naimisisa uskovan naisen kanssa

määolenihmeentoristaja

Olenk mää luulotautinen? Löysin vaimon käsilaukusta dildon, liukuvoidetuupin, kummeja sekä verkkosukat. En ol ihan varma tarvitaanko näitä päiväkodissa jossa töisä joka ehtoo klo 20-03. Se tekee pelkkää iltaa, parempi liksa. Ei silti, ei valittamista. Parikymmentätonnia kuussa ja koruja ja kännyköitä saa firmasta hyvänä työntekijänä. Muutenkin hyviä uutisia. Olen kuulemma tulosa isäksi. Loistava uutinen. Olenhan ollu jo kolme vuotta naimatta kun munat meni kolarisa tohjoks ja poistettiin. Eikä siinä kaikki. Läpivalaisu ( metka nimi ) , paljasti että lapsi on poika ja ihan musta. Se on kuulemma nyt ajankohtanen muotiväri, sano lääkärihoitaja. Pappi kehu että olen uskon miehiä kun moinen ihme kohralleni sattu. Vaimo on kirkon silmäätekeviä. Ei ole ihmeiren aika ohitte.

7

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samoissamerkeissä

      Ne on ihmeelliset uskovien tiet. Ihmeitä tapahtuu yhä sisällä kirkoissa. Vähän sama kuin vanha lehmä kun teurastetaan, se muuttuu häräksi ravintolan pihvilistalla. Ihmeet ovatkin silmänkääntötemppuja, manipulaatiota ja suoraa valehtelua. Mutta väärässä olet. Vaimollasi on vaan hyvät liksat ja ne vempaimet on varmaan joku laittanu sen kassiin. Turhaan epäilet. Jos voit niin laitatko vaimosi puhelinnumeron. Olen kanssa uskovainen ja haluaisin tavata näissä samoissa merkeissä.

    • LarsLeeviLestadiolainen

      Kyseessä on sellainen rakkauslapsi.

    • Hienohomma

      Onneksi olkoon vauvasta. Koska hän syntyy.
      Olen varma, että vauvasi sikisi pyhästä hengestä. Jumala on viisaudessaan ajatellut, että Jeeuksen olisi hyvä saada velipoika.

      • juupahanjuu

        Ikäero veljeksillä aika suuri.


    • eltonankka

      Mää haluaisin nähdä sen töissään jos tollanen on uniformu.

      • älyvapaata

        Jaahas, raumalainen taas erehtynyt Pori-palstalle.
        Ei mitään tolkkua kirjoituksessa, vaikka onkin hyvä teksti raumalaisen kirjoittamaksi.


      • Lähetysmies

        Naisen olisi hyvä muistaa ison kirjan viisaus: iloista antajaa Jumala rakastaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1778
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1251
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1164
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1077
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe