Etukulmassa kolisee. Mitä kannattais ensiksi tarvistaa? Monttuihin ajaessa siis kolina. Myös takpäässä iskari nitisee. Voiko olla iskarin laakerista johtuva kolina ja onko vaikea millanen homma vaihtaa/tarkistaa.
Etupäässä kolisee
6
334
Vastaukset
- kolinaaa
Kallistuksenvakaajan pystytangot siellä kolahtaa jos ääni kuuluu erityisesti kuopissa, ei ole kallis remontti.
- etupäää
Voiko olla iskarin yläpään muttereista? Menin kirimään ja jengathan mutterista meni ja nyt ei löydy tiheäkierteistä mutteria. Kolina tuli kahta kauheammaksi nyt kun mutterit löysällä. Biltemassa ei ollut eikä motonetissä. Mistähännoita sais?
- einepelaakuitenkaan
Tyypillinen remppareiska: kiristän vielä vähän ja ... *naks* :D
- Takapäässä
voi kolista kallistuksenvaimennin vaikka "koiranluut" on aivan kunnossa, kolina kuuluu kumeista jolla vaimennin on kiinni rungossa, AIVAN EHYETKIN KOLISEE KUN KUMI ON TARPEEKSI KOVETTUNUT..
- ingenjöör
Kallistuksenvakaajat suaattaapi vähän kolahdella vaikka ois ehjätkin. Kannattaa palata asiaan, jos ajo-ominaisuudet muuttuu radikaalisti tai tulee hylsy leimalta.
- lemposoikoon
On suomessa kuoppaset tiet, kun aina vaan kolisee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086