Moi!
Olen lähdössä Pietariin moneksi kuukaudeksi ja olen yrittänyt etsiä netin kautta missä päin olisi joku lisäravinne-/luontaistuotekauppa.. mutta en ole löytänyt..tai en ole osannut etsiä.. Onkohan mitään kauppaa missä myydään esim chian siemeniä, psyllium jauhetta, spirulinaa ym.. ? Olisin erittäin kiitollinen jos joku tietää ja kertois :)
Luontaistuotteet
leena11111
4
145
Vastaukset
- ptrmki
Apteekeissa ovat luontaistuotteetkin
Käypä osoittessa Ligovskiy prospekt 74: ovesta taidekeskus Etagin sisäpihalle, oikealla puolella on ekokauppa.
Toisen tarkkaa osoitetta en muista, mutta Sennaya ploshadilta kohti Fontankaa, käänny joen rannalla kohti Nevskiä. Kauppa ilmestyy "takavasemmalle".- leena11111
Kiitos paljon! Pitää koittaa käydä etsimässä ja katsomassa myös apteekista :)
- piranhatuote
Mitähän varten nimenomaan venäläiset ostaa suomesta vitamiineja ja luontaistuotteista... no niin.. siellä on niin paljon niitä piraattituotteita tarjolla.. että sinne vaan ostoksille !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299