Ketä on tämä henkilö josta kaikki puhuu?
Vastaukset 14
- ketäketäkukavammainen
Vitun vammanen! Kuka siis on Veijo Komppa? ketä ketä argh!! Veijo on sellainen kaveri joka syö sinut aamapalaksi ja nälkä jää vielä!
- KeijoEiooVeijo
Kysymys kuului: Kuka on KEIJO Komppa.
Siis koolla eikä veellä. - KeijoEiooVeijo
Korjasin omavaltaisesti samalla kysymyksen muodon oikeaan kielioppiasuun. Näytti niin pahalta...
- Anonyymi00015
KeijoEiooVeijo kirjoitti:
Kysymys kuului: Kuka on KEIJO Komppa.
Siis koolla eikä veellä.Hän on harmiton kaveri ajeloo pyörällä taitaapi olla karvalakkin päässä kesälläkin. Pesulla voisi käyä useammin löyhkä kaupassa tuntuu karmealle.
- Somaliman
Onneksi koulu alkaa pian, että tuokin toope oppii suomea.
- keijo_kompa
Jäi vielä mainittetuani,että hankala on kirjoitaan kun oli muna suussa
- niiinpäniin
On henkilö, josta ei ole haittaa kenellekään. Pitäisittekö itse siitä, että nimeänne julkistettaisiin jossain tämmöisellä paskapalstalla?
- jykkejaveikko
Oot niin oikeassa. Typerää viattomien nimiä julkaista! Hyvää alkavaa syksyä fiksulle ihmiselle!
- SivistymättömätToopet
No ei Keijo Kompasta tottavie ole haittaa kenellekään. Hän on kuollut jo vuonna 2009. Oli Kansallisteatterin näyttelijä ja muistetaan mm. Paasikiven roolista elokuvassa Sodan ja rauhan miehet.
On täällä sivistymätöntä porukkaa, kun kukaan ei osannut vastata, kuka on Keijo Komppa. - näyttelijä
SivistymättömätToopet kirjoitti:
No ei Keijo Kompasta tottavie ole haittaa kenellekään. Hän on kuollut jo vuonna 2009. Oli Kansallisteatterin näyttelijä ja muistetaan mm. Paasikiven roolista elokuvassa Sodan ja rauhan miehet.
On täällä sivistymätöntä porukkaa, kun kukaan ei osannut vastata, kuka on Keijo Komppa.HIENO NÄYTTELIJÄ! ei tarvinnut kahta lippistä tai kravattia päällekkäin niin kuin VEIJO?
- Koivukoskenkatu17
Kompan Veijo avaa ikkunan Brahenkadulla.
- teijoa
todennäköisesti aloittaja tarkoittaa veijoa eikä keijoa.
- Anonyymi00012
Junkjunkjunk
- Anonyymi00013
Tarvitsen keskusteluapua ja tarvitsen vertaistukea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a430899- 56569
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o157550- 51535
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä164517Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.216485Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20436Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta90424Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.63418Se siitä sitten
Hyvin lyhyt oli loppuelämä, kun ei suhde ehtinyt edes alkaa ennen, kuin päätit lopettaa. Nauti olostasi sitten.22410