa

En tiedä voinko kirjoittaa. En varmaan muualla kuin täällä koska emme ole väleissä.

• kaksoisliek

Miksi emme ole väleissä?

• apvastaa

Ei olla juteltu pitkään aikaan toisillemme kasvokkain.

• eläntoivossa
        apvastaa kirjoitti:

Ei niin. Kerrotko milloin viimeeksi juteltiin kasvokkain? Jos päivä osuu oikein toivoa vielä on....

• apvastaa
        eläntoivossa kirjoitti:

Ei niin. Kerrotko milloin viimeeksi juteltiin kasvokkain? Jos päivä osuu oikein toivoa vielä on....

Noin parin kuukauden päästä siitä on vuosi.

• edellinen
        apvastaa kirjoitti:

Ei sit mulle

• eihyväpäivää
        eläntoivossa kirjoitti:

Mun pväoli eräänä torstaina.;-) ja aika kynttilöitä oltiin :D toisaalta telatapitkin passais :D

• paljontapahtunut
        eihyväpäivää kirjoitti:

Mun pväoli eräänä torstaina.;-) ja aika kynttilöitä oltiin :D toisaalta telatapitkin passais :D

Kuvailisitko hieman kaksoisliekkiäsi?

• ohikiitävää
        apvastaa kirjoitti:

ja paikkana oli...?

• apvastaa
        ohikiitävää kirjoitti:

ja paikkana oli...?

Idässä.

• oonliekeissätäysin
        paljontapahtunut kirjoitti:

Kuvailisitko hieman kaksoisliekkiäsi?

Ainakinmuntapauksessaeimeuskotahöpöhöpöteorioitamuttakyllämeilläonjokinyhteysjotainonsiitäenolesaanutselvääolenihasgjnuthäneensekylläsekottaatätähöpöpöliekkiäjaolnihantuskaisdnikävissänivälillätilanneonvielätoivotontapaus(n-m)meilläonelämämmekummallakinjovalmiina

• J-mies
        apvastaa kirjoitti:

vuoteen?

• apvastaa
        J-mies kirjoitti:

vuoteen?

Nii.

• toinen_puolisko1

Kiitos kun kirjoitit. Kauniisti sanottu. Toivottavasti päästään pian juttelemaan.

• apvastaa

Totta.

• lällällääää

Joko harmittaa että luovuit?

• apvastaa

Mistä luovuin?

• myösminusta

No apua...kyllä se vähän samalta tuntuu.

• apvastaa

Jep. Ei auta vaikka kuinka yrittäis päästä eroon. Aina vaan palaa mieleen.

• Odottelen

Moi ap. Soita ja pyydä kahville tai kävelylle.

• miksi_

ihmeessä?

• apvastaa

En voi ottaa yhteyttä enää. Olen yrittänyt jo.

• pitäskässätä

kysymätäki.

• Teinikysyy

Miksi erositte jos olette toistemme liekkejä. Miksi et puhu suoraan liekillesi jos tunnette yhteyden. Miksi olet ollut puhumatta hänelle melkein vuodenajan.

• apvastaa

Koska tapahtui kaikkea anteeksiantamatonta.

• olenvaiennutkarmasi

toinen sanoi sinulle ilmeisesti kymmenen kuukautta aikaisemmin bye bye..nyt sinä seinäruusu elät palstalla omassa mielikuvituksessa sen ohi menneen suhteen jatkoja.
        kuvittelet hänet kaksoisliekiksi, teletapiksi.. puolenvuoden kuluttua ehkä jo vihreäksi olennoksi, noin vuoden kuluttua hän onkin jo saatana ja tekee sinusta pirua joka istuu kärpässienen päällä jne. oletko ehkä vähän läheisriippuvainen, sosiopaatti, psykopaatti..käyppä kuule lääkärissä, sinne pääsee suorinta reittiä vaikka lentävällä matolla ;)

• apvastaa

Ei ollut kiva viesti.

• apälävälitä
        apvastaa kirjoitti:

Ei ollut kiva viesti.

se on vaan katkera ihminen jolla ei ole mitään hyvää koskaan sanottavana kenestäkään. elämästä sivuuntunut eikä muuta elämää ole kuin vittuilla täällä.

• supsuuDödö

Vastaan aapeelle: En mä vaan tiijä. Samaa ihmettelen

• apvastaa

Okei.

• tuskinmulle

Kerro ap mikä oli anteeksiantamatonta? Annatko kuitenki tilaisuuden selittää?
      Tilaisuuden pyytää kunnolla anteeksi jos toinen sitä haluaa?
      Tapaaminen olis hyvä juttu. Toivottavasti.

• apvastaa

Kyllä minä annan, mutta kaksoisliekkini ei antanut. Niin olisi.

• entäsnäinsitten
        apvastaa kirjoitti:

Kyllä minä annan, mutta kaksoisliekkini ei antanut. Niin olisi.

Oikea aito kaksoisliekki antaa anteeksi, joten hän ei ole sellainen.

• apvastaa

Se ei silti voi viedä sitä pois ettemmekö olisi kaksoisliekkejä.

• heittosivusta

Kaksoisliekit kuuluu toisilleen. Eikä sitä pitäsi voida mikään estää.
      Jos toinen on tehnyt jotain anteeksiantamatonta. Pitäsi löytää kyky antaa anteeksi. Muuten ei ko. ihmine voi olla oikea kaksoisliekkisi. Niitä voi olla vain yksi. Sielukumppaneta voi olla useita.

• apvastaa

Voi hän silti olla kaksoisliekkini. Minä ainakin tunnen sen että meitä yritetään saada yhteen vaikka toisemme menetimme. Se on jotain sanoinkuvailematonta.

• Hjjjk

Kuule ap ,näin sivusta tuo sun tarinoita näyttää melko huolestuttavaa . Siinä on piirteitä jotka voi kehittyä huonoon suuntaan ,tai näyttää jo niin käyneen .

• apvastaa

Kerroin vaan mietteitäni tänne.

• jaaaaaaaaaaaaaaaaa

...............................

• kysyjä

Ei varmaan ollut minulle mutta sulla on paljon samoja kysymyksiä mitä olen miettinyt. Mutta mitä tarkoitat tuolla telepatialla ja sillä että tunnette toistenne ajatuksia tai tekemisiä? Tai siis, miten se ilmenee? En ole perehtynyt noihin kaksoisliekkijuttuihin.

• jotainsellasta

Toinen tietää ja näkee kaiken mitä sisälläsi on. Kysymyksessä on kaksosesi eli siis sielunne on yhtä. Suhde ei ole helppo kaksoisliekin kanssa. Kaksoisliekeillä ei ole henkilökohtaisia vaatimuksia. Pelkästään pyyteetöntä rakkautta toista kohtaan. Kahta samanlaista juttua tuskin on. Kannattaa tutustua mitä googlesta löytää. Kaikkea mitä löytää ei kannata ottaa kirjaimellisesti. Toisen hyväksyminen on kuitenkin avain onneen tässäkin tapaukssessa.
        Tunteiden voimakkuus voi säikäyttää aluksi. Kysymys on kuitenkin sielun kehittymisestä.

• apvastaa

Ainakin mulla on silleen että mä tunnen tietoisesti mitä liekkini tekee ja ajattelee. Vaikee selittää mut tekemisellä mennään samoihin paikkoihin ihan tiedostamatta ja tehään samoja asioita samaan aikaan. Ajattelemisella ajatellaan samoja ajatuksia ja mietteitä. Se mitä minä oon miettiny niin pian hän voi miettiä samaa vaikka ollaan kaukana toisistamme. Outoa mutta totta. Pelkällä katseella voin tietää mitä hän tarvitsee ja ajattelee niin kuin hän minusta ja löydämme toistemme katseet vain tuntemalla missä toinen on. Lisäksi tulee outoja tunteita että ollaan yhteydessä. Minuun usein myös tarttuu hänen tunnetiloja.

• apvastaa
        jotainsellasta kirjoitti:

Toinen tietää ja näkee kaiken mitä sisälläsi on. Kysymyksessä on kaksosesi eli siis sielunne on yhtä. Suhde ei ole helppo kaksoisliekin kanssa. Kaksoisliekeillä ei ole henkilökohtaisia vaatimuksia. Pelkästään pyyteetöntä rakkautta toista kohtaan. Kahta samanlaista juttua tuskin on. Kannattaa tutustua mitä googlesta löytää. Kaikkea mitä löytää ei kannata ottaa kirjaimellisesti. Toisen hyväksyminen on kuitenkin avain onneen tässäkin tapaukssessa.
        Tunteiden voimakkuus voi säikäyttää aluksi. Kysymys on kuitenkin sielun kehittymisestä.

Juuri näin. En itse ehtinyt nähdä tätä kun kirjoitin omaa kirjoitustani.

• jotainsellasta
        apvastaa kirjoitti:

Juuri näin. En itse ehtinyt nähdä tätä kun kirjoitin omaa kirjoitustani.

En tiedä olenko käsittänyt oikein mutta suhteen siunaus on äitimaapallon siunaama, tarkoitus on tehdä tästä paikasta parempi kaikille.
        Heidän on tarkoitettu geneettisesti yhteensopiviksi. Yksi aspekti on lisääntyminen, mutta se tuskin on ainoa päämäärä. Seksuaalinen vetovoima on sanoisiko hullun voimakasta. Yleensä mies tietää ensin kohdanneensa kaksoiliekkinsä. Tapahtuu ensikontakti puhelimessa tai internetissä.
        Kuitenkin nämä kaksi pitää fyysisesti kohda toisensa. Silloin molemmille avautuu koko kuvio. Aurinko näyttelee tässä jonkinlaista energia lähdettä.
        Eli kohtaaminen auringon alla olisi suotavaa. Huomioitavaa voi olla myös se että vaikeaa se voi olla. Pahuus taistelee vastaan kovimmin silloin kun nämä kaksi ovat astumassa valoon. Vaikka se tulee esille ettei kaksoisliekkisuhteita häiritä. Vaikeudet kuitenkin kertovat että kyllä pahoja voimia vastaan joutuukaksoiliekit taistelemaan. Mutta he saavatvoimaa toisistaan ja heillä on myös parantava voima toisiinsa. Eli he eheyttävät tosiaan kun ovat yhdessä. Nämä tietysti vainminun käsityksiäni. Kahta samanlaista juttua kun ei ole.

• höpöjäpääsi
        apvastaa kirjoitti:

Ainakin mulla on silleen että mä tunnen tietoisesti mitä liekkini tekee ja ajattelee. Vaikee selittää mut tekemisellä mennään samoihin paikkoihin ihan tiedostamatta ja tehään samoja asioita samaan aikaan. Ajattelemisella ajatellaan samoja ajatuksia ja mietteitä. Se mitä minä oon miettiny niin pian hän voi miettiä samaa vaikka ollaan kaukana toisistamme. Outoa mutta totta. Pelkällä katseella voin tietää mitä hän tarvitsee ja ajattelee niin kuin hän minusta ja löydämme toistemme katseet vain tuntemalla missä toinen on. Lisäksi tulee outoja tunteita että ollaan yhteydessä. Minuun usein myös tarttuu hänen tunnetiloja.

Toi on kyllä satuilua. Tommosta on helppo kuvitella ja lisäksi voi tapahtua kenen välillä tahansa, siihen ei tarvita kaksoisliekkiä.
        Satuilua siinä mielessä että aika normaalia kun on ihastunut.

• apvastaa

Ei ole normaalia. Kyllä minä erotan ihastumisen ja syvemmän yhteyden.

• onnormaalia
        apvastaa kirjoitti:

Ei ole normaalia. Kyllä minä erotan ihastumisen ja syvemmän yhteyden.

Toi on ihan normia kun on ihastunut, yhdistellä liian innokkaasti kaikkea jne. kuvitella että nyt on jokin syvempi yhteys. Sellainen yhteys voi olla vaikka jonkinlaisen ns vihamiehen kanssa.

• apvastaa

Ei ole. Meillä on jotain mitä ei ole normaalisti.

• Lawandorder

Olet yrittänyt ottaa yhteyttä mutta hän ei halua ! Ette ole vuoteen olleet puhekontaktissa ! Ette ole väleissä !!! Olet tehnyt jotain peruuttamattomasti ! Ja täällä nyt kirjoittelen hänen olevan toinen puolikas ? Ja teillä on telepaattinen yhteys !? Minulle tämä herättää ajatuksen että henkilö josta kirjoitat tarvitsee silmät selkäänsä/lähestymiskielto päätöksen !

• apvastaa

Minusta tunne on molemminpuolinen.

• mitähaluat

Et oikein ymmärrä. Kaksoisliekeillä on telepaattinen yhteys.
        Ei sitä voi katkaista lähestymiskiellolla. Eikä kaksoisliekki halua satuttaa toista puolikastaan. Jos joku oikeasti vainoaa jotakin niin tietysti nämä toimet pitää tehdä. Mitään kaksoisliekkiä siinä ei kuitenkaan ole. Tähän kuuluu myös se ettei kaksoiliekki ole mustasukkainen toisesta puolikkaastaan. Tajuatko mitä pyyteetön rakkaus tarkoittaa? Ei tuo mitään stalkkaamista ole.
        Itse ainakin olen puhunut kaksoisliekkini kanssa. Myös textareita vaihdetaan.
        Ei kaksoisliekki estä toisen puolikkaan elämistä täysillä. Se vain tekee hänestä onnellisen. Yrität epätoivoisesti vääntää kauniista asiasta jotenkin tosi rumaa. Miksi ?

• apvastaa

Meillä on telepatiaa. Se ei ole katkennut mutta ei puhuta muuten. Tajuan mitä on pyyteetön rakkaus.

• edellinen
        apvastaa kirjoitti:

Meillä on telepatiaa. Se ei ole katkennut mutta ei puhuta muuten. Tajuan mitä on pyyteetön rakkaus.

Niin sinä tajuat. Mutta tuo kommentoija joka halusilahestymiskieltoa tuskin tajuaa. Eihän mikään lähestymiskielto auta telepaattiseen yhteyteyteen.
        Ei sitä voi katkaista jos sellainen on :) Mutta sen uskoo vasta kun kokee sen itse. Itseasiassa koko kaksoisliekki juttu on niin uskomaton ettei sitä usko ennenkuin kokee itse.

• herätkäähöpöt
        mitähaluat kirjoitti:

Et oikein ymmärrä. Kaksoisliekeillä on telepaattinen yhteys.
        Ei sitä voi katkaista lähestymiskiellolla. Eikä kaksoisliekki halua satuttaa toista puolikastaan. Jos joku oikeasti vainoaa jotakin niin tietysti nämä toimet pitää tehdä. Mitään kaksoisliekkiä siinä ei kuitenkaan ole. Tähän kuuluu myös se ettei kaksoiliekki ole mustasukkainen toisesta puolikkaastaan. Tajuatko mitä pyyteetön rakkaus tarkoittaa? Ei tuo mitään stalkkaamista ole.
        Itse ainakin olen puhunut kaksoisliekkini kanssa. Myös textareita vaihdetaan.
        Ei kaksoisliekki estä toisen puolikkaan elämistä täysillä. Se vain tekee hänestä onnellisen. Yrität epätoivoisesti vääntää kauniista asiasta jotenkin tosi rumaa. Miksi ?

Voi olla mustasukkainen, mutta mustasukkaisuuttakin on monenlaista ja monesta syystä johtuvaa. Pyyteettömästi voi rakastaa vaikka olisi mustasukkainen.

Romantisoitte ihan liikaa, eikä telepatia vaadi mitään kaksoisliekkiä.

• apvastaa

Minulla ja liekilläni on muutakin kuin vain telepatia.

• onkooikeavaiväärä
        herätkäähöpöt kirjoitti:

Voi olla mustasukkainen, mutta mustasukkaisuuttakin on monenlaista ja monesta syystä johtuvaa. Pyyteettömästi voi rakastaa vaikka olisi mustasukkainen.

Romantisoitte ihan liikaa, eikä telepatia vaadi mitään kaksoisliekkiä.

Se on yksi kaksoisliekin merkeistä. On niitä muitakin.
        Kannattaa esimerkiksi katsoa väärän kaksoiliekin tunnusmerkit.
        Et voi olla mustasukkainen jos olet kaksoisliekkisi kohdannut.
        Se kohtaaminen muuttaa kaiken todeksi.

https://www.youtube.com/watch?v=xU-9dVM4Zng

https://www.youtube.com/watch?v=21Vd5LtjBtc

• Anonyymi

Rakas liekkini. Ollaan aikamoinen matka kuljettu ensin omilla tahoillamme kehittäen itseämme ja nyt taas yhdessä kohti fyysistä yhteyttä. Telepatiaa on ollut jo monta vuotta keskenämme ja ilman sitä en enää tulisi toimeen. Se on myös auttanut paljon mun matkalla.
      Ollaanhan me kaksi kertaa kohdattu ja ne olivat ihania. Ensimmäinen oli lyhyt ja toinen sitten vähän pitempi jakso. Toisella kertaa valitsimme toisemme ja aloimme parantaa toisiamme.
      Henkisesti ollaan jo yhtä ja pian saamme toisemme myös fyysisesti. Onhan meillä niin tärkeä tehtävä tässä maailmassa.
      💫🔥

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      159
      3927
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      101
      3674
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      42
      3213
    4. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      22
      2547
    5. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      184
      2248
    6. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?

Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu
      Tv-sarjat
      27
      1447
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella emojilla.

:) 😛😆😱
      Ikävä
      97
      1277
    8. Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa

Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      1127
    9. Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!

Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1111
    10. Jos elämäsi ihminen

on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt
      Ikävä
      69
      1058
    Aihe