Luin jostakin, että Koparnäsin kalliot on jollakin lailla avattu nudismille. Onhan siellä muutenkin tietysti voinut olla alast auringossa. Onko kellään kokemusta tältä kesältä? Onko siellä väkeä ja kivaa katseltavaa?
Kopparnäsin kalliot?
6
239
Vastaukset
- nixunaksu
vähän on porukkaa siellä, joten rauhassa saa olla ja tehdä mitä haluaa.
- olemattomampi
Kyllä siellä porukkaa käy, jos aurinko paistaa.
Ovat kuitenkin asettuneet kallioiden koloihin, niin ettei niitä pääse tirkistelemään ohikulkemalla.
Ks. ajo-ohjeet Luonnonmukaisten kotisivuilta- Voi-kauheeta
Mitä! "Ovat kuitenkin asettuneet kallioiden koloihin, niin ettei niitä pääse tirkistelemään ohikulkemalla." Eivätkö he olekaan todellisia naturisteja!
- Matteeus
Tirkistelijät eivät ole todellisia naturisteja! Eivät kaikki mene sinne näytille tai toljailemaan muita. Väliin on suurenmoista nauttia alastomana rauhasta, kuunnella lintujen laulua ja aaltojen loisketta, lueskella, täyttää ristikoita, pelata ja leikkiä oman kullan kanssa ja vaikkapa ottaa pienet päivänokoset!
Kaunis sää on tänään. Vähänlaisesti tosin ihmisiä mutta voipi hoitaa homman rauhassa.
- M44nature
Saako naisseuraa Kopparnäsiin huomenna?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1968814
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265128- 524542
- 774139
- 543469
- 513306
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573126Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422605- 432561