Ras al khaimah

Jouluuuuu

Lähdetään koko perhe jouluksi tuonne,hotellikin on tuon niminen. Mitä must see paikkoja suosittelette?myös päivä Dubaissa varmaan tehtävä,siellä kuitenkin upeita kohteita.mites tuo vaatetus?oletteko peittäneet olkapäätä ja polvet kun lähdette esim.nähtävyyksiä kattomaan,shoppaile tai retkille?entä pukeutuminen rannoilla,kai siellä saa olla bikineissä?

1

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RAK-kävijä

RAK on mielestäni vain rantalomakohde eikä siellä ole juuri mitään nähtävää. Emiraatti on käytännössä teollisuusrakennuksia ja hotelleja siellä täällä hiekassa, välimatkat paikasta toiseen pitää mennä taksilla. Muutama vesipuisto löytyy ja kamelien kilparadalla käynti aamutuimaan on varmasti mieleenpainuva, siinä ne varmasti tärkeimmät tekemiset RAK:issa. Siksi suosittelenkin RAK:issa hyvää hotellia, kuten teillä. Muutama kauppakeskus löytyy, mistä Al Hamra Mall on ainakin omasta mielestäni RAK Mall'ia parempi. Jos enemmän haluaa nähdä, kannattaa ehdottomasti suunnata Dubaihin ja olla siellä vaikka yksi yö, siellä kun riittää näkemistä.

RAK:issa rantaelämä keskittyy lähinnä hotelleihin. Rannalla ja altaalla voi olla ihan niin kuin missä tahansa rantalomakohteessa. Asia on erikseen, kun poistutaan hotellialueelta. Arabiemiraateissa ollaan suvaitsevaisia pukeutumisen suhteen. Kukaan ei tule sanomaan liian paljastavastta pukeutumisesta (moskeijat ovat asia erikseen), mutta onhan hyvä kunnioitta edes osittain pukeutumisohjeistusta. Kauppakeskusksien ovissa muistutetaan myös kunnioittavasta pukeutumisesta. Itse olen kokenut naisena riittäväksi, että olen peittänyt olkapäät, mutta käyttänyt vähän pidempää mekon tai hameen helmaa vaikkakaan polvet eivät ole peitettyinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe