Missä E-epa tabletteja kuuluu säilyttää?
Jääkaapissa?
-kiitos
E-epa säilytys
2
83
Vastaukset
- Alle25C
Suosittelen iHerbiä kaikille! Olen työskennellyt luontaistuotekaupassa ja perehtynyt tuotteisiin ja hintoihin. Iherbin tuotteet on yli puolet halvempia kuin suomalaiset vastineet. Rahtikulut oli vain 2.95e! eli noin 4 dollaria.
Itse tilaan säännöllisesti kalöljyt ja D-vitskut sieltä.
Syöttämällä koodin PEK241 saa 5 dollarin alennuksen.
Kun tilaat sivuilta www.Iherb.com niin kysyy koodia, syötä koodi ja laskee alennuksen välittömästi.
Tilauksen voi maksaa VisaElectronillakin!
KOODI: PEK241
Esimerkki. Kalaöljy kapseli 1000mg 500kpl alle 14e sitten kun syöttää koodin niin reilu 11e jää hinnaksi.
HUOMIO!
Tilaa alle 45eurolla niin sinun ei tarvitse maksaa tulli/alv maksuja.... - Uusi_koodi.linkillä
UUSI koodi, koko oikea linkki
http://iherb.com/?rcode=HLC994
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup584288Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262964Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432653Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652217Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4421833Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.731325- 621297
- 601195
- 2611087
- 45998