En ole onnellinen

nytonpaha

Halusin selvittää miksi en näe enää unia ja miksi en saa enää unta. Tuloksia löytyi. Olen nähtävästi syvästi masentunut. En koe itseäni masentuneeksi mutta sisäisesti voin olla. Elämä on tyhjää vaikka kaikki on hyvin. Elämä on tylsää vaikka minulla on tekemistä. Koen syytä elää vaikka välillä olen ollut sitä mieltä etten tarvitse elämää. Olen muita huonompi ja liian erilainen. En ole yhtä fiksu ja älykäs kuin muut. Olen ujo ja liian herkkä. Teen paljon virheitä. Kärsin seurauksista. Minua aina moititaan. Minulla on ehkä persoonallisuushäiriö. Tunteet nousevat pintaan liian herkästi enkä kykene hallitsemaan niitä. Minua vihataan. Esitän muuta kuin olen. Esitän että minulla on kaikki hyvin. Todellisuudessa ei ole. Puhuminen ei minua auta koska puhumistilanteessa olen kuoressani joka on "täydellinen". En koe silloin omaavani sisäisiä virheitäni. En kykene näyttämään kenellekkään millainen oikeasti olen. En halua pahaa vaikka välillä olen siltä vaikuttanut. Olen outo. Olen oikeasti paljon muuta mitä kuoreni näyttää. En ole oikeasti niin pidättyväinen hillitty ja ujo. Olen oikeasti seko. Osaan sekoilla ja pitää hauskaa. Olen oikeasti todella rohkea ja menevä. Puhun liikaa ja joskus liian vähän. Alan pelätä itseäni. Olen joka päivä erilainen ja ihan kuin eri persoona. En tykkää elämästäni. Haluisin normaalia elämää enkä tämmöistä. Anteeksi teille tämä avaus.

4

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfvbkldf

Sinä löysit jo syyn. Kaikella on seurauksensa.

• tämäeiolepaha

Minäkin olen liian herkkä, mutta se on voimavara, eikä heikkoutta. Toisinaan minua ujostuttaa, mutten ole ujo. Joskus soimaan itseäni väärintehdyistä asioista, koska minulla on omatunto. Olen joissakin asioissa ehkä keskivertoa älykkäämpi ja ihan riittävän fiksu. Minulla on samanlainen kirjoitustyyli kuin aloittajalla, mutta en ole sama ihminen. Tilanteita on monia. Kiitos.

• tillintallun

Provo sopii moneen.

• Enuskoprovoon

Tuo ei kuulosta siltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      49
      2538
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      68
      2262
    3. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      52
      2228
    4. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      213
      1769
    5. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      22
      1718
    6. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      68
      1660
    7. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      91
      1461
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      22
      1450
    9. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      12
      1400
    10. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      19
      1394
    Aihe