Päiväraha apumies

Appari

Eli saanko päivärahaa kun työt alkaa klo 7 ja tunteja yleensä tulee 11-14h. Ei käydä huoltoasemilla vaan omat eväät mukana. Iltalisä tulee ilmeisesti myös klo 18 jälkeen. Olen apumiehenä.

5

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos asemapaikalta ollaanpois yli 10h:a kuuluu osapäiväraha, jos oleskelu ylittää 24h:a, 2x osapäiväraha tai kokopäiväraha, mikäli työnantaja ei järjestä ruokailua ja majoitusta.

      • petterpilt

        Se oli siinä. Selkeä vastaus ammattimieheltä.Se on sitten eri asia onko työnantaja rehti ja maksaa asiallisesti vai veivari joka käärii mieluummin massit omaan taskuun.


    • kulj_yrittäjä

      Mitään päivärahoja tai muitakaan rahoja ei kuulu maksaa. Tuntipalkka on ainoa, jonka kuljettaja saa ja sama tuntipalkka jokaiselta täydeltä tunnilta ilman lisiä ja vain ja ainoastaa täysiltä TYÖTUNNEILTA. Lepoajoista sekä purku/lastaus ajasta ei makseta, vaan ne ovat kuljettajan vapaa aikaa.

      • yrittäjäkusee

        EI pidä paikkansa.


      • petterpilt

        Näin puhuu 100% trolli. Tällainen trolli on todellisuudessa taistolaiskommunisti.Hän pyrkii lietsomaan luokkaeroa työntekijän ja yrittäjän välille.Sellaista keinotekoista vastakkain asettelua. Menestyvät kuljetusyrittäjät maksavat palkat ruokarahat ja päivärahat centilleen kuljettajalle. Keinottelijat yrittävät pysyä pinnalla,mutta kehnostihan siinä käy. Kaikki menee persiilleen ja lopuksi viina hoitelee yrittäjäpoloisen haudanlepoon. Näin on tullut kymmeniä tapauksia nähtyä ja en yhtään sure kyseisiä reppanoita onneksi ei ole omalle kohdalle osunut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      58
      3918
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2407
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2174
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2103
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      424
      1484
    6. 79
      1251
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      140
      1235
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1155
    9. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      92
      1146
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      56
      1100
    Aihe