paras valmennuskurssi LAPPIIN

vammaisneekeri

kertokaahan voon

7

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vkurssioulu

      Valmennuskeskus oulussa. Tosi hyvät ja kokeneet opettajat. Artiklan järjestämiä myös kehutaan, mutta niissä opettajina toimii opiskelijat eikä ne läheskään aina tiedä kaikkia vaikeita kysymyksiä ja asioita eikä osaa opettaa ja vääntää rautalangasta. En halua mainostaa mutta valmennuskeskuksen kurssilta ainaki pääsee joka vuosi puolet sisälle. Liekkö johtuu siitä että hakijat oikeesti on motivoituneita ja hyviä vai että opetus kurssilla oli erinomaista! :)

      • voerollotus

        Vai liekkö johtuu siitä, että Rolloon pääsee muutenkin 25% hakijoista sisälle :D


    • ArtiklaonOK

      Viime vuonna eräs tuttuni kävi Valmennuskeskuksen kurssin. Kuulemma vain kaksi pääsi sinä vuonna sisään. Hän siis kävi kurssin Oulussa. Kurssilla on kaksi opettajaa, mies ja nainen, joista nainen on kuulemma tosi pätevä. Mies sen sijaan ei opeta kaikkia asioita pääsykoekirjan mukaan. Lisäksi kurssi on aika kallis.

      Itse kävin tänä vuonna Artiklan valmennuskurssin, ja kurssilta pääsi vajaasta kahdestakymmenestä kurssilaisesta seitsemän sisään. Kurssi oli mielestäni ihan hyvä, kun ottaa huomioon, että hinta oli 600 euroa. Kuten jo aikaisemmassa kommentissa joku mainitsi, kurssin opettajat eivät valmiiksi tienneet kaikkiin kysymyksiimme vastauksia, mutta he aina ottivat asiasta selvää seuraavalle tunnille. Ei se aina huononna kurssin laadukkuutta, vaikka opettajana olisikin opiskelija.

      • Tottatatatt123

        Joo viime vuonna ei tosiaan päässy kuin 2 valmennuskeskuksen kurssilta mutta ei päässyt prosentuaalisesti monilta muiltakaan. Pisterajat olivat niin korkeat ja todella moni kurssin käynyt ja muutama muu kaveri jäi 1p päähän. No tänä vuonna kuitenkin taas edellisen vuosien tuttuun tapaan puolet kurssilaisista pääsi sisään. Eli noin 15 30:stä. Ja joukossahan on aina monta sellaista jotka eivät hae tosissaan tai jaksa lukea.:) mutta tottahan se on että kurssi on kallis.. Mutta jos ei ekalla kerralla pääse saa kurssille osallistua seuraavana vuonna vain materiaalimaksun hinnalla. :) mutta makunsa kullakin. En usko että yksikään valmennuskurssi on ylitse muiden koska se on vain mistä itse tykkäö:)


    • EpOpisto

      Etelä-Pohjanmaan opiston oikeustieteen linjalla järjestetään keväisin erinomaisia valmennuskursseja. Suosittelen, etenkin Jari Laasanen on loistava luennoitsija ja hänen opetusmetodinsa toimivat itselle loistavasti! Itse kävin viime keväänä ja pääsin heittämällä sisään Lappiin.

    • Oikkari

      Juristivalmennus Oulussa. Kurssin pitäjät ovat Lapin yliopiston käyneitä juristeja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1849
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      190
      1507
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1421
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      168
      1386
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      990
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      933
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      921
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe