Työn puoleista kiihotusta ja tyydytystä

kiimapillu69

Olin töissä kaupungin piha puolella jossa oli myös siskoni ja äitini töissä joten pääsin helposti suhteilla töihin. Joka kesä paiskimme töitä ja joskus jopa talvisinkin, yleensä työt painottuivat kesään jolloin oli aivan liian kuuma pitääkseen mitään varsinaisia vaatteita päällä vain pakolliset mitä oli määrätty työsopimuksen mukana. Siskoni oli tuolloin 15v ja äitini 42v. Äitini oli yksin huoltaja ja autoimme häntä joka suunnasta aina kun vain kaikki antoivat periksi, tietysti oma elämämme painautui taka alalle aikalailla ja seksuaaliset himomme alkoivat ainakin painamaan jo todella. Ainakin minulla tuntui välillä etten tietäisi ketä ajattelisin kun äitini vähä pukeisena pienessä kämpässämme kulki aina ohitseni melkein kutsuvana.

Siskoni puolestaan nukkui aina vierelläni alastomana ja minä sain kärsiä kaiken aikaa liiallisesta himosta antaa hänelle tyydytystä ja samalla itsellenikin, mutta tässä eräänä päivänä kaikki kääntyi päälaelleen kun normaalisti olin runkkaillut vähintään neljä kertaa päivässä jotta saisisin puhuttua perheen naisille normaalisti, mutta tällä kertaa en ollutkaan pystynyt kertaakaan purkautumaan koko päivänä. Tulimme siskoni ja äitini kanssa yhtä matkaa töistä kotiimme ja purimme kauppa kassimme normaaliin tapaan kunnes äitini sanoi minulle;

"poika oletpas sinä tänään äkkipikaisella päällä oletko tapaillut vielä sitä yhtä kivaa tyttöä töissä?"

Äitini ivallinen ilme kertoi kaiken, hän tarkoitti juuri sitä ettenkö olisi saanut eräältä tutultani seksiä pitkään aikaan mutta vastasin vain ettemme olleet pitkään aikaan tehneet mitään ja muutenkin helteet olivat olleet täysin liikaa tänä päivänä minulle. Siskoni riisuutui huoneessamme normaaliin tapaansa ja asteli suihkuun. Tällä välin juttelin äitini kanssa seksistä ja muutenkin kaikesta avoimesti, Äitini tokaisi minulle;
"Kuules oon miettiny ja älä kerro siskolles tästä mitään koska en haluu järkyttää häntäkään enempää mutta oon nähny sut runkkailevan mun oveni takana aina kun oon itekkin hoitanu kiimaani pois ja noh ainahan aito kyrpä kelpaisi paremmin.

Jämähdyin samantien ja aloin hikoilla että tarkoittiko äitini juuri sitä mitä olin tässä itsekkin haaveillut jo pitkään? Kiellettyä hedelmää maistella ja työntyä häneen? Kyrpäni sykki nyt kiimasta ja eritti kiivaasti kiimalimaa housuihini, Äitini katsoi etumustani ja nopeasti tuli luokseni suudellen kaulaani kiihkeästi ja kuiskaten;

"Tule äkkiä ennen ku siskos tulee suihkusta niin tuonne auton luokse ja ota mut sitä vasten"

Nielaisin äänekkäästi ja lähdin äitini mukaan. Autolla Äitini nojautui kuumaa autoa vasten ja otti pikkuhousunsa pois päältään hameensa alta. Kaivoin nopeasti kyrpäni esille ja painauduin kiimasta sekaisena Äitini häpyhuulille, Äitini vingahti kiihkosta ja antoi luvan hitaasti mutta silti ripeästi työntyä hänen sisäänsä. Otin hänen lanteistaan kiinni ja painoin kyrpäni hänen sisäänsä, samassa aloin nopea tahtisesti nussimaan häntä autoamme vasten katsellen samalla ympärilleni ettei ketään näkyisi lähettyvillä. Nussin kiivaaseen tahtiin Äitini ihanaa pillua joka suorastaan imi kyrpäänsä sisäänsä, ei kestänyt pitkään kun Äitini sai orgasmin nussimisestani, hän vain nyki ja tärisi ihanasti allani samalla supistaen lantionpohja lihaksiaan kyrpäni ympärillä. Se tuntui liiankin hyvältä nostin Äitni minua vasten ja puristelin hänen mahtavan kokoisia rintojaan kiivaasti, hän vinkui ja voihki vieläkin täristen hieman, huohotin hänen korvaansa ja voihkaisin vielä pariin otteeseen ennen kuin päästin kaiken paineella hänen sisälleen. Laukesin todella rajusti omasta mielestäni Äitiini. Pidin kyrpääni syvällä pillussa niin pitkään kun tunsin loputkin spermat valuneen sisälle, jonka jälkeen vedin kyrpäni sykkien ulos Äitistäni.

Äitini puki nopeasti päälleen ja kääntyi minua kohden katsellen minua kiihkeästi, Äitini otti kyrvästäni kiinni ja imaisi sen puhtaaksi laittaen sen samalla takaisin housuihini ja veti kädestäni minut äkkiä takaisin kämppäämme. Siskoni kuivatteli auringossa terassillamme ja kyseli mihin menimme niin kiireellä? Vastasin vain että autoon oli vielä varmaan jäänyt jotain niin kävimme vain katsomassa ettei maitoja ollut enää kuumassa autossa.

Siskoni naurahti viekkaan oloisesti ja ei puhunut mitään asiasta enää. Seuraavina päivinä harrastimme Äitini kanssa kiihkeästi seksiä joka päivä ja työpaikallemmekin pomomme huoneessa hänen katsellessa ja joskus myös hänenkin kanssaan olimme jääneet liian monta kertaa kiinni hänelle ettemme voineet kieltää ainakaan häntäkin tulemasta mukaamme koska hän itse sitä ehdotti ja olin tyytyväinen että Äidillä oli myös joku toinenkin jonka kanssa purkaa paineitaan jos en olisi siinä hänen kanssaan.

Siskoni puolestaan teki yllättävän liikeen minua kohden sanoen että oli tiennyt jo alusta asti kiinnostukseni Äitiimme ja myös sitä edeltävästi häneen. Siksi hän oli aina nukkunutkin alasti vierelläni jotta olisin vain voinut "raiskata" hänet nautinnollisesti tai tyydyttää hänet milloin vain.

jatkuu...

1

1125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyrpänispermat

      Äitini sai orgasmin nussimisestani, hän vain nyki korvaansa hitaasti mutta silti ripeästi. Siskoni kuivatteli kyrpäänsä auringossa terassillamme ja eritti kiivaasti kiimalimaa kuumaa autoa vasten. Äitini kääntyi päälaelleen ja tärisi huoneessamme. Nielaisin kyrpäni spermat nopea tahtisesti kuumassa autossa. Äitini nojautui todella rajusti sykkien päälleen ja kääntyi ja imaisi kyrpäänsä todella rajusti. Siskoni imi äänekkäästi lantionpohja lihaksiaan terassillamme ja kyseli mihin tulee spermat. Otin hänen lanteistaan kiinni ja painoin kyrpäni hänen hänen korvaansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4520
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      246
      2249
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1660
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      291
      1337
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1137
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1094
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1075
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      62
      1031
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      967
    Aihe