Kalakaveria?

Kalakaveriavailla

Kalastaako kukaan kymenlaakson alueella? Oisin uusia kalakavereita vailla, iällä ja sukupuolella ei niin väliä?

24

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysynpähävaa

      Ootko itse tyttö vai poika ja minkä ikänen

    • Kalakaveriavailla

      Eikö ketää? :(

      • KotkasAsun

        ite asun kumenlaaksos ookko minkä ikänen ja sukupuolesi ja kerro vaikka sun skype ig tms mil voisnlaittaa viestii ei puhelinnumeroo
        ite oon koht 14v poika


      • fffffl

        Kontiot jalkaan ja kalastamaan!


    • kalaaaaa

      Kalastatko mustat Nokian Kontiot jalassa

    • kalaaaaaa

      Kalastatko mustat Kontiot jalassa

      • Kontiot

        En miks tollast kysyt?


      • Kontiot2

        No miks et xD


      • Kontiot

        Miks kalastaisin xD


      • Kontiot2

        No huvikseen, ei sukat kastu eikä kengät kuraannu xD


      • Kontiot

        Ei oo ikinä kengät kastun


      • Kontiot2

        No ei ni... Kontioit vois käyttää joskus koulussa ni vois heittää pask*t kouluruuat maahan ja potkii niit niillä ja talsii ruokien päällä... xDDD


      • Kontiot
        Kontiot2 kirjoitti:

        No ei ni... Kontioit vois käyttää joskus koulussa ni vois heittää pask*t kouluruuat maahan ja potkii niit niillä ja talsii ruokien päällä... xDDD

        9 viimiseen päivään hakee päättötotarii kontiot jalas XD


      • Kontiot2

        No pokkana vaan xD


      • pahiss
        Kontiot2 kirjoitti:

        No ei ni... Kontioit vois käyttää joskus koulussa ni vois heittää pask*t kouluruuat maahan ja potkii niit niillä ja talsii ruokien päällä... xDDD

        Mä voisin tehdä ton haha, ois kiva murskaa ne ruuat saappailla xDDDD


      • Mitä jos pitäisit kontiofetissisi tuolla leikit ja fetissit - alueella. ..


      • dsfdfsdf
        pahiss kirjoitti:

        Mä voisin tehdä ton haha, ois kiva murskaa ne ruuat saappailla xDDDD

        Iha sama sille ruualle.


      • henaaaaah
        Kontiot2 kirjoitti:

        No ei ni... Kontioit vois käyttää joskus koulussa ni vois heittää pask*t kouluruuat maahan ja potkii niit niillä ja talsii ruokien päällä... xDDD

        lol


    • deutsch

      Kalastan, mutta Pohjois-Savossa:-(

      • Alottaja

        Liian kaukana :(


    • penti5vsepari

      Hoo oon 5 v ammattihitjaasa äänekoskelta vanhenpani olivat insestejä ja minulla on wakava cp vamma haluan mennä isona töihiin äänekosken sellu tehtaaseen ja sitten saan pajon rahaa jotta voin ostaa mäkäri aterioita

      • Kontiot

        Mee sinne sellutehtaasee ja hyppää sinne sellun sekaa ennenku se menee leikattavaks :D


    • Kalastaja69

      Jos muijia kalastelet ni voisin joinaa :Dd

    • RasistiAhmed

      Mina olla ahmed mina asu vastanottokwskus. Minula ola iso penis mina voida kalasta teida kaikie naiste kansa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe