AVOIN KESKUSTELU KAIKEEN
MAKEA -MENI :)
INFO :PALAUTE
Hyvinvointiyhteiskunta on kaunis muisto vain
“Terveyskeskuksen yleislääkäri,
jonka olen tavannut kaksi kertaa,
yrittää tyrkyttää minulle vahvoja mielialalääkkeitä
vastaukseksi uupumukseen,
psykiatrinen sairaanhoitaja suosittelee keskusteluapua.
En ymmärrä miten turruttamalla
esimerkiksi normaalit surun ja pettymyksen
tunteet ongelmani yhtäkkiä katoaisivat.
Kaiken lisäksi kyseisten lääkkeiden sivuvaikutuksena voi esiintyä uupumusta – jee,
juuri sitä kaipaankin lisää!”
Olen toistaiseksi sairauslomalla uupumuksen vuoksi oleva aikuisopiskelija.
Olen käynyt vajaan vuoden verran terveyskeskuksessa
juttelemassa asioistani psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa.
Aikoja olen saanut aika harvakseltaan, kerran kuussa tai kahdessa.
Epäilen, että kärsin ADHD:sta, josta vaikeuteni sitten pohjimmiltaan kumpuavat.
Terveyskeskuksen yleislääkäri, jonka olen tavannut kaksi kertaa,
yrittää tyrkyttää minulle vahvoja mielialalääkkeitä vastaukseksi
uupumukseen, kun psykiatrinen sairaanhoitaja suosittelee
keskusteluapua.
Periaatteessa en ole lääkevastainen,
mutta minulle tuputetut lääkkeet on tarkoitettu
vakavien masennustilojen hoitoon, joita minulla ei ole.
Välillä mielialani voi olla huono, mutta se johtuu siitä,
etten jaksa niin paljon kuin haluaisin:
en pysty keskittymään, olen fyysisesti
väsynyt vaikka nukkuisin tarpeeksi
ja väsyn todella helposti pienistäkin
kognitiivisista ponnisteluista.
Välillä se suorastaan vituttaa.
Hyvinvointiyhteiskunta
On kaunis muisto vain
MAKEA -MENI
ELÄMÄLLE KIITOS
MEISYYSYYS-MENI
UUSI-AIKA
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 244772
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333553Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543444Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu203350Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232950Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod282690Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint142370Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162360MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142185Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S331774