Lähdetään koko perhe jouluksi tuonne,hotellikin on tuon niminen. Mitä must see paikkoja suosittelette?myös päivä Dubaissa varmaan tehtävä,siellä kuitenkin upeita kohteita.mites tuo vaatetus?oletteko peittäneet olkapäätä ja polvet kun lähdette esim.nähtävyyksiä kattomaan,shoppaile tai retkille?entä pukeutuminen rannoilla,kai siellä saa olla bikineissä?
Ras al khaimah
1
201
Vastaukset
- RAK-kävijä
RAK on mielestäni vain rantalomakohde eikä siellä ole juuri mitään nähtävää. Emiraatti on käytännössä teollisuusrakennuksia ja hotelleja siellä täällä hiekassa, välimatkat paikasta toiseen pitää mennä taksilla. Muutama vesipuisto löytyy ja kamelien kilparadalla käynti aamutuimaan on varmasti mieleenpainuva, siinä ne varmasti tärkeimmät tekemiset RAK:issa. Siksi suosittelenkin RAK:issa hyvää hotellia, kuten teillä. Muutama kauppakeskus löytyy, mistä Al Hamra Mall on ainakin omasta mielestäni RAK Mall'ia parempi. Jos enemmän haluaa nähdä, kannattaa ehdottomasti suunnata Dubaihin ja olla siellä vaikka yksi yö, siellä kun riittää näkemistä.
RAK:issa rantaelämä keskittyy lähinnä hotelleihin. Rannalla ja altaalla voi olla ihan niin kuin missä tahansa rantalomakohteessa. Asia on erikseen, kun poistutaan hotellialueelta. Arabiemiraateissa ollaan suvaitsevaisia pukeutumisen suhteen. Kukaan ei tule sanomaan liian paljastavastta pukeutumisesta (moskeijat ovat asia erikseen), mutta onhan hyvä kunnioitta edes osittain pukeutumisohjeistusta. Kauppakeskusksien ovissa muistutetaan myös kunnioittavasta pukeutumisesta. Itse olen kokenut naisena riittäväksi, että olen peittänyt olkapäät, mutta käyttänyt vähän pidempää mekon tai hameen helmaa vaikkakaan polvet eivät ole peitettyinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1758517KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4557727Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763900Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633786Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1223105Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään702967Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091- 1262086
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231913Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211891