Oululaista palvelua

ankeaaporukkaa

Mitä mieltä olette oululaisesta palvelun laadusta. Itse muualta muuttaneena, olen ihmetellyt kuinka töykeää väkeä asiakaspalvelussa täällä on.

Vaikka asioit samoissa liikkeissä vuodesta toiseen, niin henkilökunta ei edes tervehdi, eikä edes katso asiakasta. Ja tämä ei koske kaikkia liikkeitä, mutta turhan yleistä kuitenkin.

Ovatko nämä yksittäis tapauksia, vai sitä normaalia oululaista käyttäytymistä.

Kuuluuko oululaisten tapoihin yleensä olla vastaamatta huomenen toivotteluihin ja kaikenlaiseen pikku jutusteluun. Eli millä tolalla ovat sosiaaliset taidot.

Olen sitä mieltä, että suurin osa on asiallista porukkaa, mutta jostakin syystä oulussa on asiakaspalvelu ehkä huonointa koko suomessa.

Mikä mättää. Oikeastaan asiakaspalvelussa täällä on tullut muualta se kaikkein asiallisin ja ystävällisin porukka, mutta pesun kestävä oululainen on juro tuppisuu. Huomenta ei varmasti sanota, jos ei siitä erikseen makseta!

Voi vittu mitä porukkaa. Mitä oululaisempi, niin sitä juntimpi! Onneksi pääsen pian täältä lähtemään. Elämäni viisi ankeinta vuotta olen täällä viettänyt. Mykkien jurottajien kanssa!

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loreleei

Kyllä,olet aivan oikeassa,oululaiset ovat juuri sellaisia!

• Laare

Kyllä, näin on asia, nämä ovat moukkia. Katsopa tarkemmin niitä naamanilmeitä, kun tervehdit tai kysyt jotain. Suupielet alaspäin, huulet hieman raollaan toljottavat.
      Sama homma on työpaikoilla, ei toivoteta huomenta toisille. Siitä tunnistaa muualta muuttaneen, kun on kotona opetettu peruskohteliaisuus.
      Olen kääntänyt tämän asian omaksi huvikseni, seuraan noita ilmeitä, ja typeriä mölähdyksiä.
      Toiveissani myös päästä muuttamaan takaisin ihmisten ilmoille.
      Nämä moukathan ovat myös nyt joutuneet katselemaan töitä muualta, ja muuttamaan. Helppoa ei ole opetella aivan uusia tapoja, kuten tervehtiminen, kysyttäessä vastaaminen, ja silmiin katsominen puhuteltaessa.

• Raataja.Rankka

Olisit vain pysynyt siellä paskaajauhavien parissa. Meillä on täällä muutakin tekemistä. Sitä sanotaan työksi. Oletko kuullut sellaista sanaa muussa yhteydessä kuin myö ja työ?
      Toki rautakaupoissa ei ole myyjiä, mutta eipä ole rautaakaan myytäväksi. Kaikenlaista ylihinnoiteltua kilkutinta kyllä löytyy. Eikä ole marketeissakaan myyjää jolta kysyisi jos ei itse jotakin löydä.

• IlmojaPielly

Enimmäkseen hyvää palvelua olen kohdannut Oulussa. Aina ei jaksa plarattaa niitä näitä, jos esim. on herännyt ennen aamu viittä, migreeni juilii ja taivaalta sataa keppihevosia...

• päivänparas

On se hyvä keksintö:Tuo ihonvärinen laastari! Oletko somalilla nähnyt ihonväristä laastaria?Entä pikkuhousun suojaa?

• Wanhanajan.Witjamuna

Onko niillä pikkuhousutkin? Tarviiko leikellyt elimet millaiset suojat ja pehmusteet? En oo päässyt tutkailemaan eikä kyllä kiinnostakaan muut kuin luomut.

• odotellaan

"henkilökunta ei edes tervehdi, eikä edes katso asiakasta. "

Oliko kyseessä varmasti syntyperäiset oululaiset, vai jostain muualta tänne yritystä pyörittämään tulleet?

Laita faktat tiskiin, niin jatketaan sitten keskustelua, trolli.

• Yucke08

Tapaan käydä kaupoissa ostosten takia, en kyttäämässä että miten myyjät pokkuroi/ei pokkuroi. hinta-laatusuhde on tärkeintä ei siinä tule miettineeksi hymyileekö joku vai ei.

• pölijä

täällä nyt kaikenmaaliman immoslaiset tullista tulleet o olevinnaa paljasjalakasia tylyttämällä tullista tulleita.

• ruotsin-neidot-ihania

Olin viikko sitten Haaparannassa ja Luulajassa sukulaisvierailulla ja ostoksilla ja vieläkin olen shokissa! Ai miksikö? No siksi koska melkein kaikissa kaupoissa siellä (varsinkin Luulajassa) minua palveli valtavan kauniit ja ystävälliset kantaruotsalaiset nuoret naiset.

• Holappazuikka

Mä käyn kaukovainion ääs-marketissa Oulussa vain että saan vaivihkaa ihailla niiden missimallitasoisten neitien peppuja ja pullottavaa rintavarustusta. Ne kun pyllistelee siinä posti-kassapisteellä kumarrellen paketteja niin katon kuinka pyllyt kaareutuu oikeen...sitten meen kotiin ja masturboin miettien niitä ja millasia ne onkaan panohetkellä alasti ja halukkaina. Voihkiiko ääneen vai onko hiljaisia hönkijöitä ja miltä ne tuoksuu ja miltä niiden kostea iho tuntuu omaani vasten ja miten niiden se puristelee laukeavan penikseni ympärillä hyväksyvästi kun annan mihiset nesteet syvälle lemmenonkaloonsa. :)

• Vältä-lestoja

Lestat on hyvin hyvin happamia asiakaspalvelijoita. Esim. kärkkäisellä on huono palvelu ja samoin Prismoissa.

• Lesta.miinus

Enpä ole tuollaista havainnut.

• Sabriina34

Kun aikoinaan 13 vuotta sitten muutin Ouluun Etelä-Pohjanmaalta, olin aivan ihmeissäni hyvästä palvelusta. Vuosi vuodelta palvelu huonontui, kunnes viime vuosina se on ollut aivan ala-arvoista. Oulussa on myös kenties koko Suomen tyhmimmät byrokraatit toimistoissa ja kaupungin politiikassa. TE-toimistossa on niin idiootteja ihmisiä, että ihan pelottaa. Pankit ovat paskaa täynnä. Lähdin pois viime kuussa ja paratiisiin pääsin!

• onneksi_ei

Onneksi ei, olisihan se typerää aina mennä marketeissa asiakkaiden eteen ensimmäisen lätisemään myyjälle per. pystyssä ja tuijottaen asiakkaita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6394
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3833
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3200
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      969
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      890
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      869
    Aihe