Kirous

hönö

Nainen,hento mieleltään vahva=lihava.Istuu viini lasikädessä tietsikan ääressä.Pelottaa ammattinpuolesta kirjoittaa,mutta pakko on.Hän valehtelee,minänsä piilottaa.Huiputtaa,jekuttaa.Hän oppii joskus huomaamaan ei ainut kirjoitttamisen kirouksen saanut ole.Mammonaa kirjoituksillaan nainen saanut on,mutta me rehellisesti opettelemme.

10

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hönö

      häntä vie kirjoittmaan aina vaan.Hän luule olevansa erikoinen,omituinen.Me jotka olemme hänen kaltaisijaan tunnistamme itsemme ja anteeksi annamme.

      • hönö

        .Amatööriksi ammatti-ihminen heittäytyy kirouksen takia,jonka luulee ainuana saavansa.Jotain muuta,kuin itsensä kirjailijattaremme huomaa aika sen hänelle näyttää.


      • hönö
        hönö kirjoitti:

        .Amatööriksi ammatti-ihminen heittäytyy kirouksen takia,jonka luulee ainuana saavansa.Jotain muuta,kuin itsensä kirjailijattaremme huomaa aika sen hänelle näyttää.

        piilottaa,kadottaa,kiertää kirousta.Tulos ei ole tyydyttäväkään aina,muttei seksi riippuvaisillakaan joka pano ole hädin tuskin sitä.


      • joo
        hönö kirjoitti:

        piilottaa,kadottaa,kiertää kirousta.Tulos ei ole tyydyttäväkään aina,muttei seksi riippuvaisillakaan joka pano ole hädin tuskin sitä.

        Vittu mitä skeidaa! Tee ihmiskunnalle palvelus ja vedä itsesi jojoon.

        Älä ainakaan löapsia hanki, jotteivät geenisi vahingossakaan leviä.

        Tai lopeta ainakin kirjoittaminen, jooko? Joohan?


      • hulda
        joo kirjoitti:

        Vittu mitä skeidaa! Tee ihmiskunnalle palvelus ja vedä itsesi jojoon.

        Älä ainakaan löapsia hanki, jotteivät geenisi vahingossakaan leviä.

        Tai lopeta ainakin kirjoittaminen, jooko? Joohan?

        lukijoita riittää. parhaimmat palautteet tulevat myös varsinaisilta lukijoilta.harvat julkaisevat. perseet lukevat. hönö anna palautetta sanan säilällä. sitä lukijat janoavat. juota mettä suon silmästä. yksisilmäiselle peikolle, joka tallustaa kosteikon lähteelle. janoten runo kaunista kieltä. kaivele kuudesti laukeavaa ja anna paukkua. raatoja on tien molemmin puolin. tielle runon ken käy. kohtaa kohtalon sormen.


      • hönö
        joo kirjoitti:

        Vittu mitä skeidaa! Tee ihmiskunnalle palvelus ja vedä itsesi jojoon.

        Älä ainakaan löapsia hanki, jotteivät geenisi vahingossakaan leviä.

        Tai lopeta ainakin kirjoittaminen, jooko? Joohan?

        kirjoittelen tänne aina vaan.Sinun ei tarvi lukea juttujani.


      • hönö
        hulda kirjoitti:

        lukijoita riittää. parhaimmat palautteet tulevat myös varsinaisilta lukijoilta.harvat julkaisevat. perseet lukevat. hönö anna palautetta sanan säilällä. sitä lukijat janoavat. juota mettä suon silmästä. yksisilmäiselle peikolle, joka tallustaa kosteikon lähteelle. janoten runo kaunista kieltä. kaivele kuudesti laukeavaa ja anna paukkua. raatoja on tien molemmin puolin. tielle runon ken käy. kohtaa kohtalon sormen.

        olen siksi jään.Taisteluni tyhmäksi tekisi.
        Entiseksi oloni tuntisin.Myönnän tyhmyyteni ja jatkan eläämääni.


      • hönö
        joo kirjoitti:

        Vittu mitä skeidaa! Tee ihmiskunnalle palvelus ja vedä itsesi jojoon.

        Älä ainakaan löapsia hanki, jotteivät geenisi vahingossakaan leviä.

        Tai lopeta ainakin kirjoittaminen, jooko? Joohan?

        tiedän sen.Älä lue minun tekstejäni.Minä olen mitä olen.Vapaasti saadaan tänne kirjoitella.Lukemisen pakkoa ei ole!1


      • hulda
        hönö kirjoitti:

        tiedän sen.Älä lue minun tekstejäni.Minä olen mitä olen.Vapaasti saadaan tänne kirjoitella.Lukemisen pakkoa ei ole!1

        hönöllä edellisessä tekstissä on juoni virhe. väheksyy itseään. korjaa ja kirjoita uusi artuklaa. vain kirjoittamalla tulee kirjoittajaksi. toista tekstejä tuhansia kertoja. näin on herne nenästä lähtevä. ainut tie on vain julkaistava. virheitä on tehtävä vaikka tahallaan. on kirjoitettava ja vain kirjoitettava. koskaan paperi ei ole loppuva. tarttukaa aiheeseen nopeasti. inpiraation on oltava nopea. varastakaa tilaa. on syöksyttävä arvostelijoiden kitaan. lukijoita riittää. herneitä on lukijoiden nenässä. kateelliset panettilijat katsovat toisten tekstejä. huokaavat vittujen arvostelujen joukkueeseen. nouskaa parrikaadeille te, tekopyhät lukijat.


      • höyhtyän köhytyvä
        hulda kirjoitti:

        hönöllä edellisessä tekstissä on juoni virhe. väheksyy itseään. korjaa ja kirjoita uusi artuklaa. vain kirjoittamalla tulee kirjoittajaksi. toista tekstejä tuhansia kertoja. näin on herne nenästä lähtevä. ainut tie on vain julkaistava. virheitä on tehtävä vaikka tahallaan. on kirjoitettava ja vain kirjoitettava. koskaan paperi ei ole loppuva. tarttukaa aiheeseen nopeasti. inpiraation on oltava nopea. varastakaa tilaa. on syöksyttävä arvostelijoiden kitaan. lukijoita riittää. herneitä on lukijoiden nenässä. kateelliset panettilijat katsovat toisten tekstejä. huokaavat vittujen arvostelujen joukkueeseen. nouskaa parrikaadeille te, tekopyhät lukijat.

        Hönö on kehittynyt virtuaali kirjoittajaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe