Kertokaapa nyt minulle kun niin hyvin tiedätte miten esimerkiksi nämä eroaa toisistaan. Minä osaan jo arvata mikä on täällä vastaus mutta katsotaan osuiko arvaukseni oikeaan. Haluan myös tarkan perustelun vastauksiinne.
Bitcoin.Onecoin.Litecoin
65
126
Vastaukset
- Onecapita
Bitcoin ja Litecoin on kryptovaluuttoja. Onecoin taas on verkostohuijaus. Siinäpä se merkittävin ero.
- plagiaattitehdas
Niin - kyseessä todella on tökerö pyramidi-viritys, ansainta"logiikka" perustuu vain ja ainoastaan "koulutus"pakettien myyntiin, ja nämä materiaalitkin on todistettu olevan törkeitä plagiaatteja - kerrassaan karmea viritelmä.
Vai voiko joku onecoin-heppu väittää, että nuo koulutuspakettien tekstit eivät olisi plagiaatteja - aivan, ei voi.
Eipä mulla muuta. - 1323
plagiaattitehdas kirjoitti:
Niin - kyseessä todella on tökerö pyramidi-viritys, ansainta"logiikka" perustuu vain ja ainoastaan "koulutus"pakettien myyntiin, ja nämä materiaalitkin on todistettu olevan törkeitä plagiaatteja - kerrassaan karmea viritelmä.
Vai voiko joku onecoin-heppu väittää, että nuo koulutuspakettien tekstit eivät olisi plagiaatteja - aivan, ei voi.
Eipä mulla muuta.Onko sinulla lukemisen ymmärtämisessä vaikeutta. Kysyin että miten nämä eroaa toisistaan. En vittu kysynyt että onko joku pyramidi huijaus. Kerro minulle hyvä tietäjä miten luodaan kryptovaluutta? Kerro nyt tarkasti se
- 1323
Miten selität tuon vastauksen. Oletko kenties Bitcoinin ja Litecoinin kanssa tekemisissä. Miten perustelet että Onecoin on verkostohuijaus. Se on jännä että kaikkilla jotka ovat Bitcoinin kanssa tekemisissä niin on sama kanta kuin sinulla. Onko tässä nyt käymässä niin että teilla bitcoinien omistajilla on pelko että se valuutta ei ehkä olekkaan pian se suurin kryptovaluutta.
- monopolirahaaseon
1323 kirjoitti:
Miten selität tuon vastauksen. Oletko kenties Bitcoinin ja Litecoinin kanssa tekemisissä. Miten perustelet että Onecoin on verkostohuijaus. Se on jännä että kaikkilla jotka ovat Bitcoinin kanssa tekemisissä niin on sama kanta kuin sinulla. Onko tässä nyt käymässä niin että teilla bitcoinien omistajilla on pelko että se valuutta ei ehkä olekkaan pian se suurin kryptovaluutta.
Onecoinia voi alkaa kutsuman kryptovaluutaksi vain sillä edellytyksellä että sillä voi käydä riippumatonta vapaata kauppaa ja se reitataan cryptopörsseissä kuten esim.
http://coinmarketcap.com/
Eli niin kauan kuin sitä ei voi käyttää ostamiseen tai se ei ole vapaasti vaihdettavissa se ei ole edes valuutta saati kryptovaluutta. - Onecapita
1323 kirjoitti:
Minulla ei ole yhtään mitään tekemistä Bitcoinin ja Litecoinin kanssa. Ainoa intressini tässä asiassa on vastustaa verkostohuijauksia - juuri sellaisia kuin mitä Onecoinkin on. On se jännä, että onecoinistit heti epäilevät Bitcoinistiksi tai muuksi virtuaalivaluutan kannattajaksi, jos on pahaa sanottavaa tästä verkostohuijauksesta.
Onecoin on verkostohuijaus, jossa ihmisiä vedätetään uskomaan, että saavat haltuunsa virtuaalikolikoita, joilla olisi jokin tosiasiallinen arvo ja mahdollisuus käydä tulevaisuudessa kauppaa käyttäen kolikoita vaihdon välineenä. Jos nyt haluat jonkin esimerkin siitä, miksi Onecoinilla on yhtä paljon arvoa kuin Rujan kusella, niin paljon vouhotetulla kolikoiden louhinnalla Onecoinin "supertietokoneilla"/palvelimilla ei ole yhtään mitään funktiota suljetussa järjestelmässä. - Insinoorimaisteri
Ei Onecoin ole verkostohuijaus. Se on valmennusta ja verkostoitumista, ja fiksujen ihmisten verkostossa saa myös suurta taloudellista hyötyä. Selvitin itse asiaa tänään, eikä talousrikoksia tutkivalla viranomaisella ollut tästä mitään erityistä huomautettavaa. Kaikkeen liiketoimintaan liittyy riski, tässä se on kohtuullisen pieni.
Onecoin valuutta on kryptovaluutta kuten bitcoin. Siinä ei ole isoa eroa, ainoastaan louhinta tehdään eri lailla ja siinä on pieniä teknisiä eroja. Kryptovaluutta on tarkoitettu helpottamaan maksuja ja tuomaan vaihtoehdon. - ligkj
Jos joku ihan itse välttämättä haluaa tulla kusetetuksi, niin ei kai se voi laitontakaan olla?
- plagiaattiiiiiiiiiiiii
Insinoorimaisteri kirjoitti:
Ei Onecoin ole verkostohuijaus. Se on valmennusta ja verkostoitumista, ja fiksujen ihmisten verkostossa saa myös suurta taloudellista hyötyä. Selvitin itse asiaa tänään, eikä talousrikoksia tutkivalla viranomaisella ollut tästä mitään erityistä huomautettavaa. Kaikkeen liiketoimintaan liittyy riski, tässä se on kohtuullisen pieni.
Onecoin valuutta on kryptovaluutta kuten bitcoin. Siinä ei ole isoa eroa, ainoastaan louhinta tehdään eri lailla ja siinä on pieniä teknisiä eroja. Kryptovaluutta on tarkoitettu helpottamaan maksuja ja tuomaan vaihtoehdon.Valmennusta - bruahahahaaahahahaaaaaaaa-hahahaaaaaaaaaaaaaa!
Laittomasti plagioituja "valmennuksia" - - - - - - Heheheheeeeheheheeeeeeeee!!! - Onecapita
Onecoin valuutta on kryptovaluutta kuten bitcoin. Siinä ei ole isoa eroa, ainoastaan louhinta tehdään eri lailla ja siinä on pieniä teknisiä eroja. Kryptovaluutta on tarkoitettu helpottamaan maksuja ja tuomaan vaihtoehdon.Okei, kerrotko mitä ovat ne "pienet tekniset erot" Bitcoinin ja Onecoinin louhinnan välillä? Tämä olisi mielenkiintoista tietää, koska ero noiden valuutoiden louhintatavassa on juurikin syy siihen, että Bitcoin on validi kryptovaluutta kun taas Onecoin on täysin merkityksetön ja fiktiivinen valuutta vailla mitään todellista käyttötarkoitusta.
- Insinöörimaisteri
Kryptovaluutan käyttäjän näkökulmasta ero ei ole suuri, tai sillä ei ole merkitystä. Tekninen ero on, että Onecoin louhinta tapahtuu keskitetysti ja arvostetun kansainvälisen yhtiön auditoimana, kun esimerkiksi Bitcon louhitaan verkostossa. Teknisestä laskennasta ei käyttäjän tarvitse enempää tietää.
Onecoin ei vielä käy maksuvälineenä yhtä laajasti kuin Bitcoin mutta tilanne on muuttumassa.
Onecoin liiketoiminnassa myydään valmennusta ja koulutusta. Verkostoliiketoiminta tarjoaa mahdollisuuden rikastua. Tästä on paljon tietoa saatavilla.
Tervetuloa mukaan! Kriittisetkin ovat tervetulleita, riski on pieni. - Insinöörimaisteri
plagiaattiiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Valmennusta - bruahahahaaahahahaaaaaaaa-hahahaaaaaaaaaaaaaa!
Laittomasti plagioituja "valmennuksia" - - - - - - Heheheheeeeheheheeeeeeeee!!!Valmennuksen materiaalin plagioinnista väitös on paitsi väärä, niin myös merkityksetön. Tiedäthän, ettei mm. Jari Sarasvuo ole itse keksinyt kaikkea valmentamaansa, vaan omien sanojen mukaisesti hyödyntää muuaöta kuultua ja opittua ja kerää sanoman yhteen? Se on viisaan ihmisen tapa toimia, jakaa tietoa laajemmin ja tehdä useammasta ihmisestä menestykseemmän, ja samalla itsekin menestyy yhä paremmin. Muitakin viisaita valmentajia ja sparraajia on, ja yksi taho on Onecoin.
Kaikki valmennukset eivät käy kaikille, mutta tosi moni löytää Onecoin tavasta itselle sisältöä ja vaurautta. Ehkä sinäkin? - 248163264128
Insinöörimaisteri kirjoitti:
Valmennuksen materiaalin plagioinnista väitös on paitsi väärä, niin myös merkityksetön. Tiedäthän, ettei mm. Jari Sarasvuo ole itse keksinyt kaikkea valmentamaansa, vaan omien sanojen mukaisesti hyödyntää muuaöta kuultua ja opittua ja kerää sanoman yhteen? Se on viisaan ihmisen tapa toimia, jakaa tietoa laajemmin ja tehdä useammasta ihmisestä menestykseemmän, ja samalla itsekin menestyy yhä paremmin. Muitakin viisaita valmentajia ja sparraajia on, ja yksi taho on Onecoin.
Kaikki valmennukset eivät käy kaikille, mutta tosi moni löytää Onecoin tavasta itselle sisältöä ja vaurautta. Ehkä sinäkin?Insinöörimaisteri, teillä näyttää olevan tapana kääntää musta valkoiseksi ja päinvastoin - ikään kuin asian kieltäminen poistaisi itse ongelman. Plagiaattiasia on täysin kiistaton ja tässä yhteydessä vertaaminen Sarasvuohon on toivottoman hölmö yritys kääntää huomio itse asiasta täysin toisarvoiseen argumenttiin, ymmärrätkö lainkaan, kuin typerän ja epäammattimaisen kuvan annat itsestäsi sekä edustamastasi puolivillaisesta pyramidisysteemistä...?
Tiedäthän, että vaikka kuinka hokisit mantran lailla, että "väitös plagioinnista on väärä" - se ei poista itse asiaa, taidat olla varsinainen itsepetoksen asiantuntija. Suosittelen iltalukemiseksi Juha Räikän Itsepetoksen filosofia - kirjaa, siitä saa monia vinkkejä siihen, miten itsepetoksen kierteestä ja esim. patologisesta valehtelusta voi päästä eroon. - Onecapita
Kryptovaluutan käyttäjän näkökulmasta ero ei ole suuri, tai sillä ei ole merkitystä. Tekninen ero on, että Onecoin louhinta tapahtuu keskitetysti ja arvostetun kansainvälisen yhtiön auditoimana, kun esimerkiksi Bitcon louhitaan verkostossa. Teknisestä laskennasta ei käyttäjän tarvitse enempää tietää.
Onecoin ei vielä käy maksuvälineenä yhtä laajasti kuin Bitcoin mutta tilanne on muuttumassa.
Onecoin liiketoiminnassa myydään valmennusta ja koulutusta. Verkostoliiketoiminta tarjoaa mahdollisuuden rikastua. Tästä on paljon tietoa saatavilla.
Tervetuloa mukaan! Kriittisetkin ovat tervetulleita, riski on pieni.Ohitat ydinkysymyksen vastaamalla, että sillä ei ole merkitystä. Ei hyvää päivää! :D Ei tosin yllättänyt, koska verkostokusetuksissa on juuri tavoitteena vältellä vastaamista arkoihin asioihin. Kumma vaan kun et käskenyt mennä Sofiaan hakemaan vastauksia kysymyksiin.
- Insinöörimaisteri
En ymmärrä miksi kiistattomasta asiasta erikoistutkijana joilla on sitten eri mielipide. Jos asia on kiistaton, ei erilaista näkökulmaa ole?
Epäammattimainen kuva on erikoista. Olen nyt seitsemän vuotta mittauttanut asiakaspalvelun tason, tuota sanaa ei löydy. Vuosittain minun asiakkaista palvelun tasoa mitataan noin 30-40 sellaisesta asiakkaasta, joihin minä olen ollut yhteyshenkilö, enkä tietenkään itse valitse kontakteja. En erityisesti koe edustavan Onecoin-verkostoa, vaikka olen siihen kyllä panostanut tuon pienehkön summan ja osallistunut tapahtumiin, mutta toki tässä olen keskustellut asiasta.
En ole itsepetoksen asiantuntija. Kiitos kirjavinkistä. - HuonoKäytös
1323 kirjoitti:
Onko sinulla lukemisen ymmärtämisessä vaikeutta. Kysyin että miten nämä eroaa toisistaan. En vittu kysynyt että onko joku pyramidi huijaus. Kerro minulle hyvä tietäjä miten luodaan kryptovaluutta? Kerro nyt tarkasti se
Älä kiroile hyvä mies - huonoa käytöstä, erittäin huonoa...
- Lapsoppa
Onecoin valuutta on kryptovaluutta kuten bitcoin. Siinä ei ole isoa eroa, ainoastaan louhinta tehdään eri lailla ja siinä on pieniä teknisiä eroja. Kryptovaluutta on tarkoitettu helpottamaan maksuja ja tuomaan vaihtoehdon.Sinä et ole insinööri etkä maisteri, etkä ole mihinkään talousrikoksia tutkivaan viranomaiseen ollut yhteydessä. Valehtelija sen sijaan olet.
- Roopeksela
Valmennuksen materiaalin plagioinnista väitös on paitsi väärä, niin myös merkityksetön. Tiedäthän, ettei mm. Jari Sarasvuo ole itse keksinyt kaikkea valmentamaansa, vaan omien sanojen mukaisesti hyödyntää muuaöta kuultua ja opittua ja kerää sanoman yhteen? Se on viisaan ihmisen tapa toimia, jakaa tietoa laajemmin ja tehdä useammasta ihmisestä menestykseemmän, ja samalla itsekin menestyy yhä paremmin. Muitakin viisaita valmentajia ja sparraajia on, ja yksi taho on Onecoin.
Kaikki valmennukset eivät käy kaikille, mutta tosi moni löytää Onecoin tavasta itselle sisältöä ja vaurautta. Ehkä sinäkin?Valmennuksen materiaalin plagioinnista väitös on paitsi väärä, niin myös merkityksetön."
Väite plagioinnista on kaikkea muuta kuin väärä ja sinun itsesikin on helppo osoittaa väite oikeaksi, sillä Onecoinin "koulutusmateriaalit" on vuodettu verkkoon. Siitä vaan googlaamaan tekstipätkiä ja niiden alkuperäislähteet löytyvät helposti.
Merkityksetönthän se ei mitenkään ole, että Onecoin varastaa aineistoja muilta. Se osoittaa oivasti mistä toiminnassa on kyse.
- valistaja
Vaikuttaa siltä, että nämä onecoinistit oikeesti uskovat asiaansa, eivätkä tietoisesti ole kusetuksessa mukana.
Eivätkä edes halua epäillä systeemiä, rahan menetyksen pelko, ja rikastumisen mielikuvan särkyminen estää sen.
Onko sitten oikein, että saavat tässä vedätyksessä opetuksen, ehkä niinkin.- öjlk
Niinhän ne alemman luokan kusetettavat aina...
Wincapitastakin tuli 300 % vuosituottoja aina ja kaikille. Eikä "kukaan" epäillyt mitään. - Insinöörimaisteri
Ei tule uskoa että mikään raha ja taloudellinen menestys tulee ilman uhrauksia ja työtä. Minulle Onecoin verkosto toiminta on tuonut verkoston, josta saanut omaan, Onecoin toiminnasta kokonaan erillään olevaan, liiketoimintaan lisää asiakkaita. Näiltä olen laskuttanut 2015 yhteensä 23.455,20 (alv 0%), ja sen liiketoiminnan (käyttö)kate on 22%, eli ilman rahoituskuluja tai veroja 5.160,14. Tällä laskutuksella ei ole mitään tekemistä Onecoin-kryptovaluuttaan tai valmennukseen, mutta nämä asiakkaat ovat tulleet verkoston kautta. Itse olen panostanut Onecoin toimintaan 4.320,50 € (alv 0%, siinä on mukana verottomat päivärahat ja kilometrikorvaukset, mutta ei omaa palkkaani). Näillä tuloksilla mitattuna verkostoon osallistuminen on jo ollut hyvä "markkinointitoimenpide", kävi itse Onecoin-liiketoiminnassa vaikka niin ettei se tuottaisi mitään.
Tämä puoli jää usein teiltä voimakkaasti kriittisistä huomioimatta, ehkä tarkoituksella. Tästä tulee se negatiivinen leima, minkä verkostomarkkinoijat ihmettelevät - jos keskityt kriittiseen valitukseen ja arvosteluun systeemiä vastaan, et näe kaikkea mahdollisuutta joka on positiivisten ihmisten välillä.
Olen osallistunut urani aikana moneen muuhunkin verkostoon, mutta tässä tulokset ovat olleet nopeinta, eikä se ole mitenkään tosiaan riippuvainen jostain kryptovaluutan arvosta enkä rehellisesti ole aikaan tuhlannut pohtimisen louhinnan algoritmistä eikä niitä tekevät supertietokoneet kiinnosta yhtään.Mutta ei tämä varmasti ainut hyvä verkosto ole, otan vinkkejä vastaan :) - valistaja
Ei tule uskoa että mikään raha ja taloudellinen menestys tulee ilman uhrauksia ja työtä. Minulle Onecoin verkosto toiminta on tuonut verkoston, josta saanut omaan, Onecoin toiminnasta kokonaan erillään olevaan, liiketoimintaan lisää asiakkaita. Näiltä olen laskuttanut 2015 yhteensä 23.455,20 (alv 0%), ja sen liiketoiminnan (käyttö)kate on 22%, eli ilman rahoituskuluja tai veroja 5.160,14. Tällä laskutuksella ei ole mitään tekemistä Onecoin-kryptovaluuttaan tai valmennukseen, mutta nämä asiakkaat ovat tulleet verkoston kautta. Itse olen panostanut Onecoin toimintaan 4.320,50 € (alv 0%, siinä on mukana verottomat päivärahat ja kilometrikorvaukset, mutta ei omaa palkkaani). Näillä tuloksilla mitattuna verkostoon osallistuminen on jo ollut hyvä "markkinointitoimenpide", kävi itse Onecoin-liiketoiminnassa vaikka niin ettei se tuottaisi mitään.
Tämä puoli jää usein teiltä voimakkaasti kriittisistä huomioimatta, ehkä tarkoituksella. Tästä tulee se negatiivinen leima, minkä verkostomarkkinoijat ihmettelevät - jos keskityt kriittiseen valitukseen ja arvosteluun systeemiä vastaan, et näe kaikkea mahdollisuutta joka on positiivisten ihmisten välillä.
Olen osallistunut urani aikana moneen muuhunkin verkostoon, mutta tässä tulokset ovat olleet nopeinta, eikä se ole mitenkään tosiaan riippuvainen jostain kryptovaluutan arvosta enkä rehellisesti ole aikaan tuhlannut pohtimisen louhinnan algoritmistä eikä niitä tekevät supertietokoneet kiinnosta yhtään.Mutta ei tämä varmasti ainut hyvä verkosto ole, otan vinkkejä vastaan :)Niin, paitsi kysehän ei siis ole kryptovaluutasta, vaan virtuaalirahasta nimeltä onecoin. Jauhetaan vain nimellä ratsastavasta lafkasta joka auditoi, kysyä voi että mitä auditoi, koska ei ole auditoitavaa? Eikä myöskään verkostomarkkinoinnista, jossa itsenäiset jälleenmyyjät myyvät tuotetta tai palvelua asiakkaille. Kyseessä on puhdas pyramidipeli, jossa alussa mukaan lähteneet esittelevät tulojaan ja homma jatkaa toimintaansa, kunnes viranomaisten toimesta todistusaineistoa on kerätty tarpeeksi toiminnan paljastamiseksi.
- Insinöörimaisteri
Siis siellä myydään koulutusta ja valmennusta. Jos joku ei ole tyytyväinen sen laatuun tai tasoon, eikä nää mitään muuta hyötyä itselle tai omalle liiketoiminnalle siitä verkostosta, niin ei sitä varmasti kannata silloin ostaa.
Kryptovaluutta, tai miksi haluatte Onecoin kutsua, on ekstraa tai mahdollinen lisäys. En minä ainakaan sen perusteella mukaan liittynyt, enkä suosittele sitä muillekaan.
Lopulta, kuten viranomainenkin minulle sanoi, on kyseessä koulutuksen ja valmennuksen myynti. Se ei selvästikään ole vastikkeetonta, hän sanoi ja olen samaa mieltä. Eri asia on, jos joku on laadusta eri mieltä. Mutta minä en ole tavannut tässä ketään jota voisin syyttää laittomuudesta, en toki ole likimainkaan tavannut kaikkia tai edes kovin suurta osaa. - PJK
öjlk kirjoitti:
Niinhän ne alemman luokan kusetettavat aina...
Wincapitastakin tuli 300 % vuosituottoja aina ja kaikille. Eikä "kukaan" epäillyt mitään.Todellako sai 300% Vittu mua on kusetettu kun minä en saanut edes 150% tuottoa. Pitääkö ilmoittaa polliisille että rupeaa tutkimaan. :) Mistähän sinä tuon 300% keksit? Minulle sitä aikoinaaan esiteltiin en kertaakaan kuullut mistään 300% tuotosta. Arvaa onko harmittanut kun en silloin lähtenyt mukaan tuohon.
- 1323
Kiitos Insinöörimaisteri vastauksista. No aika näyttää mikä on suurin kryptovaluutta ja nyt tällä hetkellä näyttää siltä että todellakin Onecoin on ehkä jossain vaiheessa se suurin kryptovaluutta. Niin ja sehän on vain positiivinen asia jos valuutta louhitaan keskitetysti eikä jokaisen kotona koneet pyöri. Onko tietoa kuinka moni "louhii" Bitcoinissa? Lisäksi muut useat kymmenet kryptovaluutat mukaan lukien. Ajatelkaa mikä sähkön kulutus olisi jos myös onecoinissa nyt mukana olevat ehkä noin 500000 ihmistä alkais louhimaan itse ja Onecoinin jäsen määrä tulee vielä kasvamaan Jos olen oikein ymmärtänyt niin jo Bitcoinin louhijat kuluttaa ison siivun maailman sähköstä. Eikö tässä tapauksessa juuri keskitetty louhinta ole parempi asia? Vuoden päästä ollaan kaikki viisaampia siitä mikä on suurin ja missä mikäkin valuutta käy maksu välineenä.
- hahahaaaaaaaa
Minulla on oma kryptovaluutta jonka arvo on 10 000 000 000 000 € ja sen arvo nousee joka päivä kymmenkertaiseksi tai joskus enemmäkin jos viitsin lisätä nollia perään exceliin.
Minun valuuttani on siis suurin valuutta, ei onecoinit ja muut rojuvaluutat voi sitä saavuttaa koska nosten sen arvoa aina enemmän kun Ruju nostaa omansa arvoa.
jooooteeen haistakaaaaa paaaaskkaaaaaaa, olen suurin valuuttaguruuuuu - Alakiusaaoravaa
Hienoa!
Oletko muuten palkkatöissä? - Jupe1145
hahahaaaaaaaa kirjoitti:
Minulla on oma kryptovaluutta jonka arvo on 10 000 000 000 000 € ja sen arvo nousee joka päivä kymmenkertaiseksi tai joskus enemmäkin jos viitsin lisätä nollia perään exceliin.
Minun valuuttani on siis suurin valuutta, ei onecoinit ja muut rojuvaluutat voi sitä saavuttaa koska nosten sen arvoa aina enemmän kun Ruju nostaa omansa arvoa.
jooooteeen haistakaaaaa paaaaskkaaaaaaa, olen suurin valuuttaguruuuuuErittän hyvin tämän foorumin tasoa kuvaava vastaus. Näin täällä.
- Virmanto
Kuten jo vastaukseksi olet saanut: Bitcoin ja Litecoin ovat sähköisiä kryptattuja rahoja. Onecoinilla ei ole niiden kanssa mitään tekemistä. Onecoinin taustatahot yrittävät markkinoida sitä kryptovaluuttana, mutta sitähän se ei missään nimessä ole.
- 1323
Näitä samoja vastauksia kysymyksestä toiseen. Perustele mulle tuo sinun vastaus. Miksi Onecoin ei mielestäsi ole Bitcoiniin,Litecoiniin ja moniin muihin kryptovaluutoihin verrattava valuutta? Oletko edes selvillä kuinka kryptovaluutta syntyy? Anna nyt minulle sellainen vastaus mikä vakuuttaa minutkin.
- Virmanto
1323 kirjoitti:
Näitä samoja vastauksia kysymyksestä toiseen. Perustele mulle tuo sinun vastaus. Miksi Onecoin ei mielestäsi ole Bitcoiniin,Litecoiniin ja moniin muihin kryptovaluutoihin verrattava valuutta? Oletko edes selvillä kuinka kryptovaluutta syntyy? Anna nyt minulle sellainen vastaus mikä vakuuttaa minutkin.
" Anna nyt minulle sellainen vastaus mikä vakuuttaa minutkin."
Ei ole minun tehtäväni. Jos sinä itse määrittelet mikä vastaus on riittävän vakuuttava, on tehtävään ryhtyminenkin turhaa ellet etukäteen anna vakuuttavan vastauksen kriteereitä. Muussa tapauksessa voit siirrellä maalitolppia niin paljon kuin lystäät.
"Miksi Onecoin ei mielestäsi ole Bitcoiniin,Litecoiniin ja moniin muihin kryptovaluutoihin verrattava valuutta?"
Onecoin ei ole valuutta. Sitä ei noteerata missään riippumattomasti, eikä sillä voi ostaa muualta kuin yhdestä yhtiöstä. Bitcoin ja Litecoin ovat hädin tuskin valuuttoja, sillä niidenkin käytettävyys on hyvin rajoittunutta, mutta ainakin ne ovat vapaasti vaihdettavissa ja jossain määrin käytettävissä.
Onecoin ei myöskään ole milnkään järkevän määritelmän mukaan kryptattu. Se on keskitetysti hallinnoitu ja hallinnoivan yrityksen näkökulmasta täysin avoin. Mitään kryptausta ei ole Onecoinin itsensä suuntaan.
Onecoinin nimittäminen kryptovaluutaksi on silkkaa markkinointia, jolla yritetään ratsastaa Bitcoinin tunnettuisuudella ja kurssinousun luomilla mielikuvilla.
Nuo Onecoin-koijaritkin yrittävät poliisin pelossa puhua viritelmästään lähinnä koulutusmateriaalin jakelukanavana. Se koulutusmateriaali itse asiassa osoittaa oivasti viritelmän huijausluonteen. Onecoinin kovaan hintaan myymät materiaalit ovat muualta varastettuja, kuten Petteri Järvinenkin hyvin on kertonut.
Toinen hyvä osoitus Onecoinin huijausluonteesta ovat sumutuspuheet sen auditoista. Pieni laskentaharjoitus jo osoittaa, että yhtään mitään ei auditoida.
"Oletko edes selvillä kuinka kryptovaluutta syntyy?"
Tiedän toki miten Bitcoin syntyy. Onecoin ei synny mitenkään siihen rinnastettattavasti. Bitcoin syntyy hajautetusti laskenta-algortimia soveltaen. Onecoinin osalta ei ole mitään näyttöä että mitään edes lasketaan. Ainakaan keskitetty toimintamalli ei vaadi minkään laskemista ja tuskinpa koulutusmateriaaleja huijaukseensa varastavat henkilöt mitään oikeaa laskentakapasiteettia välittävät edes hankkia, koska siitä olisi kustannuksia. - 1323
Eikös Onecoin vapauteta kaikkien saataville nyt lopppuvuodesta?
Mitä Petteri Järvisen puheisiin tulee niin en koskaan ole antanut mitään painoarvoa sen kommenteille.
No eikös ne siinä radio ohjelmassa sopineet matkasta ja Petteri pääsee tutkimaan paikan päälle asiakirjoja. Niin tietysti jos siitä on lähtemään sinne.
Tuo sinun tekstisi on sitä samaa mitä kaikki bitcoinilaiset puhuu. Paljon sinulla on kiinni Bitconeissa.
Minulla itselläkin niitä on myönnän mutta ei mun tarvitse tuomita mitään vastaavaa"valuuttaa". Jokainen saa mun puolesta olla minkäkin kannattaja ja niiden käyttöa on ruvettu rahastamaan liikaa.
Nettellerkin on ollut ilmainen rahan siiroossa kun on käyttänyt Bitconeja mutta eipä enää loppuvuodessa silloin katoaa 5% siivu siirrossa. Taitaa olla kallein tapa siirtää rahaa siinäpuljussa. - valistaja
1323 kirjoitti:
Mitä Petteri Järvisen puheisiin tulee niin en koskaan ole antanut mitään painoarvoa sen kommenteille.
No eikös ne siinä radio ohjelmassa sopineet matkasta ja Petteri pääsee tutkimaan paikan päälle asiakirjoja. Niin tietysti jos siitä on lähtemään sinne.
Tuo sinun tekstisi on sitä samaa mitä kaikki bitcoinilaiset puhuu. Paljon sinulla on kiinni Bitconeissa.
Minulla itselläkin niitä on myönnän mutta ei mun tarvitse tuomita mitään vastaavaa"valuuttaa". Jokainen saa mun puolesta olla minkäkin kannattaja ja niiden käyttöa on ruvettu rahastamaan liikaa.
Nettellerkin on ollut ilmainen rahan siiroossa kun on käyttänyt Bitconeja mutta eipä enää loppuvuodessa silloin katoaa 5% siivu siirrossa. Taitaa olla kallein tapa siirtää rahaa siinäpuljussa.Kuinka hemmetin painavaa tietoa siellä sofiassa on kun sitä ei saa sieltä liikutettua nykyajan välineillä mihinkään, vaan täytyy itse mennä paikanpäälle ihmettelemään? Toiseksi, kuinkahan moni onecoinilainen on käynyt siellä, jotta tietää mihin rahansa sijoittaa?
- totuudenaika
valistaja kirjoitti:
Kuinka hemmetin painavaa tietoa siellä sofiassa on kun sitä ei saa sieltä liikutettua nykyajan välineillä mihinkään, vaan täytyy itse mennä paikanpäälle ihmettelemään? Toiseksi, kuinkahan moni onecoinilainen on käynyt siellä, jotta tietää mihin rahansa sijoittaa?
Ai oikein täytyy vääntäytyä paikalle??
Luulisi, että lahjamatka (jonka Tommi lupasi maksaa) kenelle tahansa olisi sekä mielenkiintoinen, että antoisa, jos oikeasti haluaa tietoa suoraan sylttytehtaan johtajalta tohtori Ruja Ignatovalta ja muilta asiantuntijoilta.
Ruja on kaksinkertainen vuoden bisnesnainen jonka koulutus/CV on aivan eri luokkaa muutenkin kuin esim. Petterin ja tietenkin monen muunkin eurooppalaisen, mutta mikä merkittävintä, niin monien mielestä hän on maailman pätevin virtuaalivaluuttojen tuntija ja konsultoinut monia muitakin kryptovaluuttojen kehittäjiä ja tuntee erittäin hyvin Bitcoinin, jonka ongelmien tunnistamisen jälkeen tulikin ajatus, että homman voi tehdä paremminkin.
Petteri taasen on ns. tyypillinen bitcoinmies joilla on tapana aukoa päätään OneCoinista ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että he haistavat sen olevan heidän kovin kilpailija.
Petteri on mies jolla on tapana heittää itsensä ongelmiin ja onkin juossut käräjillä enemmän mitä laki määrää, mutta henkilökohtaisesti uskon hänen olevan köykäinen poju Rujan rinnalla kun puhutaan krypto/virtuaalivaluutoista tai europpalaisesta lainsäädännöstä jne.
En usko hetkeäkään, että Petterillä on munaa lähteä ilmaismatkalle Sofiaan, koska hän tietää itsekin ettei hänen kompetenssinsa riitä Rujalle ja alkaakin ilmaantua "ylimääräisiä kiiruita" elokuulle 2015 jolloin matkan lupasi Tommin kanssa suorittaa.
