Hartge H35

Herbert

Onko kokemuksia? tai onko kenelläkään? itsellä on, mutta ajattelin että olisiko kenelläkään muulla... suomessa on AINAKIN yksi omani lisäksi, helsingissä vuodelta 85... tai onko kenelläkään muuta vastaavaa, esim. alpinan B9, tai B10 koriin e28...

18

2955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urpo

      vai mitä tarkoitat?

      • Herbert

        Niitähän on H35, H35 24, H5, ihan se vanhempi malli eli h35, ilman 24venttiiliä... kun niistä ei löydä netistäkään mistään mitään tietoa, minullakin on merkit HS35, kun taas koneessa lukee H35, mitä lie tarkoittaa, ja H5sta on h5, ja h5sp, aivan ihmeellisiä koodeja! alpinan sivuilla kerrotaan nimet ja valmistusajat, mutta eiii hartgella...


      • hyi
        Herbert kirjoitti:

        Niitähän on H35, H35 24, H5, ihan se vanhempi malli eli h35, ilman 24venttiiliä... kun niistä ei löydä netistäkään mistään mitään tietoa, minullakin on merkit HS35, kun taas koneessa lukee H35, mitä lie tarkoittaa, ja H5sta on h5, ja h5sp, aivan ihmeellisiä koodeja! alpinan sivuilla kerrotaan nimet ja valmistusajat, mutta eiii hartgella...

        Harrasteauto osasto on erikseen!
        Ei ketään täällä kiinnosta noin saatanan vanhat auton räppänät!


      • Herbert
        hyi kirjoitti:

        Harrasteauto osasto on erikseen!
        Ei ketään täällä kiinnosta noin saatanan vanhat auton räppänät!

        aja nyt jo se "maasturi" suohon! tai heh, eihän sitä sinne saa, se pitäsi hinata, mutta ole edes hiljaa! ja harraste, hmm, taidan mennä sinne! ehkä siellä ei ole hondahärveleitä, eihän ne kestä harrasteauto ikään, eli 10vuotta...


      • BMW VM-73
        Herbert kirjoitti:

        aja nyt jo se "maasturi" suohon! tai heh, eihän sitä sinne saa, se pitäsi hinata, mutta ole edes hiljaa! ja harraste, hmm, taidan mennä sinne! ehkä siellä ei ole hondahärveleitä, eihän ne kestä harrasteauto ikään, eli 10vuotta...

        kaverille sen verran et pysy omalla osastollas vaan!on se helvetin kumma jos jotain kysyy asiallisesti ni pitää tulla heti "räävisteleen"mun mielestä tällä bemu osastolla alkaa jutut paranee pikku hiljaa jossei kaiken maailman tyhjäntoimittajat laukois asiattomuuksia.


      • 323i
        BMW VM-73 kirjoitti:

        kaverille sen verran et pysy omalla osastollas vaan!on se helvetin kumma jos jotain kysyy asiallisesti ni pitää tulla heti "räävisteleen"mun mielestä tällä bemu osastolla alkaa jutut paranee pikku hiljaa jossei kaiken maailman tyhjäntoimittajat laukois asiattomuuksia.

        Olin myöskin huomaavinani täällä keskustelun tason paranemista, mutta eikös vaan joku "japsiautoilija" tule levittämään omaa ilosanomaansa joka paikkaan. Jos soku asiallisesti kysyy, niin onko helv***i pakko heti tulla puhumaan tuollaista pas***. Jos ei kysymykseen osaa antaa kunnollista vastausta, niin onko se nyt niin saat***n vaikea olla vastaamatta mitään. Kysyjälle tiedoksi: Käypä tutustumassa jossain kirjaan nimeltä BMW M-series and Special Performances, tästä kirjasta löytyy ainakin jotain. Kirjaa voit kysyä ainakin autokirjoihin perehtyneeltä Alfamer:iltä


      • piikki
        Herbert kirjoitti:

        aja nyt jo se "maasturi" suohon! tai heh, eihän sitä sinne saa, se pitäsi hinata, mutta ole edes hiljaa! ja harraste, hmm, taidan mennä sinne! ehkä siellä ei ole hondahärveleitä, eihän ne kestä harrasteauto ikään, eli 10vuotta...

        Piikki oli tarkoitettu lähinnä Herbertin poijaalle, ei niinkään vittuiluksi bemusta.
        On meinaan Herben vastaustyyli ollut muissa yhteyksissä saman oloista.
        onneksi kaikkien ei tarvitse ajaa yli 10-vuotta vanhoilla historiajokeilla!


      • Herbert
        piikki kirjoitti:

        Piikki oli tarkoitettu lähinnä Herbertin poijaalle, ei niinkään vittuiluksi bemusta.
        On meinaan Herben vastaustyyli ollut muissa yhteyksissä saman oloista.
        onneksi kaikkien ei tarvitse ajaa yli 10-vuotta vanhoilla historiajokeilla!

        lihassani on crv, uskomaton vinkura jaksaa lukea kaikki viestini ja vielä kommentoida kaikkea kirjoittamaani! ja se on todellakin harrasteauto, kesäauto, tallissa! eri auto talvella... mutta bmw sekin, tuoreempi tosin, mutta jotkut eivät yksinkertaisesti jaksa ymmärtää että jos heittää toisten autosta typerää juttua asialliseen kysymykseen niin takaisinkin voi tulla vastaavaa! vastautyyli on ollut samanoloista, eli? vedä tänne päin jotain typerää "bmw on paska" juttua niin saat ehkä takaisinkin tarinaa! on se kyllä kummallista... niiiin kovin kovin kummallista! piikki oli huono, kaikilla ei ole varaa ajaa yli 10v vanhoilla harrasteautoilla!


      • Harrasteautoilija!
        piikki kirjoitti:

        Piikki oli tarkoitettu lähinnä Herbertin poijaalle, ei niinkään vittuiluksi bemusta.
        On meinaan Herben vastaustyyli ollut muissa yhteyksissä saman oloista.
        onneksi kaikkien ei tarvitse ajaa yli 10-vuotta vanhoilla historiajokeilla!

        ...kaikkien ei tarvitse ajaa yli 10-vuotta vanhoilla autoilla!!! Totuus taitaa kuitenkin olla niin, että olet niin tanan tyhmä ettei tietotaitosi riitä ajamaan vanhemmalla autolla. Jos jotain sattuu et yksinkertaisesti osaa tehdä mitään, vaan pakko kuskata auto ammattiauttajalle. Noh, tuoko uusi auto sitten helpotusta elämääsi. Ei, sillä jos siihenkin tulee vika, niin et osaa tehdä sitäkään vähää. Kysynkin siis: Miksi kukaan ei voisi ajaa yli 10v vanhalla autolla, jos kerran haluaa, hyvin hoidettuna ja huollettuna ne ovat aivan yhtä luotettavia kuin nykyisetkin ajopelit.
        Miksi aina pitäisi kulkea muodin ja massan mukana ostelemassa viimeistä huutoa oleva auto. Osta uusi auto ja vuoden kuluttua sekin on jo vanha!


      • E28 "83
        Harrasteautoilija! kirjoitti:

        ...kaikkien ei tarvitse ajaa yli 10-vuotta vanhoilla autoilla!!! Totuus taitaa kuitenkin olla niin, että olet niin tanan tyhmä ettei tietotaitosi riitä ajamaan vanhemmalla autolla. Jos jotain sattuu et yksinkertaisesti osaa tehdä mitään, vaan pakko kuskata auto ammattiauttajalle. Noh, tuoko uusi auto sitten helpotusta elämääsi. Ei, sillä jos siihenkin tulee vika, niin et osaa tehdä sitäkään vähää. Kysynkin siis: Miksi kukaan ei voisi ajaa yli 10v vanhalla autolla, jos kerran haluaa, hyvin hoidettuna ja huollettuna ne ovat aivan yhtä luotettavia kuin nykyisetkin ajopelit.
        Miksi aina pitäisi kulkea muodin ja massan mukana ostelemassa viimeistä huutoa oleva auto. Osta uusi auto ja vuoden kuluttua sekin on jo vanha!

        Joo ei taida jotkut tajuta että 80-luvun Bemut yms autot on edelleen parempia kuin arvaakaan, ajettavuutta löytyy edelleenkin, ja enemmän kuin monissa uusissa autoissa. Joku japsi "maasturi" ei ikinä ole mikään käyttöautoklassikko yms arvosanan saava, ajettavuudesta puhumattakaan. Tusina-autot jätettäköön omille palstoille. Ja uusi autoko se sitten tekee onnelliseksi? Moni vanha on parempi kuin 100 uutta, ja mitä se auttaa jos sen arkisen harmaan auton pitää olla samaa vuosimallia kuin kuluva vuosi? 2-3 vuotta uudet autot monesti on "uutuuksia", sen jälkeen ne vanhenee ja saattaa jo tuntua vanhalta mallilta.
        Ja lopuksi niintä 80-luvun autoista, katelkaas vanhoja Auto Motor Und Sport lehtiä! On aika siistejä autoja mitä lehti koeajoi aikoinaan, muitakin kuin 1,3 Corolla/1,6 Sunny-autoja. Joku Ruf 911 Porsche kulkee aika kiwasti ja pärjää uusillekin turbo-Porscheille.


      • CR-V
        Herbert kirjoitti:

        lihassani on crv, uskomaton vinkura jaksaa lukea kaikki viestini ja vielä kommentoida kaikkea kirjoittamaani! ja se on todellakin harrasteauto, kesäauto, tallissa! eri auto talvella... mutta bmw sekin, tuoreempi tosin, mutta jotkut eivät yksinkertaisesti jaksa ymmärtää että jos heittää toisten autosta typerää juttua asialliseen kysymykseen niin takaisinkin voi tulla vastaavaa! vastautyyli on ollut samanoloista, eli? vedä tänne päin jotain typerää "bmw on paska" juttua niin saat ehkä takaisinkin tarinaa! on se kyllä kummallista... niiiin kovin kovin kummallista! piikki oli huono, kaikilla ei ole varaa ajaa yli 10v vanhoilla harrasteautoilla!

        Piikki oli mielestäni näköjään ainakin osuva.


      • CR-V
        Harrasteautoilija! kirjoitti:

        ...kaikkien ei tarvitse ajaa yli 10-vuotta vanhoilla autoilla!!! Totuus taitaa kuitenkin olla niin, että olet niin tanan tyhmä ettei tietotaitosi riitä ajamaan vanhemmalla autolla. Jos jotain sattuu et yksinkertaisesti osaa tehdä mitään, vaan pakko kuskata auto ammattiauttajalle. Noh, tuoko uusi auto sitten helpotusta elämääsi. Ei, sillä jos siihenkin tulee vika, niin et osaa tehdä sitäkään vähää. Kysynkin siis: Miksi kukaan ei voisi ajaa yli 10v vanhalla autolla, jos kerran haluaa, hyvin hoidettuna ja huollettuna ne ovat aivan yhtä luotettavia kuin nykyisetkin ajopelit.
        Miksi aina pitäisi kulkea muodin ja massan mukana ostelemassa viimeistä huutoa oleva auto. Osta uusi auto ja vuoden kuluttua sekin on jo vanha!

        Määräaikaishuollot hoitaa sitä varten koulutetut amis-korjaajat, jotka kyllä takuu aikana laittavat kuntoon kaikki huomaamani epäkohdat.
        Ja kun takuu aika alkaa loppua tai muuten tulee markkinoille uusi mielenkiintoisempi malli niin sitten vaihdetaan uudempaan.Yksinkertaista eikö!
        Tottakai saat puolestani ajaa vanhalla "luotettavalla" koslallasi ja pukeutua tuulipukuusi, köyhä.


      • CR-V
        E28 "83 kirjoitti:

        Joo ei taida jotkut tajuta että 80-luvun Bemut yms autot on edelleen parempia kuin arvaakaan, ajettavuutta löytyy edelleenkin, ja enemmän kuin monissa uusissa autoissa. Joku japsi "maasturi" ei ikinä ole mikään käyttöautoklassikko yms arvosanan saava, ajettavuudesta puhumattakaan. Tusina-autot jätettäköön omille palstoille. Ja uusi autoko se sitten tekee onnelliseksi? Moni vanha on parempi kuin 100 uutta, ja mitä se auttaa jos sen arkisen harmaan auton pitää olla samaa vuosimallia kuin kuluva vuosi? 2-3 vuotta uudet autot monesti on "uutuuksia", sen jälkeen ne vanhenee ja saattaa jo tuntua vanhalta mallilta.
        Ja lopuksi niintä 80-luvun autoista, katelkaas vanhoja Auto Motor Und Sport lehtiä! On aika siistejä autoja mitä lehti koeajoi aikoinaan, muitakin kuin 1,3 Corolla/1,6 Sunny-autoja. Joku Ruf 911 Porsche kulkee aika kiwasti ja pärjää uusillekin turbo-Porscheille.

        Ei ole todellakaan tarvetta odotella josko jostain uudesta autostani tulisi "käyttöautoklassikko".Niiden vaihtuvuus on siihen liian nopeaa.
        On näet mukava ajella uudella huolettomalla pelillä.Eikä tarvitse pelätä mikä seuraavaksi leviää.Ne ajat jätin jo opiskeluaikoinani taakse.


      • tfyukmkhyjl,ugl,
        CR-V kirjoitti:

        Määräaikaishuollot hoitaa sitä varten koulutetut amis-korjaajat, jotka kyllä takuu aikana laittavat kuntoon kaikki huomaamani epäkohdat.
        Ja kun takuu aika alkaa loppua tai muuten tulee markkinoille uusi mielenkiintoisempi malli niin sitten vaihdetaan uudempaan.Yksinkertaista eikö!
        Tottakai saat puolestani ajaa vanhalla "luotettavalla" koslallasi ja pukeutua tuulipukuusi, köyhä.

        aika onneton toi hondan takuu, mulla on ollu vuoden takuu ummessa ja vieläkin menee osia takuuseen (BMW:llä ajan jatkossakin)


      • Sama edelleen
        CR-V kirjoitti:

        Määräaikaishuollot hoitaa sitä varten koulutetut amis-korjaajat, jotka kyllä takuu aikana laittavat kuntoon kaikki huomaamani epäkohdat.
        Ja kun takuu aika alkaa loppua tai muuten tulee markkinoille uusi mielenkiintoisempi malli niin sitten vaihdetaan uudempaan.Yksinkertaista eikö!
        Tottakai saat puolestani ajaa vanhalla "luotettavalla" koslallasi ja pukeutua tuulipukuusi, köyhä.

        Jaahas, se on köyhyyttä jos ei ole varaa ostaa kunnon autoa..? Voisin pari tusina-Hondaa ostaa mutta ei kiinnosta kiitos! Ehkä se kirein Accord R-malli kävisi muuten EI KIITOS! Jos ajaa 50000km vuodessa vaatii jo jonkinlaista ajettavuutta ja moni tusinamopolla ajava ei osaa valitettavasti vaatia yhtään mitään. Käy joskus ajamassa vaikka hyvällä laina-autolla Kemoran radalla muutama kiekka niin tiedät mitä tarkoitan. Ei kuitenkaan maantie ole mikään kilparata mutta jos tosiaan vietät autossa aikaa työn takia niin miksi ajaa jollain tusinalaitteella? Taitaa nämä japsikuskit olla halpahallikuteissa liikkuvia tuulipukutypejä itse jotka kyttäävät mikä auto naapurilla on. Ja mitä hyvä vanhemmissa Hondissa on? Vanhat sporttimallit aika kiikkeriä ajaa kovassa vauhdissa, vasta nämä uudet sporttilammit jonkinlaisia ajaa..


      • CR-V
        Sama edelleen kirjoitti:

        Jaahas, se on köyhyyttä jos ei ole varaa ostaa kunnon autoa..? Voisin pari tusina-Hondaa ostaa mutta ei kiinnosta kiitos! Ehkä se kirein Accord R-malli kävisi muuten EI KIITOS! Jos ajaa 50000km vuodessa vaatii jo jonkinlaista ajettavuutta ja moni tusinamopolla ajava ei osaa valitettavasti vaatia yhtään mitään. Käy joskus ajamassa vaikka hyvällä laina-autolla Kemoran radalla muutama kiekka niin tiedät mitä tarkoitan. Ei kuitenkaan maantie ole mikään kilparata mutta jos tosiaan vietät autossa aikaa työn takia niin miksi ajaa jollain tusinalaitteella? Taitaa nämä japsikuskit olla halpahallikuteissa liikkuvia tuulipukutypejä itse jotka kyttäävät mikä auto naapurilla on. Ja mitä hyvä vanhemmissa Hondissa on? Vanhat sporttimallit aika kiikkeriä ajaa kovassa vauhdissa, vasta nämä uudet sporttilammit jonkinlaisia ajaa..

        Mielestäni CR-V ei ole mikään tusina-malli.
        Meikäläisellä tulee ajoa vuodessa vain n. 20 tkm. ja tarvitsen kuljetus tilaa perhelle ja harrastuksien takia on joskus kunnon maavara tarpeen.
        Eikä ole enää tarvetta pullistella nopeilla autoilla( ne ajat meni jo, ei tosin kauaan aikaa sitten )
        Jos vauhdin nälkä yllättää niin sen voin tyydyttää firman TT audilla tai vuokraamalla esim. sisäkarting-radan tai moottorikelkka tai mönkkäri safarin, noin niinkuin koulutuskäyttöön.Että silleen.
        Kysymykseesi, mitä hyvää vanhemmissa Hondissa on, niin vastaisin vanhat Hondat ei kiinnosta.Käytän vain uusia autoja.


      • CR-V
        tfyukmkhyjl,ugl, kirjoitti:

        aika onneton toi hondan takuu, mulla on ollu vuoden takuu ummessa ja vieläkin menee osia takuuseen (BMW:llä ajan jatkossakin)

        Kuinka niin Hondan takuu on onneton?
        Ensinnäkin se on kolme vuotta.
        Katsos laadukkaaseen japsiautoon voidaan myöntää noinkin pitkä takuuaika.


      • Herbert
        CR-V kirjoitti:

        Mielestäni CR-V ei ole mikään tusina-malli.
        Meikäläisellä tulee ajoa vuodessa vain n. 20 tkm. ja tarvitsen kuljetus tilaa perhelle ja harrastuksien takia on joskus kunnon maavara tarpeen.
        Eikä ole enää tarvetta pullistella nopeilla autoilla( ne ajat meni jo, ei tosin kauaan aikaa sitten )
        Jos vauhdin nälkä yllättää niin sen voin tyydyttää firman TT audilla tai vuokraamalla esim. sisäkarting-radan tai moottorikelkka tai mönkkäri safarin, noin niinkuin koulutuskäyttöön.Että silleen.
        Kysymykseesi, mitä hyvää vanhemmissa Hondissa on, niin vastaisin vanhat Hondat ei kiinnosta.Käytän vain uusia autoja.

        Miten helvetissä nuo kirjoitukset liityvät kysymykseeni? kysyin prkle hargen koneesta, en siitä kuka ajaa ja millä ajaa! se on HARRASTEAUTO! on se niin vaikeaa ymmärtää että joku voi ostaa vanhan auton ja olla siihen tyytyväinen kesäautona! ei kai kukaan osta vaikka TODELLA vanhaa 2002sta bmwtä ainoaksi autokseen, tai joku ehkä, mutta kuitenkin... eli se ei ole se auto millä ajetaan koko ajan ja joka paikkaan, vaan se on se millä ajetaan kesällä ja kun siltä tuntuu... vanhoille autoille kunniaa, onhan se honda melkein japanin MB, mutta en ostaisi, kaikki taplaa tyylillään ja jokaisen auto on juuri se paras, mutta nyt ei ollut kyse siitä YKKÖSautosta... vaan kunnon kodin saaneesta autovanhuksesta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä kokoomuksen naiset?

      Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      8
      3142
    2. Finland is now Petter place

      Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      9
      2158
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

      HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      116
      1778
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

      Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1136
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

      Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      137
      1020
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

      Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      992
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

      Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      36
      813
    8. Pidätkö vielä elämäsi

      Rakkautena minua
      Ikävä
      53
      743
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

      Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      701
    10. Toivon että kuulut elämääni

      Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      685
    Aihe