Huomasin ,et olin varannut matkan n. 180km Dubrovikin lentokentältä Hotelli Grand Orebiciin.
Onko lentokentältä hyvät yhteydet kyseiseen paikkaan?
Onko kukaan käynyt Peljesacin niemimaalla
1
102
Vastaukset
- a-antti
On käynyt.
Meillä vaan oli vuokra-auto. Kooklettamalla noita yhteyksiä löytyy, esim:
bus orebic to dubrovnik ===>
http://www.peljesactravel.com/bus-dubrovnik-orebic/
Onnittelut hyvästä valinnasta, vaikka valinta sattumalta näyttääkin. Niemimaalla on jonkin verran käyntikohteita, hankkikaa käsiinne alueen esite. Meille vuokraemäntä antoi mukavan nivaskan hyvälaatuisia (myös sisältönsä puolesta) esitteitä. Kroatialaiset ovat ymmärtäneet korkealaatuisten, ilmaisten esitteiden PR-arvon!
Käykäähän sitten laivalla Korculassa:
http://www.jadrolinija.hr/en/schedule/LineSearchResults/Index/2331768/2331743/14082015
Ja älkää rakentako pilvilinnoja Dubrovnikin varaan. Jo kesäkuun lopulla se oli ruuhkainen. SRD-vuoren kondolihissillä oli ennen puoltapäivää ALASpäin jonoa vissiin puoleksi tuntia - paljonkohan mahtoi olla ylöstulijoiden jonoissa... Itse kävimme autolla siellä, koska kaupunkiin parkkeeraaminen ei oikein luonnistunut. Ylhäällä parkkipaikat oli niukat, mutta mahduimme, kun reitti ei ole kauikkien tiedossa/oivaltama vaihtoehto.
Mites on auton vuokraaminen edes osaksi aikaa. Olis mahdollisuus nähdä muutakin kuin hotellin sijatus vuoteet ja aamupalan taso...
Sinikka, sinulle ja mahdollisille matkakumppaneille hyvää lomaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850