Moi!
Olen lähdössä Pietariin moneksi kuukaudeksi ja olen yrittänyt etsiä netin kautta missä päin olisi joku lisäravinne-/luontaistuotekauppa.. mutta en ole löytänyt..tai en ole osannut etsiä.. Onkohan mitään kauppaa missä myydään esim chian siemeniä, psyllium jauhetta, spirulinaa ym.. ? Olisin erittäin kiitollinen jos joku tietää ja kertois :)
Luontaistuotteet
leena11111
4
180
Vastaukset
- ptrmki
Apteekeissa ovat luontaistuotteetkin
Käypä osoittessa Ligovskiy prospekt 74: ovesta taidekeskus Etagin sisäpihalle, oikealla puolella on ekokauppa.
Toisen tarkkaa osoitetta en muista, mutta Sennaya ploshadilta kohti Fontankaa, käänny joen rannalla kohti Nevskiä. Kauppa ilmestyy "takavasemmalle".- leena11111
Kiitos paljon! Pitää koittaa käydä etsimässä ja katsomassa myös apteekista :)
- piranhatuote
Mitähän varten nimenomaan venäläiset ostaa suomesta vitamiineja ja luontaistuotteista... no niin.. siellä on niin paljon niitä piraattituotteita tarjolla.. että sinne vaan ostoksille !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018731Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683101- 171534
- 741066
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63968- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73904- 65890