Kieltämättä vaikea tilanne.;) Jos lähtee niin tilanne on muutenkin vaikea, koska hän on kyseenalaistunut jopa Rujan koulutuksen ja muut ansiot ja saa heti alkupaloiksi niellä karvoineen päivineen Rujan dokkarit ansioistaan ja sen jälkeen pyytää anteeksi. Aika nolo reissu tulee ja hän tietää sen.
Jos taasen Petterillä ei ole munaa lähteä Sofiaan hänestä tulee valtakunnan suunsoittajapelle, joka on estänyt monia perustelemattomalla suunsoitollaan liittymästä vuosisadan menestykseen Suomessa. - Virmanto
1323 kirjoitti:
Nettellerkin on ollut ilmainen rahan siiroossa kun on käyttänyt Bitconeja mutta eipä enää loppuvuodessa silloin katoaa 5% siivu siirrossa. Taitaa olla kallein tapa siirtää rahaa siinäpuljussa."Eikös Onecoin vapauteta kaikkien saataville nyt lopppuvuodesta?"
Palataan siihen, jos se tapahtuu. Ennen kuin se tapahtuu, on sitä turha ottaa mukaan laskelmiin. Puheet eivät ole kiinnostavia vaan teot. Erikoinen valuutta muuten, kun se "vapautuu kaikkien saataville" jossakin myöhemmässä vaiheessa. Valuuttahan tuo ei ole laisinkaan.
"No eikös ne siinä radio ohjelmassa sopineet matkasta ja Petteri pääsee tutkimaan paikan päälle asiakirjoja. "
Se meneekö Järvinen Bulgariaan tai ei, ei mitenkään vaikuta siihen että onko Onecoin oikea valuutta vai ei. Petterin matkailut eivät sitä ratkaise.
Huomasitko muuten, että Ruja Ignatova ei mennyt paikalle, kun Onecoin lanseerattiin USA:ssa? Tapahtuma oli pelkkä konferenssipuhelu. Minä teen oman ennustukseni tässä ja nyt. Ignatova ei koskaan tule osallistumaan mihinkään USA:ssa järjestettävään Onecoin-tapahtumaan eikä Onecoin tule koskaan saamaan USA:n SEC:ltä viranomaishyväksyntää. Ignatova tietää pyörittävänsä pyramidihuijausta eikä tule uskaltautumaan USA:n tiukan lainsäädännön ulottuville.
"on sitä samaa mitä kaikki bitcoinilaiset puhuu. Paljon sinulla on kiinni Bitconeissa. "
Et sitten tainnut edes lukea mitä kirjoitin, sillä kirjoitin että Bitcoin ja Litecoin ovat hädin tuskin valuuttoja. Kumpaakaan minulla ei ole, ei ole koskaan ollut eikä minulla ole muitakaan kryptovaluuttoja. Olen toki Bitcoinin white paperin lukenut ja seurannut aihetta muutaman viime vuoden.
Jos nyt tehtäisiin aivan selväksi tämä sinullekin: minusta Bitcoin sopii huonosti valuutaksi, sillä sen kurssiheilahtelut ovat aivan liian suuria. Toki Bitcoin on aivan eri eläin kuin Onecoin. Bitcoin on kuitenkin tarkoitettu sähköiseksi rahaksi, Onecoin ei ole, minkä osoittaa koulutusmateriaalien varastaminen. - HuuHaa111
Virmanto kirjoitti:
" Anna nyt minulle sellainen vastaus mikä vakuuttaa minutkin."
Ei ole minun tehtäväni. Jos sinä itse määrittelet mikä vastaus on riittävän vakuuttava, on tehtävään ryhtyminenkin turhaa ellet etukäteen anna vakuuttavan vastauksen kriteereitä. Muussa tapauksessa voit siirrellä maalitolppia niin paljon kuin lystäät.
"Miksi Onecoin ei mielestäsi ole Bitcoiniin,Litecoiniin ja moniin muihin kryptovaluutoihin verrattava valuutta?"
Onecoin ei ole valuutta. Sitä ei noteerata missään riippumattomasti, eikä sillä voi ostaa muualta kuin yhdestä yhtiöstä. Bitcoin ja Litecoin ovat hädin tuskin valuuttoja, sillä niidenkin käytettävyys on hyvin rajoittunutta, mutta ainakin ne ovat vapaasti vaihdettavissa ja jossain määrin käytettävissä.
Onecoin ei myöskään ole milnkään järkevän määritelmän mukaan kryptattu. Se on keskitetysti hallinnoitu ja hallinnoivan yrityksen näkökulmasta täysin avoin. Mitään kryptausta ei ole Onecoinin itsensä suuntaan.
Onecoinin nimittäminen kryptovaluutaksi on silkkaa markkinointia, jolla yritetään ratsastaa Bitcoinin tunnettuisuudella ja kurssinousun luomilla mielikuvilla.
Nuo Onecoin-koijaritkin yrittävät poliisin pelossa puhua viritelmästään lähinnä koulutusmateriaalin jakelukanavana. Se koulutusmateriaali itse asiassa osoittaa oivasti viritelmän huijausluonteen. Onecoinin kovaan hintaan myymät materiaalit ovat muualta varastettuja, kuten Petteri Järvinenkin hyvin on kertonut.
Toinen hyvä osoitus Onecoinin huijausluonteesta ovat sumutuspuheet sen auditoista. Pieni laskentaharjoitus jo osoittaa, että yhtään mitään ei auditoida.
"Oletko edes selvillä kuinka kryptovaluutta syntyy?"
Tiedän toki miten Bitcoin syntyy. Onecoin ei synny mitenkään siihen rinnastettattavasti. Bitcoin syntyy hajautetusti laskenta-algortimia soveltaen. Onecoinin osalta ei ole mitään näyttöä että mitään edes lasketaan. Ainakaan keskitetty toimintamalli ei vaadi minkään laskemista ja tuskinpa koulutusmateriaaleja huijaukseensa varastavat henkilöt mitään oikeaa laskentakapasiteettia välittävät edes hankkia, koska siitä olisi kustannuksia."Se koulutusmateriaali itse asiassa osoittaa oivasti viritelmän huijausluonteen. Onecoinin kovaan hintaan myymät materiaalit ovat muualta varastettuja, kuten Petteri Järvinenkin hyvin on kertonut."
Tätä TOSISEIKKAA ei todella kannata unohtaa - onecoin-jantterit koittavat epätoivoisesti painaa villaisella tämän faktan, selitykset ovat tähän mennessä vaihdelleet uskomattomista täydellisen epäuskottaviin.... - Virmanto
totuudenaika kirjoitti:
Ai oikein täytyy vääntäytyä paikalle??
Luulisi, että lahjamatka (jonka Tommi lupasi maksaa) kenelle tahansa olisi sekä mielenkiintoinen, että antoisa, jos oikeasti haluaa tietoa suoraan sylttytehtaan johtajalta tohtori Ruja Ignatovalta ja muilta asiantuntijoilta.
Ruja on kaksinkertainen vuoden bisnesnainen jonka koulutus/CV on aivan eri luokkaa muutenkin kuin esim. Petterin ja tietenkin monen muunkin eurooppalaisen, mutta mikä merkittävintä, niin monien mielestä hän on maailman pätevin virtuaalivaluuttojen tuntija ja konsultoinut monia muitakin kryptovaluuttojen kehittäjiä ja tuntee erittäin hyvin Bitcoinin, jonka ongelmien tunnistamisen jälkeen tulikin ajatus, että homman voi tehdä paremminkin.
Petteri taasen on ns. tyypillinen bitcoinmies joilla on tapana aukoa päätään OneCoinista ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että he haistavat sen olevan heidän kovin kilpailija.
Petteri on mies jolla on tapana heittää itsensä ongelmiin ja onkin juossut käräjillä enemmän mitä laki määrää, mutta henkilökohtaisesti uskon hänen olevan köykäinen poju Rujan rinnalla kun puhutaan krypto/virtuaalivaluutoista tai europpalaisesta lainsäädännöstä jne.
En usko hetkeäkään, että Petterillä on munaa lähteä ilmaismatkalle Sofiaan, koska hän tietää itsekin ettei hänen kompetenssinsa riitä Rujalle ja alkaakin ilmaantua "ylimääräisiä kiiruita" elokuulle 2015 jolloin matkan lupasi Tommin kanssa suorittaa.
Kieltämättä vaikea tilanne.;) Jos lähtee niin tilanne on muutenkin vaikea, koska hän on kyseenalaistunut jopa Rujan koulutuksen ja muut ansiot ja saa heti alkupaloiksi niellä karvoineen päivineen Rujan dokkarit ansioistaan ja sen jälkeen pyytää anteeksi. Aika nolo reissu tulee ja hän tietää sen.
Jos taasen Petterillä ei ole munaa lähteä Sofiaan hänestä tulee valtakunnan suunsoittajapelle, joka on estänyt monia perustelemattomalla suunsoitollaan liittymästä vuosisadan menestykseen Suomessa."Ai oikein täytyy vääntäytyä paikalle?? "
Siltä se Ignatovan osalta ainakin vaikuttaa, kun USA:n lanseerauskin hoitui ihan vain konferenssipuheluna. Luulisi, että jotain näyttävämpää oltaisiin saatu aikaan. Milloinkohan Ignatova uskaltautuu Jenkkeihin, mitä arvelet?
"Ruja on kaksinkertainen vuoden bisnesnainen"
Kuka tuollaisen arvon on myöntänyt ja mitä meriittejä siihen vaadittiin?
"maailman pätevin virtuaalivaluuttojen tuntija ja konsultoinut monia muitakin kryptovaluuttojen kehittäjiä"
Olisiko tämän väitteen tueksi jotain riippumatonta näyttöä?
"köykäinen poju Rujan rinnalla kun puhutaan krypto/virtuaalivaluutoista"
Onecoinissa ei kuitenkaan ole kyse mistään kryptovaluutasta, sillä Onecoin on täysin yhden tahon hallinnassa. Missä se krypto on siinä keskitetyssä järjestelmässä, jossa kaikki kulkee yhden sentraalisantran kautta?
"joka on estänyt monia perustelemattomalla suunsoitollaan liittymästä vuosisadan menestykseen"
Jos Petterin osuus tapahtumiin on ollut noin vahva, kiitolliset suomalaiset pystyttävät hänelle vielä patsaan.
- EiSePure
Itse olen skeptinen Onecoin-liiketoimintaa kohtaan, mutta olen tässä asiassa samaa mieltä totuudenaika-nimimerkin kanssa. On jotakuinkin nolo käänne, jos Petteri ei tartu tarjottuun tutustumismatkaan, kun kerran ihan julkisesti noin profiloitunut vastustajaksi.
- Virmanto
"Itse olen skeptinen Onecoin-liiketoimintaa kohtaan, mutta olen tässä asiassa samaa mieltä totuudenaika-nimimerkin kanssa."
:-) Minä puolestani olen skeptinen siitä, että olisit eri henkilö kuin kyseistä nimimerkkiä käyttänyt.
"On jotakuinkin nolo käänne, jos Petteri ei tartu tarjottuun tutustumismatkaan"
Petteri Järvisen matkustelut eivät osoita Onecoinin rehellisyydestä yhtään mitään. Paljon nolompaa on, että Ruja Ignatova ei uskaltaudu Yhdysvaltoihin. Ei edes Onecoinin lanseeraukseen... - EiSePure
Virmanto kirjoitti:
"Itse olen skeptinen Onecoin-liiketoimintaa kohtaan, mutta olen tässä asiassa samaa mieltä totuudenaika-nimimerkin kanssa."
:-) Minä puolestani olen skeptinen siitä, että olisit eri henkilö kuin kyseistä nimimerkkiä käyttänyt.
"On jotakuinkin nolo käänne, jos Petteri ei tartu tarjottuun tutustumismatkaan"
Petteri Järvisen matkustelut eivät osoita Onecoinin rehellisyydestä yhtään mitään. Paljon nolompaa on, että Ruja Ignatova ei uskaltaudu Yhdysvaltoihin. Ei edes Onecoinin lanseeraukseen...En ole sama henkilö.
Ei osoitakkaan, ja on sekin noloa on jos Ruja ei sitten jenkkeihin uskaltaudu, totta. Mutta onhan se julkisesti arvosteelleelta "munaton" ratkaisu jos ei maksettuna matkana lähde keskustelemaan asiasta. Ei se tapaaminen siellä itse asiaa varmasti sen oikeammaksi tee. - Virmanto
EiSePure kirjoitti:
En ole sama henkilö.
Ei osoitakkaan, ja on sekin noloa on jos Ruja ei sitten jenkkeihin uskaltaudu, totta. Mutta onhan se julkisesti arvosteelleelta "munaton" ratkaisu jos ei maksettuna matkana lähde keskustelemaan asiasta. Ei se tapaaminen siellä itse asiaa varmasti sen oikeammaksi tee."Mutta onhan se julkisesti arvosteelleelta "munaton" ratkaisu jos ei maksettuna matkana lähde keskustelemaan asiasta. "
Olisiko Hannu Kailajärven kanssa pitänyt keskustella Wincapitasta, jottei joku winkkarilainen keksisi nimittää munattomaksi? Tuntuu vähän hiekkalaatikkoikäisten logiikalta tuollainen. Wincapita oli huijaus, käytiin niitä keskusteluja tai ei. Eiköhän tuo Tommin tarjous ole tehty vain vaientamaan julkisesti tunnistettu ja arvostettu kriitikko. Siirretään keskustelu Bulgarian matkasta länkyttämiseen ja vaietaan varastetuista koulutusmateriaaleista.
Tuon Tommin tarjouksen tekemisen jälkeenhän nimittäin paljastui, että Onecoin oli varastanut kalliilla hinnalla huiputettavilleen myymänsä koulutusaineistot. Sen paljastuksen jälkeen on aika vähän epätietoisuutta siitä mikä on Onecoinin luonne. Mitä sitä aikaa haaskaamaan huijarin luo lentääkseen. En minäkään vaivautuisi. - seliselialkanut
"Mitä sitä aikaa haaskaamaan huijarin luo lentääkseen. En minäkään vaivautuisi."
Just jee! ;) Mitäs sitä suotta aikaa haaskaamaan ilmaisiin matkoihin, voi v...tu näitä "älykköjä". hahhaa!
Jos on munaton eikä halua kuulla totuutta esim. niistä muka väärennetyistä koulutusmateriaaleista, niin munaton mikä munaton suunpieksijä. - Onecapita
seliselialkanut kirjoitti:
"Mitä sitä aikaa haaskaamaan huijarin luo lentääkseen. En minäkään vaivautuisi."
Just jee! ;) Mitäs sitä suotta aikaa haaskaamaan ilmaisiin matkoihin, voi v...tu näitä "älykköjä". hahhaa!
Jos on munaton eikä halua kuulla totuutta esim. niistä muka väärennetyistä koulutusmateriaaleista, niin munaton mikä munaton suunpieksijä.Te järjettömyyden jättiläiset ette nyt oikein tajua, että on jokseenkin naurettavaa lähteä Sofiaan asti kuuntelemaan ammattihuijareiden koottuja selityksiä ja ihastelemaan Rujan bulgariankielisiä diplomeita sekä hameita. Tätä Sofiaan lentämispyyntöä voisi verrata vaikka siihen, että Tommi maksais matkan Nigeriaan, jossa nigerialaiset kertoisivat kuinka nigerialaiskirjeet eivät ole huijausta. En ihmettele yhtään, jos ja kun Petteri Järvinen ei ole kiinnostunut treffeistä Rujan kanssa.
Onecoin on täysi farssi, joka saa päätöksensä varmaankin viimeistään vuoden vaihteessa, kun leikki-MasterCardien pitäis alkaa toimimaan. - Sanastamiestäsarvestah
"En ihmettele yhtään, jos ja kun Petteri Järvinen ei ole kiinnostunut treffeistä Rujan kanssa."
En minäkään, mutta pitäisi olla senverran kuitenkin munaa jos on julkisesti luvannut ja vielä matkatkin ja todennäköisesti myös ylläpito maksetaan.
Minäkin ihmettelisin jos Petteri sinne lähtisi, mutta tällaisiahan nämä suunsoittajat ovat, toki siitä harvinainen haittaohjus, että kehtaa esiintyä nimellään.
No ihan sama mulle, sillä ei vaikuta minun business tuon taivaallista, mutta naurattaa vaan valmiiksi. Suomi on muutenkin tässä kuviossa olemattoman pieni tekijä ja omassakin verkostossa mm. kiinalaisia aivan yllättäen ja tilaamatta ja ei niillä ainakaan rahapula tunnu olevan?
"Onecoin on täysi farssi, joka saa päätöksensä varmaankin viimeistään vuoden vaihteessa, kun leikki-MasterCardien pitäis alkaa toimimaan."
No yrityksen MasterCard toimii jo eräillä rajoitetuin ominaisuuksin, mutta mistä sinä tuon vuodenvaihteen sait, jos puhutaan ns. konvertoivasta MC, sillä itsellä on ainakin tieto, että vuonna 2016 ja jos kaikki menee odotusten mukaisesti, niin jopa jo ensimmäisellä vuosineljänneksellä. - Onecapita
Sanastamiestäsarvestah kirjoitti:
"En ihmettele yhtään, jos ja kun Petteri Järvinen ei ole kiinnostunut treffeistä Rujan kanssa."
En minäkään, mutta pitäisi olla senverran kuitenkin munaa jos on julkisesti luvannut ja vielä matkatkin ja todennäköisesti myös ylläpito maksetaan.
Minäkin ihmettelisin jos Petteri sinne lähtisi, mutta tällaisiahan nämä suunsoittajat ovat, toki siitä harvinainen haittaohjus, että kehtaa esiintyä nimellään.
No ihan sama mulle, sillä ei vaikuta minun business tuon taivaallista, mutta naurattaa vaan valmiiksi. Suomi on muutenkin tässä kuviossa olemattoman pieni tekijä ja omassakin verkostossa mm. kiinalaisia aivan yllättäen ja tilaamatta ja ei niillä ainakaan rahapula tunnu olevan?
"Onecoin on täysi farssi, joka saa päätöksensä varmaankin viimeistään vuoden vaihteessa, kun leikki-MasterCardien pitäis alkaa toimimaan."
No yrityksen MasterCard toimii jo eräillä rajoitetuin ominaisuuksin, mutta mistä sinä tuon vuodenvaihteen sait, jos puhutaan ns. konvertoivasta MC, sillä itsellä on ainakin tieto, että vuonna 2016 ja jos kaikki menee odotusten mukaisesti, niin jopa jo ensimmäisellä vuosineljänneksellä."No yrityksen MasterCard toimii jo eräillä rajoitetuin ominaisuuksin, mutta mistä sinä tuon vuodenvaihteen sait, jos puhutaan ns. konvertoivasta MC, sillä itsellä on ainakin tieto, että vuonna 2016 ja jos kaikki menee odotusten mukaisesti, niin jopa jo ensimmäisellä vuosineljänneksellä."
Tommi sen kerto Radio Rockin pojille, kun naureskelivat sen lompakosta kaivamalle muoviläpyskälle. - Limitation
Sanastamiestäsarvestah kirjoitti:
No yrityksen MasterCard toimii jo eräillä rajoitetuin ominaisuuksin, mutta mistä sinä tuon vuodenvaihteen sait, jos puhutaan ns. konvertoivasta MC, sillä itsellä on ainakin tieto, että vuonna 2016 ja jos kaikki menee odotusten mukaisesti, niin jopa jo ensimmäisellä vuosineljänneksellä.Mitä tarkoittaa "rajoitetuin ominaisuuksin"...?
Ettei vain ole kortin numerotkin plagioitu jostain - kuten ainoat tuotteet, "koulutukset" mitä yhtiö myy virallisesti... - TottaVaiTarua1
seliselialkanut kirjoitti:
Jos on munaton eikä halua kuulla totuutta esim. niistä muka väärennetyistä koulutusmateriaaleista, niin munaton mikä munaton suunpieksijä."Jos on munaton eikä halua kuulla totuutta esim. niistä muka väärennetyistä koulutusmateriaaleista, niin munaton mikä munaton suunpieksijä."
Miksi tämä "totuus" täytyy käydä noin kaukana toteamassa...? Eikö tätä totuutta muuten saa nähdä...?
Herätys nyt ruususen unesta! Kansainvälinen huijauksiin erikoistunut kopla vie taas suomalaisia kuin pikkulapsia potalle ja sitten palstoilla puolustetaan suu vaahdossa homman rehellisyyttä.... hoh hoh pojat, olisiko aika avata silmät ja kohdata todellisuus...? - Onecapita
Limitation kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "rajoitetuin ominaisuuksin"...?
Ettei vain ole kortin numerotkin plagioitu jostain - kuten ainoat tuotteet, "koulutukset" mitä yhtiö myy virallisesti..."MasterCard toimii jo eräillä rajoitetuin ominaisuuksin"
Vai että oikein "eräillä" ja "rajoitetuin ominaisuuksin". Todennäköisintä on, että MasterCard ei toimi pätkääkään kellään eikä millään ominaisuuksilla. Eihän MasterCard edelleenkään tarjoa edes maksuliikennettä tuolle pyramidihuijaukselle.
Vuorisen Tommihan kertoi radiolähetyksessä ylistäessään Onecoin-yrityksen taloudellista tilannetta, että Onecoin myy koulutuspaketit 100 prosentin katteella. Eli voiko suoremmin kertoa, että onecoinistien rahat ovat menneet suoraan Rujan hamerahastoon. One-kolikoiden arvo on siis pelkkää mielikuvitusta, eikä perustu edes siihen euromääräiseen rahavarantoon, jonka kusetetut ovat syytäneet Onecoinin tilille. Kolikothan ovat vain ilmaisia kaupanpäällisiä, joiden kuvitteellinen arvo on keksitty Onecoinin toimesta. Se että kolikoita tiettävästi nyt myydään sisäsiittoisessa onecoinistien pörssissä ei luo tyhjästä tosiasiallista arvoa kolikoille, joilla ei ole mitään käyttöä leikkipörssin ulkopuolella. - Asenteetmuutoksessa
"Se että kolikoita tiettävästi nyt myydään sisäsiittoisessa onecoinistien pörssissä ei luo tyhjästä tosiasiallista arvoa kolikoille, joilla ei ole mitään käyttöä leikkipörssin ulkopuolella."
Tämä on täysin valheellinen väittämä ja sitäpaitsi kaikki kolikoita myyneet tietävät, että eurot tulevat pankkitilille, että napsahtaa? Miksi puhut paskaa?
Kukaan ei ole väittänyt, että OneCoin sellaisenaan vielä käy maksuvälineenä missään. Ei kaikki voi heti olla valmiina, kun vasta n. vuosi on toimittu.
Huvittaa myös kuinka teidän itkijöiden määrä on ilmeisen vähäinen ja johtunee siitä, että monet kovatkin vääntäjät ovat muuttaneet kantaansa ja tulleet mukaan.:)
Eräskin kaveri joka käänsi rajusti takkinsa ostaen ensin startterin, sitten päivitti Pro Traderiin ja osti viikko sitten kalleimman paketin, että voi sitä valtavasta epäuskosta pyörähtää uskoonkin. Enkä painostanut vähääkään, vaan itse sanoi, että tämä on kuule kova juttu ja minä sanoin, että ei kun pyramiidihuijaushan se alkuun oli mielestäsi. - Onecapita
Asenteetmuutoksessa kirjoitti:
"Se että kolikoita tiettävästi nyt myydään sisäsiittoisessa onecoinistien pörssissä ei luo tyhjästä tosiasiallista arvoa kolikoille, joilla ei ole mitään käyttöä leikkipörssin ulkopuolella."
Tämä on täysin valheellinen väittämä ja sitäpaitsi kaikki kolikoita myyneet tietävät, että eurot tulevat pankkitilille, että napsahtaa? Miksi puhut paskaa?
Kukaan ei ole väittänyt, että OneCoin sellaisenaan vielä käy maksuvälineenä missään. Ei kaikki voi heti olla valmiina, kun vasta n. vuosi on toimittu.
Huvittaa myös kuinka teidän itkijöiden määrä on ilmeisen vähäinen ja johtunee siitä, että monet kovatkin vääntäjät ovat muuttaneet kantaansa ja tulleet mukaan.:)
Eräskin kaveri joka käänsi rajusti takkinsa ostaen ensin startterin, sitten päivitti Pro Traderiin ja osti viikko sitten kalleimman paketin, että voi sitä valtavasta epäuskosta pyörähtää uskoonkin. Enkä painostanut vähääkään, vaan itse sanoi, että tämä on kuule kova juttu ja minä sanoin, että ei kun pyramiidihuijaushan se alkuun oli mielestäsi."Tämä on täysin valheellinen väittämä ja sitäpaitsi kaikki kolikoita myyneet tietävät, että eurot tulevat pankkitilille, että napsahtaa? Miksi puhut paskaa?"
Jos myyn kaverilleni Monopoli-pelin leikkirahasetelin 100 euron hintaan, onko se seteli sen jälkeen 100 euron arvoinen? Kaverihan sai siitä 100 euroa rahaa puhtaana käteen! - Onsemukavaikeaa
Onecapita kirjoitti:
"Tämä on täysin valheellinen väittämä ja sitäpaitsi kaikki kolikoita myyneet tietävät, että eurot tulevat pankkitilille, että napsahtaa? Miksi puhut paskaa?"
Jos myyn kaverilleni Monopoli-pelin leikkirahasetelin 100 euron hintaan, onko se seteli sen jälkeen 100 euron arvoinen? Kaverihan sai siitä 100 euroa rahaa puhtaana käteen!"Jos myyn kaverilleni Monopoli-pelin leikkirahasetelin 100 euron hintaan, onko se seteli sen jälkeen 100 euron arvoinen? Kaverihan sai siitä 100 euroa rahaa puhtaana käteen!"
Ei se ole 100 euron arvoinen, vaan kaverisi ei tajua mistään mitään ja lisäksi fiktiivinen esimerkkisi ei korreloi vähääkään todellisuuden kanssa ja toivottavasti tiedät sen itsekin.;) - Onecapita
Onsemukavaikeaa kirjoitti:
"Jos myyn kaverilleni Monopoli-pelin leikkirahasetelin 100 euron hintaan, onko se seteli sen jälkeen 100 euron arvoinen? Kaverihan sai siitä 100 euroa rahaa puhtaana käteen!"
Ei se ole 100 euron arvoinen, vaan kaverisi ei tajua mistään mitään ja lisäksi fiktiivinen esimerkkisi ei korreloi vähääkään todellisuuden kanssa ja toivottavasti tiedät sen itsekin.;)"Ei se ole 100 euron arvoinen, vaan kaverisi ei tajua mistään mitään ja lisäksi fiktiivinen esimerkkisi ei korreloi vähääkään todellisuuden kanssa ja toivottavasti tiedät sen itsekin.;)"
Okei, nyt myin oikeasti sisäisessä pörssissämme kaverille Monopoli-pelin setelin sadalla eurolla. Onko se seteli nyt 100 euron arvoinen? Toivottavasti tämä todellisuudessa tapahtunut transaktio hieman valottaa sitä kuinka arvokkaita One-kolikotkin ovat. Haluan vielä lisätä, että täysin ulkopuolinen tuttavamme auditoi setelin ennen kaupankäyntiä. - Sesiitäsittentuli
"Okei, nyt myin oikeasti sisäisessä pörssissämme kaverille Monopoli-pelin setelin sadalla eurolla. Onko se seteli nyt 100 euron arvoinen? Toivottavasti tämä todellisuudessa tapahtunut transaktio hieman valottaa sitä kuinka arvokkaita One-kolikotkin ovat. Haluan vielä lisätä, että täysin ulkopuolinen tuttavamme auditoi setelin ennen kaupankäyntiä."
No joo, kerääs nyt vain se monopoli-pelisi ja muutkin lelut ja mene muiden lasten kanssa leikkimään välillä pihalle kun on kaunis ilmakin ja ei ne enää varmaan sua kiusaa jos et toljota niitä enää suu auki ja tumput suorassa, vaan olet niinkuin muutkin lapset. - Onecapita
Sesiitäsittentuli kirjoitti:
"Okei, nyt myin oikeasti sisäisessä pörssissämme kaverille Monopoli-pelin setelin sadalla eurolla. Onko se seteli nyt 100 euron arvoinen? Toivottavasti tämä todellisuudessa tapahtunut transaktio hieman valottaa sitä kuinka arvokkaita One-kolikotkin ovat. Haluan vielä lisätä, että täysin ulkopuolinen tuttavamme auditoi setelin ennen kaupankäyntiä."
No joo, kerääs nyt vain se monopoli-pelisi ja muutkin lelut ja mene muiden lasten kanssa leikkimään välillä pihalle kun on kaunis ilmakin ja ei ne enää varmaan sua kiusaa jos et toljota niitä enää suu auki ja tumput suorassa, vaan olet niinkuin muutkin lapset.Montako one-kolikkoa tarjoat mun 100 euron arvoisesta monopolisetelistä? Saat kaupanpäälle netistä kopioimani koulutuspaketin.
- tarjous_tässä_näin
Onecapita kirjoitti:
Montako one-kolikkoa tarjoat mun 100 euron arvoisesta monopolisetelistä? Saat kaupanpäälle netistä kopioimani koulutuspaketin.
Saat Emgoldexin pöytäpaikan, 5000 emgoldex kultaoptiot, ruutukaappauksen wincapitan 159000€ tuotoista, kaupan päälle saat vielä 100x5000€ arvoiset onecoin koulutuspaketit (lähetän sata pdf-kopiota). Onecoin colikoita en voi antaa kun sellaisia ei minulla (eikä muillakaan ole), niitä on vain Rujolla.
Haluan tosin noiden vastineeksi myös monopolin-silitysraudan, sellainen on minulta hävinnyt.
- dogecoin
Mitä jos Petteri lähteekin matkalle ja sille selviää siellä että kaikki on kunnossa eikä niin kuin hän on väittänyt.. Hän joutuu julkisesti myöntämään sen. Mitäs sitten. Vähänko täällä mesoajia ottaa päähän sen jälkeen. Kyllä mua ainakin nolottaisi.
- Perskutarallaa
Sitä sitten että juuri ketään ei edelleenkään kiinnosta. Aikuisten oikeasti tällaisista verkostokummajaisista jaksavat höpistä vain kahdenlaiset ihmiset
1) Sellaiset jotka pitävät näitä hupina ja nauttivat kun verkostomarkkinoijat perustelevat höpöjä. Yleensä nämä vitsit jaksavat naurattaa pari päivää ja sitten aletaankin katsoa jotain hassua kissavideota juutuubissa ja unohtuu tämmöinen.
2) ne jotka uskovat ikuisesti verkostomarkkinointiin vaikka tunteet, lompakko ja media sanoisi mitä, ne kateelliset ääliöt
3) sellaiset jotka eivät osaa laskea kahteen
- kansanterveyslaitos
Kansanterveyslaitos on maksanut OneCoin jäsenluettelosta muhkean summan estääkseen One Coin jäsenten siittiöiden luovuttamisen tulevaisuudessa. Jäsenlistaa käytetään muiden perinnöllisten sairauksien joukossa estämään jäsenten geenien leviämisessä väestöön. Kansanterveydellisenä pelkona on älyllisesti heikkojen geenien periytyminen koeputkilapsiparoille.
- akoljm
Noniin OneCoinilaiset mitäs sanotte nyt kahden vuoden jälkeen tästä asiasta? OneCoin ei ole vieläkään listattu esim coinmarketcapissa, sillä ei voi käydä kauppaa yhdessäkään kryptovaluuttapörssissä, sillä eihän kyseessä ole edes kryptovaluutta.
Vaan pyramidihuijaus.
https://fi.wikipedia.org/wiki/OneCoin
Ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa kun OneCoinilaiset täällä jauhaa tajuamatta edes mikä on kryptovaluutta.- Rutjatov
Käytettävyys on sen salaisuus!
Hiljaista näyttää olevan! Hiljaista todellakin. Onecoin kuihtuu hyvää vauhtia kasaan.
Olin liittänyt tämän linkin äänekoskelaisen lehden artikkeliin jo toisaalla, mutta laitetaan nyt tähänkin.
http://aijaa.com/yG4eg0
Todella tragikoomista miten kujalla tuon artikkelin kirjoittaja on. Äänekoskelaisessa paikallislehdessä ei taideta kovin paljon kiinnittää huomiota toimittajan asiantuntevuuteen.- AiVoPeSu
Kyllä sai taas nauraa kun luki tämän ketjun tosissaan Onecoinia puolustaneiden kommentteja...jokohan ovat älynneet ryömiä kivenkoloon häpeämään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k395943Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,382842Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.2162021Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1631587Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi281585Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1431550- 1891271
Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h2921157Kemettikö lommauttaa
Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.251037Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️243903