Älykäs, oivaltava ja hersyvää huumoria tarjoileva paikallinen sarjakuva taittelee mennen tullen kaikenlaiset fingerporit sekä muut viivit ja wagnerit!
Täytyy oikein ihmetellä mistä kaikki tuo inspiraatio ja kekseliäisyys kumpuaa kun piirtäjä antaa kynänsä vääntää viivaa!
Alansa ehdoton ykkonen!!
Muukalaiset sarjakuva
8
115
Vastaukset
- Kepukolmonen
Inspiraatio tulee oluesta.
- turhuuttakerrakseen
En jaksa edes katsoa koko juttuja. Turha palsta Lauttakylä-lehdessä.
Maksavatko vielä siitä jotain?? - kurjasava
turhuuttakerrakseen kirjoitti:
En jaksa edes katsoa koko juttuja. Turha palsta Lauttakylä-lehdessä.
Maksavatko vielä siitä jotain??varmaan saa kaljaa Lautturista
- tilaaja
Aiheet ja ideat loppuivat jo vuosia sitten.
- Naapurintyttö1
Tää on taas tätä, huittislaiset ne on niin kateellisia oman kylän lahjakkaille pojille ja tytöille! Haukkua pitää vaikka periaatteesta.
Olen ollut Muukalaiset-sarjakuvan fani alusta asti, tarinat ovat oivaltavia ja oikeita! Harmi, etteivät aukene kateellisille.- Kateuskortti
Taas joku vetää esiin kateuskortin, onko pakko pitää sarjakuvasta joka on täyttä shaibaa? Vaikka tuhertaja olisi kuinka paljon tahansa paikkakuntalainen. En, en pidä lainkaan noista kuvituksista.
- Naapurintyttö1
Makuasioista ei voi kiistellä, siitä olen samaa mieltä.
Mutta eikö voi olla iloinen toisen puolesta ja myöntää, että hän on onnistunut saamaan jotain hyvää aikaan, jotain jota sadat ihmiset tahtoo viikottain seurata?
Eikös kateellisia edes se lämmitä, että tuskin on rikastunut sarjakuvillaan. Ei pikkuinen paikallislehti pystyy maksamaan isoja palkkioita vaikka haluasi.
Vieläkin väitän, huittislaiset on kateellista porukkaa. Itsekin sanotte että kaikki täällä kyttää ja tarkkailee toisiaan! Mutta en sano että huittislaiset olisivat kateellisempia kuin muutkaan pienen paikkakunnan ihmiset, samanlaista se on jokapuolella.
- Yucke08
Aloitus oli kyllä hieman töykeästi omaa tuotantoa korostava. Hyvään sarjakuvataiteilijaetikettiin kuuluu muiden töiden kunnioittaminen. ;) Mutta, itse sarjakuvaan, eli kyseessä on tällainen strippisarjakuva jossa ei suinkaan pyritä koreilemaan piirrosjäljellä vaan nasevilla vitseillä joissa vitsin kerronta ja kuvat kohtaa mahdollisimman kompaktisti. Mitä olen seuraillut niin sanoisin ettei vielä ihan ehkä syndikaateille lähetettävää materiaalia, mutta todellakin kehityskelpoista. Suomalaisen realistinkin suupieli tässä jo meni pari milliä sivulle päin ja se on paljon jo se. Lisää persoonallisuutta yhteen hahmoon vähintään, muttei siten kuten mm. animaatiosarja Simpsonit on menneet, että kaikki pyörii nyt Homerin ympärillä. Mutta kyllä yhtä ainakin on syytä aina korostaa. Kelpo kamaa, kelpo kamaa. Jatka juttuasi ja usko lujaa siihen. *peukku ylös*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516480- 594708
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki954680Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t253473- 2033126
- 412895
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202736mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132729- 1561631
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3311559