Kalastaako kukaan kymenlaakson alueella? Oisin uusia kalakavereita vailla, iällä ja sukupuolella ei niin väliä?
Kalakaveria?
24
97
Vastaukset
- Kysynpähävaa
Ootko itse tyttö vai poika ja minkä ikänen
- Kalakaveriavailla
Eikö ketää? :(
- KotkasAsun
ite asun kumenlaaksos ookko minkä ikänen ja sukupuolesi ja kerro vaikka sun skype ig tms mil voisnlaittaa viestii ei puhelinnumeroo
ite oon koht 14v poika - fffffl
Kontiot jalkaan ja kalastamaan!
- kalaaaaa
Kalastatko mustat Nokian Kontiot jalassa
- kalaaaaaa
Kalastatko mustat Kontiot jalassa
- Kontiot
En miks tollast kysyt?
- Kontiot2
No miks et xD
- Kontiot
Miks kalastaisin xD
- Kontiot2
No huvikseen, ei sukat kastu eikä kengät kuraannu xD
- Kontiot
Ei oo ikinä kengät kastun
- Kontiot2
No ei ni... Kontioit vois käyttää joskus koulussa ni vois heittää pask*t kouluruuat maahan ja potkii niit niillä ja talsii ruokien päällä... xDDD
- Kontiot
Kontiot2 kirjoitti:
No ei ni... Kontioit vois käyttää joskus koulussa ni vois heittää pask*t kouluruuat maahan ja potkii niit niillä ja talsii ruokien päällä... xDDD
9 viimiseen päivään hakee päättötotarii kontiot jalas XD
- Kontiot2
No pokkana vaan xD
- pahiss
Kontiot2 kirjoitti:
Mä voisin tehdä ton haha, ois kiva murskaa ne ruuat saappailla xDDDD
- dsfdfsdf
pahiss kirjoitti:
Mä voisin tehdä ton haha, ois kiva murskaa ne ruuat saappailla xDDDD
Iha sama sille ruualle.
- henaaaaah
Kontiot2 kirjoitti:
lol
- deutsch
Kalastan, mutta Pohjois-Savossa:-(
- Alottaja
Liian kaukana :(
- penti5vsepari
Hoo oon 5 v ammattihitjaasa äänekoskelta vanhenpani olivat insestejä ja minulla on wakava cp vamma haluan mennä isona töihiin äänekosken sellu tehtaaseen ja sitten saan pajon rahaa jotta voin ostaa mäkäri aterioita
- Kontiot
Mee sinne sellutehtaasee ja hyppää sinne sellun sekaa ennenku se menee leikattavaks :D
- Kalastaja69
Jos muijia kalastelet ni voisin joinaa :Dd
- RasistiAhmed
Mina olla ahmed mina asu vastanottokwskus. Minula ola iso penis mina voida kalasta teida kaikie naiste kansa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811