Kävimme eilen kolmihenkisellä porukalla lounaalla Ylivieskan Prisman Buffassa. Buffan kassalla oli ravintolapäällikkö Heli Hilliaho. Seurasimme vierestä todella kiusaantuneina, kun Hilliaho nöyryytti meitä edeltävää asiakasta. Syynä oli se, että asiakas oli unohtanut työpaikalleen henkilökorttinsa, eikä hänelle voitu näin ollen myöntää hanelle kuuluvaa yrityksen alennusta. Noin 50 vuotias asiakas sai kuulla Hilliaholta nöyryytyksen. Hilliahon käytös oli todella töykeää ja ylimielistä. Käy sääliksi Buffan muuta henkilökuntaa, kun ravintolapäällikkö antaa tällaista esimerkkiä muille työntekijöille. Myös asiakkaat kiusaantuvat tällaisesta käytöksestä. Toivottavasti tällainen ei enää toistu! Meidän kolmen mielestä Hilliaho ansaitsee käytöksestään vähintään huomautuksen.
Heli Hilliahon käytös Buffan ravintolapäällikkönä
Eihevilläunohdu
0
84
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14811357- 288092
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565864Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1604543- 94444
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314312Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas834179- 843467
- 803230
- 481731